Hotel Granata

19.04.2011., utorak

Moj generale

Jedno od mnogih pisama koja su ovih dana upućena našim generalima






General Ante Gotovina
Pompstationsweg 32
2579 IX Scheveningen
Den Hagg
Nederland



Gospodine generale, moj nekdašnji zapovijedniče,



Čekao sam par dana od presude ne vjerujući u to što se dogodilo i još je puno gorčine u meni. Šokiran sam kao i svi moji ratni suborci i cijela obitelj.
Mi potjećemo iz partizanske obitelji. Otac je godinama radio u JNA kao profesor Civilne zaštite. Prije toga otac je radio i učio u Francuskoj a teta je tamo živjela 60 godina.
Govorim francuski, engleski i talijanski, radio sam vani i uvijek se osječao Europljaninom.
Na odsluženju vojnog roka u JNA kao građevinski inženjer bio sam rezervni oficir, inžinjerijski kapetan ali sam među prvima u Rijeci dragovoljno otišao u 118. brigadu u Gospić 1991., i u HV do Oluje.
Tu sam zapovjedao inžinjerijskom satnijom i prošao Ramljane, Korenicu, Donji Lapac, Nebljuse, Drvar, Oštrelj.
Kunem se Bogom da mi nikada nitko nije spomenuo ubijanje, paljevinu ili otimačinu - niti bih ga poslušao. Prije akcije "Oluja" svi smo bili upozoreni na strogo poštivanje svih konvencija i toga smo se držali.
Dogodili su se i zločini, ubijanje civila ali ne po zapovjedi ! Paljene su i kuće ali ne u samoj akciji i ne od Hrvatske vojske!
Učinili su to pijani pojedinci ogorčeni zbog srpskog terora nad njihovim starcima i njihovim kućama. Samo su neki od njih nosili vojne odore. Bili su to Hrvati protjerani iz svojih kuća prije 4 godine.

Kada smo došli u prvo srpsko selo Trnavac svi su Srbi otišli prije ikakvih granata osim par staraca u čijoj smo kući zatekli deset vojničkih ležajeva, tešku strojnicu i brdo streljiva.
Starcima se ništa nije dogodilo kao ni kući ! Kako to da se starci nisu uplašili " granatiranja prekomjernog i namjernog" i pored toga što je njihova kuća bila nazovimo to pravim imenom - bunker ?!
U Donjem Lapcu sam tek treći dan zamjetio dim iz jedne kuće na periferiji. Spaljena je po noći a da ništa iz nje nije odnijeto. Očito osveta za nečiju spaljenu kuću !
Zar smo mogli pred svaku kuću danju i noću postaviti stražare?

U Nebljusima na Uni, zatekli smo samo babu i hranili je do odlaska. Plakala je rekavši da se ne boji Hrvata ali da će doći balije preko Une i zaklati je.
Gledali smo kako Bošnjaci sistematski pale srpske kuće oko Ripača - u jednom danu barem trideset dimova - i nema odgovornih !? Možda smo i mi za to krivi ?

U Oštrelju kod Drvara našli smo cijelu srpsku obitelj P.Simića. Nisu otišli jer kažu da nikom nisu zlo učinili ! Čuvao sam osobno njegovu kuću u Drvaru a jeli su ono što i mi. Na odlasku,
svi smo se slikali za uspomenu. Danas, njegova kči radi kao konobarica u Drvaru a sve se može provjeriti. Svaka postrojba može navesti sličnih primjera.
Za pojedinačne slučajeve neka odgovaraju oni koji su ih činili.

Osobno odbijam bilo kakav prigovor o " zločinačkom pothvatu i etničkom čiščenju" jer to je uvreda preko koje niti jedan Hrvat neće samo tako priječi ( osim par lažljivaca koji na opajdavanju
svog naroda i svoje vojske grade svoje državničke položaje).
Rekoh da sam iz frankofonske obitelji i da sam jedva čekao da uđemo u Europsku Uniju. Od 15.04.2011. to nisam. Moja noga neće kročiti u Europu u kojoj se tako sudi!
Što nas tek onda čeka? Tražit ću da izađemo iz NATO-a. U Afganistanu smo dobri ali ovdje doma smo zločinci i ubojice. Što će NATO-u takvi ?

Zar može netko povjerovati da su baš u svako selo i zaseoke padale naše granate pa su se jadni Srbi prestrašili i morali pobjeći?
Jedni su pobjegli zbog svojih zločina nad Hrvatima, drugi zbog nečiste savjesti a treći zbog mržnje prema bilo kakvoj hrvatskoj državi.
Gledao sam TV Knin i Banja Luku gdje seljaci i babe i " nejač", urlaju dan za danom kako će prije umrijeti nego dopustiti da žive u Hrvatskoj !

U jesen 1991. godine granata iz sela Vrebac pala je nasred mjesta Bilaj i ubila djeda i unučicu. Tko je odgovarao ?
Svaki su dan tukli granatama po Bilaju, Ribniku, Divoselu i Gospiću i to više puta na dan. I tako mjesecima. Nitko od Hrvata se nije izselio ali su zato stradavali. Spaljene su hrvatske
kuće u Barletama. Zaklani su starac i starica na kućnom pragu iako im je kum " nekakav četnički vojvoda", obećao sigurnost !
Nakon dogovora sa susjedima Srbima, žene iz Bilaja krenule su da iskopaju posađeni krumpir. Stradale su usred polja od srpskih granata !
I sve četiri godine ni jedne isprike niti poruke da to prestane. Zar se onda treba čuditi osveti pojedinaca.

Lako je Mesiću i Josipoviću blebetati o pravnoj državi. Njihove kuće nisu gorjele a njihova djeca nisu četiri godine pušile granate !
Kakvo pravo i kakav je to sud koji osudi Blaškića na 45 godina a onda ga oslobodi? Kakva lakrdija od pravde!
Kakav je to sud koji kažnjava nekog zato što ne mogu do drugog ili za tuđe propuste?
Moj zapovjedniče, ja se ne zavaravam mišlju da će Vam puno pomoći žalba - možda par godina manje.
Bojim se da Vam ostaje da i Vi kažete "Eli, Eli lama azavtami" !
Kako bilo da bilo Vi ćete za Hrvate ostati heroj( osim za jugokomunističko smeće i domaće izdajice).
S štovanjem, u mislima s Vama,
pričuvni časnik HV





- 18:38 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Prosinac 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Travanj 2016 (2)
Rujan 2015 (1)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Studeni 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Travanj 2014 (1)
Prosinac 2013 (1)
Listopad 2013 (1)
Svibanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (1)
Veljača 2013 (1)
Prosinac 2012 (2)
Studeni 2012 (1)
Listopad 2012 (1)
Kolovoz 2012 (2)
Lipanj 2012 (1)
Veljača 2012 (2)
Siječanj 2012 (3)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (2)
Kolovoz 2011 (1)
Svibanj 2011 (3)
Travanj 2011 (3)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (6)
Prosinac 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi