25.07.2008., petak

Sv. Ana - nasa baka!

A evo, pozivam vas i na festu sv. Ane - u nasoj pastoralnoj jedinici sv. Anite:

Image Hosted by ImageShack.us

za koju smo se citav ovaj mjesec pripremali svakodnevnim vecernjim devetnicama, i nosenjem kipa sv. Ane iz kuce u kucu,

Image Hosted by ImageShack.us

i nadahnutim katehezama s. Rosite, u kojima sam i ja aktivno sudjelovala, skoro svake veceri:

Image Hosted by ImageShack.us

i na kojima smo naucili i da je sv. Ana, kao majka nase Majke - zapravo nasa Baka!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Tamosnji mladi, medju kojima i dosta mojih prvopricesnika svake veceri nakon devetnica, na samoj neasfaltiranoj cesti, su marljivo vjezbali i pripremali svoje plesne tocke, te ce sutra sigurno biti nezaboravna festa! Samo se i vi pomolite da ne bude previse alkohola!

Svim (svetim) Anama, sretan sutrasnji imendan!

A sad, prije vecerasnje "uocnice" u sv. Aniti, zurim na tecaj gitare, u stari autobus, u kojem stanuje nas vrijedni ucitelj gitare, pravi latinoamericki sansonijer i kantautor - don Cesar Umberto, siromasan, ali bogat!

Image Hosted by ImageShack.us
- 23:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Biti sretan!

Na tecaju CONFEDEC-a puno smo toga naucili, i vidjeli i dobili nekoliko krasnih prezentacija, koje su mi bas nekako dobro dosle, vezano uz neka moja previranja, pa sam ih odmah i prevela (tko zeli mogu mu ih poslati mailom), a ovdje samo prijevodi:

Jesi li sretan?

"Jednom prigodom, tijekom svecane proslave dobrodoslice novom direktoru marketinga jedne vazne poslovne tvrtke, nekoliko supruga ostalih direktora, koje su zeljele bolje upoznati suprugu slavljenika, upitale su je, pomalo bojazljivo:

Da li te tvoj suprug cini sretnom, istinski sretnom?

Gospodin suprug, koji u tom trenutku nije bio odmah do nje, ali ipak dovoljno blizu da cuje pitanje, obratio je vise paznje na njihov razgovor, i spontano promijenio drzanje, pun sigurnosti, i nekako ponosno se isprsio,
znajuci da ce njegova zena
potvrdno odgovoriti,
jer se ona nikada nije zalila
na njihov brak.

No ipak, na njegovo iznenadjenje, i svih ostalih, zena je jasno i glasno odgovorila:

 -Ne, ne cini me sretnom.

U dvorani je nastala neugodna tisina, buduci su svi okupljeni jasno culi zenin odgovor.
Muz se skamenio.
Nije mogao vjerovati da je njegova zena tako odgovorila,
I to jos u tom trenutku, toliko vaznom za njega.

Na iznenadjenje svoga muza i svih ostalih, ona je jednostavno zagonetno prekrila glavu svojim elegantnim salom od crne svile i nastavila:

- Ne, ne cini me on sretnom...Ja sam sretna!

Odgovor na pitanje jesam li ja sretna, ili nisam,
ne ovisi o njemu, vec o meni samoj.

Ja sam jedina osoba o kojoj ovisi moja sreca.
Ja odlucujem biti sretna u svakoj situaciji i u svakom trenutku svog zivota, jer kad bi moja sreca ovisila o bilo kojoj drugoj osobi, ili stvari ili okolnosti na ovoj zemlji, bila bih u ozbiljnim problemima.

Sve sto postoji u ovom zivotu trajno se mijenja:
ljudi, prijateljstva, bogatstva, vlastito tijelo, klima, uzici...
I tako bih mogla beskonacno nabrajati...

Ali tijekom svoga zivota, nesto sam naucila:

Ja odlucujem biti sretna, a sve drugo su
“ iskustva ili situacije”,
kako pomagati, shvacati,
prihvacati, slusati, tjesiti...
I sve to sam sa svojim muzem
zivjela i vjezbala toliko puta...

Sreca se uvijek temelji na istinskom oprastanju i ljubavi prema samom sebi i prema drugima

Nije moj muz duzan uciniti me sretnom...I on ima svoja “iskustva ili situacije”, ali ja volim njega i on voli mene, unatoc svim njegovim situacijama, i unatoc svim mojim.

