Opis bloga

Kratka priča, poezija

Upozorenje



Tekstovi i slikovni materijal (ukoliko drugačije nije navedeno!) hucovo su vlasništvo i kao takvi zasićeni su copyrightom


 photo nocni_poslovi_zps5z0jpb36.jpg

Čitatelji o blogu

Kak ti pišeš, jebote te led! Ne prostačim, ali sad moram još. Kak ti pišeš, do u tri pičke uske, do u pet žena oko sedam sati do deset dana. Dosadno je. Jest.
- Livia Less Nata

Tvoji su postovi dobri, i više od toga, no ova tvoja desna rubrika Čitatelji o blogu pobija i poništava baš sve što pišeš. Kad bi to bio neki dekonstrukcijski performans, to bi bilo okej, no nekako mislim da nije; siguran sam, nažalost, da nije.
- Mariano Aureliano

Literalno nisam dorasla dostojnom opisu tvoje poezije i proze. Poput djeteta koje drugi put vidi čokoladu ( a okus prvog puta mu je ostao u najboljem sjećanju) gutala sam do sitnih sati slova koja si prosuo ovim prostorom. Izazivaš emocije. Smijala sam se, čudila a i osjetila trnce strasti i uzbuđenja. Nema ravnodušnosti. Oduševljena sam i nježno ću printati. Mnoge korice na policama knjižnica ostale su zavidne i crveneći se zaklopile se po stranicama. Majstorski. Nadam se ukoričenju u tvrde. Ovaj stil to zaslužuje.(jeka 17.06.2018. 08:46)
- jeka

Podsjetio si me na Miloša, jednako kao i njega, tebe ne treba pokušati razumjeti, treba te samo čitati. Svako tvoje djelo je malo čudo pisanja, uvijek me uznemiri, natjera da zadrhtim, da se čudim, da mi zastaje dah Stvarno volim tvoje pisanje
- Lisbeth

Nakon ovoga bi sjeo đojnt. Jemepas ako ne bi. Fuf.
- Alžbeta Bathory

di si huc, kralju asocijalnih blogera. nije ti neki masterpis, ali i dalje kulja taj opojni vonj undergrounda!
- blogdogg

Izvanserijski pjesnik, prozaik, slikar, pamfletistički cinik, erudit, što još da dodam da bih opisao tvoj blistavi blog u zapećku blogosvemira?!
- svenadamevin

sjajno. razigrano, s onu stranu iščekivanja. čišćenje od dosadnih unutrašnjih nametnika. prozračno i bistro. pridobio si mi jutro. živio!
- predvorje tišine

u jeboteee! jes da je bolesno, ali je napisano odlično! Odlično!
- lisbeth

Mozak ti je ko ventilator :)
- samotvoja

Kad narastem i ja ću jednom naučiti ovako pisati, i crtati, i slat ću svoje radove na natječaje...i svašta...
I otići ću jednom i na to more...
- v

samo ti roštaj! :)
- danijela1

čuvaj pomno te trenutke, ti dragocjeni čovječe.
- modestiblejz

zastrašujuća slika!
- jelenaslak

huc, rodi mi dijete
- bolesna u mozak

idealan za perverzni režanj mog kaotičnog mozga - danijela1

Zajebantski i nadrealno jezivo. Ti si stvarno dobar. Kako da te ja ne znam?
- swenadamevin

vidiš, Sven, ima jedan koji po zajebima podšivenim bešćutnom, neljudskom zlobom šije ne samo mene, nego i tebe ;)
- pero u šaci

...dok ti napišeš novu bljuc-huc priču i sve lijepo posereš, adimasto
- danijela1

jednom sam na nekom blogu o samopomoći pročitala tvoj komentar: "Dajmo im da drkaju!"
- Danica Cvorovic

Ovo je trunku... disturbed
- Igness

jeftini pamfleti uvijek govore o autoru. nikada o temi o kojoj pišu.
- bocacciozg

odličan tekst, koji funkcionira na više razina, čestitke! još bolje ilustracije-prigodne,kičaste i divno razotkrivaju suštinu 'mrtve, da ubijenija ne može bit' prirode.
- Wall

...ne gine ti novinarska karijera... imaš smisao za razvijanje radnje i fenomenalan izričaj... ...ali...?? ...tko kaže da ti nisi već novinar... pozdrav i osmijeh ti ostavljam... :)
- Palomina

Huc, u čemu je problem?
- Nemanja

čim sam pročitala prve dvije rečenice svidjelo mi se. ali kada sam došla do kraja jedini komentar koji ti mogu ostaviti je: jebeno. prejebeno.
- beatrice

huc, podsjećaš me na polumrtvog žohara koji još miče nožicama
- gardo

e jbga, čitam i mislim, ti to o meni, a ono samo krleža xD
- NF

kad ćeš napisat priču o benzinskim postajama i o noći?
- marchelina

Stepenicama tvog razmišljanja obični plebejac se nije u stanju penjati!
- Danica Cvorovic

doooobro...čak i lijepo. mekano. neobično za huca.
- Marchelina

wow. kao iskrcavanje na normandiju.
- Marchelina

Kontakt:

meister.huc@gmail.com

20.03.2019., srijeda

NORMIRANJE ABNORMALNOSTI

(mjesto radnje: KBC Dubrava, bliska budućnost)

