Izgubljene kartice (u Ekvadoru!) i efikasnost PBZ-a!
O jednoj neugodnosti koja mi se dogodila ovih dana, i o svake hvale vrijednoj efikasnosti PBZ-a: Iz pisma jednoj mojoj prijateljici: "Al, koji peh s tim karticama, taman sam porijesavala sve oko ranijih dilema u vezi njih, i danas lijepo krenem na internet, najprije nazovem tetkicu iz telefonskih kabina u nasem selu (dakle jos uvijek sam imala novcanik), udjem u bus (pripremim u ruci sitnih 25 centava, koliko kosta "pasaje"), pri izlasku platim, i odem u prvu papirnicu, kupiti kuverte za bozicne cestitke koje sam planirala sutra slati... I odjednom, u mom ruksaku, mog novcanika (sa zadnjih 30 dolara i svim bankovnim karticama...) jednostavno - nema...Sve drugo je unutra, i moj nerazdvojni fotic Olympus, i cd-ovi s fotkama za internet, i ostale trice, jedno novcanika - ni... Uhvatila sam prvi sljedeci bus, objasnila vozacu svoju situaciju i zamolila ga da me odveze do zadnje stanice mog ranijeg busa... Tamo sam uspjela uhvatiti isti bus, s istim vozacem...Koji naravno nije imao pojma o nikakvom tamo izgubljenom novcaniku... Predlozio mi je da napisem "aviso" - obavijest s brojem telefona, da nam se javi sretni nalaznik, sto sam i ucinila... Cak mi je sam vozac kupio 5 listova papira, za svih 5 buseva koji u turama voze kroz nase selo (stvarno je dobar i ljubazan!) i besplatno me odvezao doma...Gdje su mi sestre posudile novih par dolara, da se vratim do interneta, i pokusam rijesiti situaciju, savjetujuci mi da obavezno odjavim sve svoje kartice, sto sam evo upravo i ucinila... Eto, takav je moj misijski zivot :( A cini se da cu ga upravo trebati iskusiti i iz prve - totalno siromaske ruke... No, valjda cu tako jos bolje dozivjeti istinski ovdasnji Bozic!" I odgovor PBZ-a koji mi je mailom stigao istoga dana!!! "Poštovana gospođo Ćavar, zahvaljujemo na Vašem e-mailu. Obavještavamo Vas da smo po primitku Vašeg dopisa poništili niže navedene kartice te iste više nisu aktivne. U slučaju da pronađete novčanik molimo Vas da ne koristite kartice. Ako želite dostavu novoizrađenih karticu DHL-om u inozemstvo ljubazno Vas molimo da nam povratnim e-mailom javite točnu adresu i brojeve telefona i mobitela za kontakt. S poštovanjem, Sektor korisnika Radnička cesta 44, 10000 Zagreb" |