On se mijenja, ja se mijenjam, sredina se mijenja, sve se mijenja;
Ali ziveci istinsku ljubav i oprastanje,
promatrajuci ove promjene ( manje ili vece, ali koje postoje ),
potrebno je susresti se s ljubavlju koja postoji u svakome od nas,
jer ako se nas dvoje volimo i oprastamo si,
sve te promjene bit ce samo “iskustva ili situacije”,
koje nas obogacuju i daju nam snagu,
inace bismo bili samo jedan od parova “u prolazu”...

Nekima je rastaviti se jedino rjesenje;
(...u stvarnosti – najlakse...)

Istinski ljubiti je tesko,
jer to znaci voljeti i oprastati bezuvjetno, zivjeti,
prihvacajuci “iskustva i situacije” takve kakve jesu,
zajednicki se suocavati s njima, i biti sretan iz uvjerenja.

Ima ljudi koji kazu:


Ne mogu biti sretan jer sam bolestan, jer nemam novca,
jer je jako vruce, jer su me uvrijedili,
jer me netko prestao voljeti,
jer me netko ne cijeni!

Ali ono sto mozda ne znas jest da mozes biti sretan makar si bolestan,
makar je vruce, bez obzira na to imas ili nemas novca, makar te netko uvrijedio
ili te nije volio, ili te nije cijenio.

Biti sretan je zivotni stav, i svatko sam odlucuje!...
Biti sretan, ovisi o tebi!

I NEKA VAM JE SRETAN OVAJ DAN!

Image Hosted by ImageShack.us

Evo, i gornji tekst i fotografija, je i moj odgovor na sve sto se dogadjalo u zadnje vrijeme...

Zahvaljujem svima za koje cujem da mole za mene i za sve nas, i dalje to sve preporucujem u vase molitve, posebn duhovne vjezbe koje cemo imati citav sljedeci tjedan (zato me nece biti neko vrijeme!), neka mi i one pomognu da se sto bolje posvetim iduce godine misijskom zivotu ovdje, i da mi i ta godina bude izvrsna i dodatna priprema za odlazak u venecijansku klauzuru! I da se i dalje trudim, uvijek i u svemu biti sto slicnija Isusu, i sto vjernije ga nasljedovati!

Kao sto cu se i ja moliti za sve vas, posebno ovoga tjedna!

Veliki, sretni pozdrav!

Vasa Drina

- 22:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Basna o Konju i Prascu

Evo, danas samo na brzinu i obecan prijevod prezentacije i basne o Konju i Prascu!

Jednom uzgajivacu konja nedostajao je samo jos jedan konj posebne pasmine.

Jednog dana primijetio je da njegov susjed ima bas takvoga konja i uspio ga nagovoriti da mu ga proda.

No, mjesec dana poslije – konj se razbolio,
i novi vlasnik je pozvao veterinara koji mu je rekao:

“Tvoj konj je zarazen virusom i
mora uzimati ovaj lijek tri dana za redom.
Poslije ta tri dana vidjet cemo da li se sto poboljsalo,
i ako nije, ne preostaje nam drugo nego uspavati ga”.

Citav razgovor cuo je i prasac, koji se nalazio u blizini.

Sljedeceg dana, dali su konju lijek i otisli,
Prasac mu se priblizio i rekao “Hrabro prijatelju konju" !
Dizi se na noge, inace ce te morati uspavati!!!"

Drugoga dana ponovo su konju dali lijek, i otisli.
Prasac se priblizio i rekao:
"Hajde, veliki prijatelju!Dizi se, ili ces umrijeti. Hajdemo, ja cu ti pomoci !!!"

I trecega dana dali su mu lijek, i veterinar je rekao:

“Najvjerojatnije cemo ga sutra morati uspavati, kako ne bi virusom zarazio i ostale konje".

Kada su otisli, prasac mu se priblizio i rekao:

“Hajmo, prijatelju – sad ili nikad!Zivni...hrabro...Ja cu ti pomoci... idemo...jedan, dva, tri...polako...jos malo...tako...tako...sad potrci polako...
Malo brze...izvrsno...trci...trci...!!!