Ali gospodine Bandiću ne možete operirati mozak, vi niste neurokirurg!
Ma nemojte vi meni ... treba delati... ja jesam doktor... bio sam u Dubaju... ovo mi je šesti mandat... građani znaju... pitajte Borasa...
Oh, da, vi imate počasni doktorat, ali to nema veze sa medicinskom strukom, a još manje neurokirurgijom!
Dosta priče idemo delati, čovjek je u potrebi, ovo mi je šesti mandat, treba izvaditi tumor!
Ne! ja to ne mogu i neću dopustiti! Kategorički NE!
Dr. Kaliniću, udaljite ovog čovjeka.
Kalinić stupa u akciju, udara šakom u glavu nervoznog neurokirurga i iznosi ga van u nesvjestici.
Dakle, gdje smo ono stali? Aha, rezanje lubanje! Milana, rukavice!
Odmah doktore!
Milana navlači bijele gumene rukavice gradonačelniku Zagreba, počasnom doktoru muzičke akademije, Zmaju od Kamenitih vrata, počasnom predsjedniku GNK Dinama i počasnom građaninu Srebrenice.
Bandić migolji prstićima.
Baš mi dobro stoje. Skoro k'o masonske!
Hi-hi-hi, smijucka se gradonačelnikov doktorski tim u sastavu: Ana Rucner Kalember, Gordana Rusak, Milana Vuković Runjić, Ana Stavljević Rukavina, Ljerka Mintas Hodak, Olivera Majić, Jelena Pavičić Vukičević, Milanka Opačić, Vesna Kusin.
Kalinić se vraća.
Zaključao sam budalu u ostavu za metle.
Neka si, tamo mu je i mjesto.
Hi-hi-hi, smijucka se gradonačelnikov doktorski tim u sastavu : Ana Rucner Kalember, Gordana Rusak, Milana Vuković Runjić, Ana Stavljević Rukavina, Ljerka Mintas Hodak, Olivera Majić, Jelena Pavičić Vukičević, Milanka Opačić, Vesna Kusin.
Ajmo delati... Kaliniću, uzmi taj cirkular i zareži ovdje pa u krug...
Kalinić uključuje kiruršku opremu, mali cirkular koji cvili poput komarca, pa zarezuje, reže...
Vidi ga, k'o profesionalac, gradonačelnik će posprdljivo.
Multitalent, oglasi se Kusinka.
Polivalentni gospodin Pavle, nadoveže se Milana.
Talentirani gospodin Ripley, javi se i Rafaelić koji stoji postrance. On se, naime, sasvim slučajno zatekao ovdje došavši na redovan pregled bubrega. Ugledavši ga u predvorju KBC-a, Milana ga je pozvala da im se pridruži u gradonačelnikovom kirurškom pothvatu.
Svi se cereću. Pače, cerekaju!
A ne''š ti Mile, ako mogu izrezat sva ona drva na tvojoj vikendici što je ovo malo kosti – odvrati Kalinić samopouzdano.
Kalinić odreže i odvoji gornji dio lubanje pa ga ponovo vrati natrag, ponovo podigne, opet vrati natrag.
Vidi, k'o poklopac za lonac!
Hi hi hi, smijucka se gradonačelnikov doktorski tim u sastavu: Ana Rucner Kalember, Gordana Rusak, Milana Vuković Runjić, Ana Stavljević Rukavina, Ljerka Mintas Hodak, Olivera Majić, Jelena Pavičić Vukičević, Milanka Opačić, Vesna Kusin.
Mir Pavle, upozoravajuće će gradonačelnik, ovo je ozbiljan posel.
Bandić uzima skalpel i pincetu i počinje čačkati po pacijentovu mozgu. Kasapi mozak nekritički, dakako.
Sestro Milana, posišite tu krv... niš ne vidim... i dajte ponovo te rendgenske snimke, nemrem locirati malog gada...
Želite li možda i CT, zanima dr. Kusin.
Rendgen bu bil sasvim dovoljan.
Gotovo doktore, posisano, javlja sestra Milana.
Ajmo dalje!
Bandić zabada skalpel, sve dublje i dublje, prema hipofizi, čineći neviđen nered. Mozak se od silnog kasapljenja polako pretvara u kašu.
Bandić slavodobitno izvadi hipofizu.
Evo ga! Rak! Gad koji je ubijao jadnog čovjeka!
Bandićev tim plješće.
Dobili smo još jednog glasača, Kusinka došapne Rusakici.
Bandić potom prilazi staklu iza kojeg stoje novinari što su promatrali kirurški zahvat.
Fotoreporteri mahnito škljocaju.
Dobro, dosta s tim, imamo još hrpu posla danas: sanacija rotora, projekt Manhattan, žičara, nacionalni stadion, tunel kroz Medvednicu, metro, tramvaj do zračne luke, most Jarun, sveučilišna bolnica, Paromlin, Gredelj...
Kaliniću uzmi superglu i zalijepi nazad tu glavu.
Ali nemam superglu...
Što me briga, nabavi.
Čekaj imam ja OHO ljepilo, javi se uvijek spremna kolumnistica-izdavačica-urednica-književnica, za ovu priliku medicinska sestra Milana V. Runjić, ustavnog sudca kći.
Hoće to biti dobro, provjerava s gradonačelnikom.
Kaj ja znam, valjda bu, odvraća nervozno Bandić.
Milana prekapa po torbici.
Ma gdje li se samo zametnuo... Ah! Evo ga!
Pruža ga Kaliniću.
Duguješ mi za ovo, Pavle...
Ajde, dosta s tim, žurimo, gradonačelnik će.
I vesela družba u sastavu: Ana Rucner Kalember, Gordana Rusak, Milana Vuković Runjić, Ana Stavljević Rukavina, Ljerka Mintas Hodak, Olivera Majić, Jelena Pavičić Vukičević, Milanka Opačić, Vesna Kusin odlazi dalje... u noć... da dela...

- 14:22 - Vox popljuvi (8) - Printaj me nježno - #

<< Arhiva >>