mudrovanja (1) + update

nedjelja , 04.09.2005.

Nikada ne možeš znati koliko te neko voli jer ako postavljaš mjerila ljubavi, onda tu ljubav koju netko tebi pruža ogradjuješ omeđavaš sa svojim ogradama i kalupima, odnosno svojim razmišljanjima o ljubavi, koja su tvoja i tebi poznata, dok ljubav nema granica i ne postoje sigurno dvije osobe koje vole na isti način, a ako volimo onda nastojimo u svakom tenutku tu svoju ljubav pokazati onome koga volimo, samo što način na koji mi to pokazujemo nije isti s načinom na koji nama netko drugi pokazuje ljubav i dok god budemo razmišljali o tome da li za to što dajemo dobivamo isto toliko i dok god budemo uspoređivali dato i naš način davanja s onim što primamo, imati ćemo probleme i misliti da nas druga strana ne voli onako i onoliko koliko volimo mi nju, jer njen način davanja i pokazivanja ljubavi nije kao naš.


Update: Sunfire me sjetila da sam zaboravio malo muzike staviti (hvala joj za ovo divnu pjesmicu što mi ju je svojedobno poslala)

Atheist rap - Ljubav

Ljubav je polje zelenog žita,
ljubav je kad jovanka voli tita,
ljubav je polje zelenog raža,
ljubav je odnos tito – draža,
ljubav je fluid divan, topao,
ljubav je opojni miris cveća,
ljubav je tuga, ljubav je sreća.

Zaigraj uz ritam taj, meni novu snagu daj, nemoj mene grditi hajdemo se ljubiti

Ljubav je snažna, velika i jaka,
ljubav je simpatija malog đaka,
ljubav je Ljuba, ljubav je Manda,
ljubav je čak i bata Kanda.
ljubav je ptica u slobodnom letu,
ljubav je kad čika saleće tetu, ljubav je riba što brzo pliva,
ljubav je gajba 'ladnog piva.

Zaigraj uz ritam taj, meni novu snagu daj, nemoj mene grditi hajdemo se ljubiti

Ljubav je kao grejs leki lepa,
ljubav je kao stivi vonder slepa,
ljubav je dodir voljenog bića,
ljubav je mamurluk posle pića,
ljubav je smešna ko dobar vic,
ljubav igla, droga i špric,
ljubav je putovanje kroz dimenzije,
ljubav je smislila razne perverzije...

Poljubi me, po, po, poljubi me filmski u čelo

Zaigraj uz ritam taj, meni novu snagu daj, nemoj mene grditi hajdemo se ljubiti



<< Arhiva >>