eto vidite da nije ni to neriješivo. prošle godine dogodilo se u kratkom vremenskom razmaku (2 mjeseca) 2x mi je nestala kartica i oba puta sam prolazila istu proceduru. a na novu karticu čekala sam 10-12 dana. inače, nikad prije ništa važno nisam izgubila. ni novac, ni ključeve. smatram da ni ova 2x nije bila riječ o gubitku, nestanak sam odmah bila i primjetila i prijavila...to je najbolje, a ne čekati.
svako dobro i puno pozdrava
12.12.2008. (22:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dragi, i meni se sve vise cini da nije bila rijec o "gubitku"...Te da sam prvi put na vlastitoj kozi (tj. vlastitom novcaniku) osjetila probleme s kradjama u Ekvadoru, na koje su me citavo vrijeme upozoravali...No, ni tako, to zapravo ne smatram gubitkom, vec ponovo - dobitkom! Jednog novog iskustva, potvrde kvalitete poslovanja PBZ-a, a molim se i za djevojku koja je taj put sjedila u autobusu do mene, nekako cudno se gurkajuci...A dok cekam svoje nove kartice, DHL-om, iznimno moram pohvaliti i svoju bivsu Udrugu Zdenac, koji su mi ovom prigodom, uoci Bozica, preko racuna s. Lenke poslali i 100 $ za mene, tako da ipak nisam vise totalno siromasna, mogu si opet priustiti internet, a uspjet cu poslati i svoje Bozicne cestitke!
14.12.2008. (16:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Evo, upravo s poste saljem Bozicne cestitke, a mailom mi je vec stigao i novi odgovor od PBZ-a! Stvarno su super:
Poštovana gospođo Ćavar,
na temelju Vašeg prethodnog dopisa smo poslali sve 3 kartice: American Express karticu, Maestro karticu i VISA Electron karticu DHL-om na niže navedenu adresu i na ime navedene kontakt osobe, gospođe Lenke Čović.
Srdačan pozdrav, Sektor korisnika
17.12.2008. (21:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sam' što nije
Ja sam i inače zadovoljna PBZ-om! Baš mi je drago što je sve dobro ispalo.
MiB
12.12.2008. (16:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Helena iz središta srca
eto vidite da nije ni to neriješivo.
prošle godine dogodilo se u kratkom vremenskom razmaku (2 mjeseca)
2x mi je nestala kartica i oba puta sam prolazila istu proceduru.
a na novu karticu čekala sam 10-12 dana. inače,
nikad prije ništa važno nisam izgubila.
ni novac, ni ključeve. smatram da ni ova 2x nije bila riječ o gubitku,
nestanak sam odmah bila i primjetila i prijavila...to je najbolje, a ne čekati.
svako dobro i puno pozdrava
12.12.2008. (22:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Drina
Dragi, i meni se sve vise cini da nije bila rijec o "gubitku"...Te da sam prvi put na vlastitoj kozi (tj. vlastitom novcaniku) osjetila probleme s kradjama u Ekvadoru, na koje su me citavo vrijeme upozoravali...No, ni tako, to zapravo ne smatram gubitkom, vec ponovo - dobitkom! Jednog novog iskustva, potvrde kvalitete poslovanja PBZ-a, a molim se i za djevojku koja je taj put sjedila u autobusu do mene, nekako cudno se gurkajuci...A dok cekam svoje nove kartice, DHL-om, iznimno moram pohvaliti i svoju bivsu Udrugu Zdenac, koji su mi ovom prigodom, uoci Bozica, preko racuna s. Lenke poslali i 100 $ za mene, tako da ipak nisam vise totalno siromasna, mogu si opet priustiti internet, a uspjet cu poslati i svoje Bozicne cestitke!
14.12.2008. (16:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Drina
Evo, upravo s poste saljem Bozicne cestitke, a mailom mi je vec stigao i novi odgovor od PBZ-a! Stvarno su super:
Poštovana gospođo Ćavar,
na temelju Vašeg prethodnog dopisa smo poslali sve 3 kartice: American Express karticu, Maestro karticu i VISA Electron karticu DHL-om na niže navedenu adresu i na ime navedene kontakt osobe, gospođe Lenke Čović.
Srdačan pozdrav,
Sektor korisnika
17.12.2008. (21:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...