Uspio si, pobjednice!!!"

...Uto dodje vlasnik i vidi konja kako trci i kliknu:
"Cudo!!! Konj se izlijecio...
To moramo proslaviti festom..."

Zakoljimo prasca da to proslavimo!!!

Pouka

Ovo se cesto dogadja
u zivotu, rijetko kad se uoci
tko je onaj
tko stvarno ima
zasluge za uspjeh.
- 22:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

24.07.2008., četvrtak

Sv. (Magda)Lenka

A jucer smo proslavili i blagdan sv. Magdalene...Nisam se ni sjetila da je to i imendan nase Maestre Lenke, sve dok joj sestre nisu priredile tortu iznenadnjenja, a (preostale) cure iz internata - posebno plesno imenadnsko iznenadjenje:

Image Hosted by ImageShack.us

Pa evo da posebno razveselim i prijatelje i rodbinu s. Lenke, koji isto prate ovaj blog, par ranijih fotki, s naseg zajednickog izleta u Latacungu, i 1. pricesti male Evelyn Patricie, kojoj je maestra Lenka krsna kuma:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Kamo stremiti...

Image Hosted by ImageShack.us
Sretan imendan! (ova fotka je dobra za razne prigode : )))

Image Hosted by ImageShack.us
Gdje traziti i nalaziti Boga...
Image Hosted by ImageShack.us


Uvijek na raspolaganju onima koji nas trebaju...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
A ja ("budala"...)

sam tek sad shvatila...
Image Hosted by ImageShack.us

da mi Bog ovdje citave godine "na tacni" nudi takvo duhovno vodstvo i uzor

Image Hosted by ImageShack.us

kojem jedan p. Luka nije ni do koljena...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Poucna prica o konju i prascu
(sljedeci put cu je i prevesti, za one koji ne znaju spanjolski...vrlo je zanimljiva i poticajna za razmisljanje)

I cvrsto sam odlucila, sljedece godine, doista biti Ovdje! I to ne samo fizicki, vec i svim svojim srcem i duhom...Ne okrecuci se vise za onim sto je ostalo iza mene...(i izvan mene...)

Image Hosted by ImageShack.us

A o drugim novostima, kako izgledaju cjelomjesecne "devetnice" u sv. Aniti (svim Anama unaprijed sretan imendan!), kako ce izgledati nova, veca kapela - odmah u susjednoj prostoriji do moje sobe (takvog Susjeda doista ne smijem propustiti!) i druge zanimljivosti u skorim nastavcima!

I da, molite i dalje za mene!
(upravo sam prosla kroz razne i snazne duhovne turbulencije, ali cini se da se sve polako smiruje i sjeda na svoje mjesto, hvala Bogu, a i vama!)
- 00:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Modrave idu dalje! Pa i preko Oceana...

Dragi moji,
unatoc svim zastojima, turbulencijama, prometnim nezgodama, zlim ljudima, podmetanjima - Modrave idu dalje...
Od samih pocetaka - 2003:

Modrave 2003

u Hrvatskoj vec 6. godinu...

I kao sto sam vec u tom razgovoru za "Pogled" 2003. godine najavila:

"Najavila je također da je u planu da katolički kamp za mlade jednom bude na široj, međunarodnoj razini."

cini se da pomalo krecu pripreme i za jedne ekvadorske, pacificke Modrave...

Naime, ovih dana i tjedana nas nekoliko iz Zajednice Krista Misionara Molitelja pohadjamo ljetne tecajeve CONFEDEC-a, Konferencije katolickih skola Ekvadora, namijenjene profesorima i drugim djelatnicima za mlade i s mladima...Teme su razlicite, pedagoske, didakticke, psiholoske...Sudjeluje stotinjak osoba iz razlicitih djelova Ekvadora, i razlicitih sluzbi (mladima)...Neke teme su posvecene obiteljskoj problematici, neke radu s roditeljima, neke novim metodama rada s mladima...Izmijenjuju se predavanja i prakticni rad, zajednicke aktivnosti, diskusije u grupama i slicno...

Image Hosted by ImageShack.us

A ja sam temu novih metoda rada s mladima, iskoristila da svim sudionicima, uz predstavljanje zakljucaka svoje grupe, na ipak vec razumljivom spanjolskom, izlozim i temu i ideju Modrava! Koja se svima jako dopala, a posebno je bio zainteresiran jedan salezijanski animator za mlade...

