Nešto što nema veze s pričama koje pišem ali me jako raduje

srijeda , 11.05.2005.


Slika dana, ovo je u test fazi

Danas je na mom blogu ostavljen 1000 komentar, ni u najvećem napadu optimizma nisam se nadao da će moje piskarije naići na ovakav odjek, da će mojih pedesetak postova komenirati preko 200 ljudi, da će te ostavljati prosiječno 20 komentara po postu.... što reći ....HVALA VAM!!!

Pjesma i slika su moja mala skromna nagradica piscu tisućitog komentara

dragoj didi (nadam se da sam sa sinatrom pogodio)

a i svima vama ostalima ..trill, plejadablue, pegy, lil fish, tanja, maslackica, Cookie, dama s bauštele, sunfire, sound of silence, Mysteries, nemiri, nixi, Domaćica iz pakla, Lu, mlada mamica 24, zaratustra, poisonce, spidernet , Tempora, ivva, carolija, collisioncourse, freethinker, GoLdEnGiRl, mayday, samantha:), inner smile, Katya, chainfire, postorgasmic micek, suzette, tija, black lady, blentafa, dorja..... i mnogim drugima koje nepravedno zaboravih...


HVALA VAM!!!!

<< Arhiva >>