Image Hosted by ImageShack.us

Eto, tako...Buba je bacena u uho, pa dalje - u ruke Bozje : )

Image Hosted by ImageShack.us



- 00:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

16.07.2008., srijeda

Gospa Lurdska i Zena hrabra srca!

Dragi moji,
hvala vam na svim vasim molitvama, mailovima podrske!

I ja sam u svom "postu" od postanja, puno razmisljala, molila...

Posebno sam se molila Gospi lurdskoj, nabavivsi i jednu knjizicu s 9-nicom njoj, koja je eto jos u tijeku...I tamo vidjela da je bas na danasnji datum, prije tocno 150. godina, bio zadnji dan njenih ukazanja tamo...

Lurdska ukazanja

Medju postovima, koje nisam stigla objaviti bio je i onaj o cudesnom oslobodjenju kolumbijske taokinje Ingrid Betancourt, o cemu je ovdje bilo puno rijeci u novinama, na televiziji, i koja me fascinirala svojom hrabroscu, jednostavnoscu, duhovnoscu...A cujem da se i ona sprema za Lurd, mozda vec ovaj mjesec! A Papa ce biti u Lurdu 12-15. rujna!

Image Hosted by ImageShack.us

I eto, vidim da me najnoviji Glas Koncila preduhitrio, objavljivanjem svoga clanka o toj doista posebnoj zeni, za koju ne sumnjam da ju tek ceka velika duhovna, a mozda i politicka buducnost...Zapravo mi se cini da se nesto cudno i posebno duhovno dogadja na politickoj karti Latinske Amerike...Ne bi me cudilo da Ingrid postane nova predsjednica Kolumbije, a prije svega koji mjesec novi predsjednik Paragvaja postao je bivsi biskup Fernando Lugo!

A bas ovaj clanak o Ingrid Betancourt me potakao da vam se opet javim, do sljedece prilike!

Čudesna vjera Ingrid Betancourt

"Teško je ljubiti svoje neprijatelje, istaknula je ta političarka, no u Kristu je pronalazila snagu i potporu za to. Veliki joj je mir ulijevala činjenica da je u sebi odbacivala prihvatiti kako bi mogla mrziti svoje otmičare."

»A Dios, primero«. To su bile jedne od prvih riječi Ingrid Betancourt. Bogu, prije svega i Djevici Mariji, zahvalila je u svojoj prvoj izjavi, tek oslobođena iz ruku kolumbijske gerile (FARC) 3. srpnja.

»Majka Božja jako me je štitila«, rekla je. Francuski dnevnik prenio je i njezine riječi da će u petak 11. i subotu 12. srpnja hodočastiti u svjetski poznato marijansko hodočasničko mjesto Lurd. Tjedan dana prije, baš na subotu, hodočastila je u hodočasničku crkvu Presvetoga Srca Isusova na glasovitome Montmartru u Parizu. A prema pisanju dnevnika »La Croix«, u kolovozu bi se Betancourt, koju su oteli kolumbijski pobunjeni ljevičari, trebala susresti i s papom Benediktom XVI. Do spomenutoga susreta moglo bi doći, ističe austrijski Kathpress, možda u Bolzanu-Brixenu, gdje će Papa provoditi odmor u kolovozu. Sada je to bilo nemoguće, zbog priprema i odlaska Svetoga Oca u Sydney, na Svjetski dan mladih, objavile su neke agencije pozivajući se na vatikanske (neimenovane) izvore. U Bolzanu će Papa stanovati u bogosloviji, a povratak u Castel Gandolfo predviđen je za 11. kolovoza, pa se može pretpostaviti da će se Ingrid Betancourt s njime susresti krajem srpnja. Benedikt XVI. više se puta svojim apelima zauzeo za njezino oslobađanje, kao i za oslobađanje svih otetih, ne samo u Kolumbiji već i po cijelome svijetu."

»Prije svega želim zahvaliti Bogu i Djevici Mariji jer sam njima puno toga dužna, jer sam dugo čekala ovaj trenutak... Zahvaljujem Bogu, svima koji su me nosili, pratili, podupirali u molitvama, u svojim srcima...«, rekla je ta žena hrabra srca."

Pa, evo, umjesto zakljucka - smatram da nam ova zena hrabra srca doista svima moze biti primjer, uzor i poticaj, a posebno meni, koja sam za svoja uvjerenja i istinu, spremna trpjeti i najvece nepravde (o kojima sam neke detalje navela u stupcu s desne strane), znajuci da Bog ima svoje razloge, da on to sve vodi i upravlja, te da je Njegova pobjeda konacna!

»A Dios, primero«.
- 23:55 - Komentari (11) - Isprintaj - #

07.07.2008., ponedjeljak

Svete krizme!

Dragi moji,
kako se ovdje neprestano nesto novo i lijepo dogadja, uz najbolju volju, jednostavno ne stizem sve popratiti na vrijeme...Zato cu danas probati nadoknaditi par zaostataka, npr. onaj o sv. krizmi u sve 3 nase crkvice, koje smo imali 28. 6.

Image Hosted by ImageShack.us
grupica krizmanika u sv. Aniti

i par krizmanica pred crkvom
Image Hosted by ImageShack.us

A kako se taj dan krizmao i brat nasih malih ucenica Andree i Ana Marie, i one su se posebno svecano uredile za taj dan:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I crkva je bila lijepo uredjena, a Maestra je vodila uvodni program
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
(jer je p. Delfin, biskupov izaslanik iz nepoznatih razloga, kasnio preko sat vremena, kako u Sv. Aniti, tako onda redom i u svim ostalim crkvama...)

A nase etno pjevacice, Manuelita i Charita izvodile su pjesme na tradicionalnom kichua jeziku:
Image Hosted by ImageShack.us

Pomagao je i neizostavni gitarist Javier:
Image Hosted by ImageShack.us

A ljudi su strpljivo cekali, u crkvi,
Image Hosted by ImageShack.us

i pred crkvom:
Image Hosted by ImageShack.us
Ova slika je slucajno super ispala - to je pravi Ekvador u malom - zena s bebom u zavezljaju na ledjima, pas koji se mota oko nogu, i druga zena s dugackom pletenicom, i dvoje mladih u neobaveznom cavrljanju u pozadini...

I tako je, nakon vise od sat vremena, p. Delfin konacno i stigao, krizmanici i kumovi su se formirali u ulaznu procesiju:
Image Hosted by ImageShack.us

I krizmanicko slavlje je konacno moglo poceti!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A zbog okupljenog mnostva, za dijeljenje sv. pricesti, trebala je priskociti i Maestra:

Image Hosted by ImageShack.us

I bilo mi je nekako super i dirljivo gledati moje prvopricesnice od prije koji tjedan, kako sada vec primaju sv. pricest i od Maestre Lenke!

I sad se jos samo trebalo hitno transportirati, na uobicajeni nacin - u prikolici kamiona, do crkvice San Francisca u nasem Oyacotu:
Image Hosted by ImageShack.us

gdje je vec cekala formirana ulazna procesija:
Image Hosted by ImageShack.us

A uvijek susretljiva Joselyn iz naseg internata pomogla je nekoj mladoj mami, oko sigurno najmladjeg uzvanika ovog svecanog slavlja (vjerojatno brata ili seke nekog od krizmanika):
Image Hosted by ImageShack.us

I ova crkvica je bila prigodno ukrasena (zahvaljujuci vrijednim rukama sestara Zajednice Krista Misionara Molitelja):
Image Hosted by ImageShack.us

A nakon samog obreda sv. krizme:
Image Hosted by ImageShack.us

uslijedilo je prikazivanje misnih darova, posebno slikovito izvedeno bas ovdje u Oyacotu (1. nagrada strucnog zirijia : ), uz djevojcice u narodnim nosnjama i s plesnim koracima njihovih bosih nogica:
Image Hosted by ImageShack.us

A najsladja je bila mala Wendy, koju sam zato posebno uslikala pred crkvom na kraju misnog slavlja:
Image Hosted by ImageShack.us

Na kraju su me, na putu prema San Miguelu, kao "gringu" ipak postedjeli voznje u prikolici kamiona, te sam dobila pocasno mjesto uz samog p. Delfina u vozackoj kabini, i tako smo uz cavrljanje o problemima zaboravljanja njihovog domaceg kichua jezika (njegova omiljena tema : ) stigli i do posljednje, trece crkvice u danasnjem nizu, gdje mi je vec ponestalo prostora na mojoj foto kartici, pa sam samo uspjela uslikati sam trenutak sv. krizme:
Image Hosted by ImageShack.us

posebno zanimljiv, jer pater ovdje krizma gospodju Mary, cije dvije kcerkice Cindy i Estephani ministriraju i ovom prigodom, kao i inace ovdje u San Miguelu, a djevojcice su pred koji tjedan zajedno primile i svoju prvu sv. Pricest! Sada jos samo preostaje da se i njihovi roditelji konacno crkveno vjencaju, pa vjerujem da cemo i to uskoro proslaviti, uz naravno moju foto reportazu :)

Ovo uredjivanje bloga doista oduzima dosta vremena (srecom sada su skolski praznici), a i zivaca (imam nekih problema na p. Lukinu blogu, radi iznosenja nekih istina tamo i naizgled neravnopravne borbe sa zivim i aktivnim zlim silama tamo - preporucam u molitve!), pa cu mozda napraviti i kratki predah na neko vrijeme...

A nakon toga vas izvjestiti i kako je bilo na:
- Saritinom oprostajnom slavlju
- prvoj sv. pricesti Maestrinog kumceta - male Evelyn Patrizie u Latacungi
- o novim zvanjima u nasem redu Krista Misionara Molitelja, niknulim bas u nasem "SKAC-u Ekvador"
- o jucerasnjoj setnji i druzenju centralnim gradskim parkom s preostalim curama u nasem internatu...

i jos puno lipih stvari...Ali doista, puno vise toga se dogadja nego sto stignem ovdje popratiti...I osjecam kao da me vrijeme gazi! No, uz puno dobre volje, nadam se da cu to sve uspjeti nadoknaditi!

A do tada, citajte i moj prilog u srpanjskom Glasniku Srca Isusova i Marijina, o nasim svibanjskim zornicama, o cemu sam vec i ovdje pisala!

Veliki pozdrav, vasa Drina!
- 18:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #

05.07.2008., subota

Salon Drina - za molitvene susrete, druzenja...I feste!

Dragi moji!
Evo bas se nekako lijepo potrefilo da je bas danas, 5.7.2008, na 16. godisnjicu mlade mise p. Luke, ovdje na drugom kraju svijeta svecano otvoren i inauguriran "Salon Drina", izgradjen donacijom mojih i p. Lukinih prijatelja obitelji Markic, a sestre Zajednice Krista Misionara Molitelja su mu odlucile dati bas moje ime, jer sam ih ja sve povezala, jer sam prva njihova volonterka...A i meni nekako nije mrsko! Tim vise sto je namjena toga Salona vise nego pogodjena, i vise nego u skladu sa svim sto radim i zivim! Molitve, druzenja i feste! A otvaranje bas na p. Lukinu godisnjicu! Pa mu i mi odavde cestitamo i nazdravljamo:

Image Hosted by ImageShack.us

Zivio p. Luka!
I prohodao!
I progledao!

U to ime - jos jedna misijska godina!

(Gornja fotka je s jedne druge prigode, ali ovdje mi se bas nekako dobro uklopila : )

Uz sjecanje na neke ranije feste p. Luke, kada se pripremao i kalio teren za neke buduce, misijske akcije...I feste!:

Proslave p. Luke u Krapinskim Toplicama

A sad malo fotki s danasnje inauguracije, svecanog zavrsteka skolske godine, i vjerovali ili ne, i prave, pravcate - modne revije!
Naime nasa skola je strukovna krojacka skola, te su se nase ucenice za ovu prigodu prometnule u prave pravcate manekenke, koje su predstavljale svoje vlastite radove, i sve ono sto su od sivanja i krojenja naucile u ovoj godini! A, bome, i mene su ugodno iznenadile!

Image Hosted by ImageShack.us
Svecano ureseni Salon Drina u ocekivanju svoje prve feste!
Image Hosted by ImageShack.us

Uz izlozbu radova nasih ucenica u donjim ucionicama:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

s donom Aiditom, majkom s. Maritze, koja je svoje strucno krojacko znanje i umijece s ljubavlju prenosila na nase ucenice
Image Hosted by ImageShack.us

dok maestra Lenka priprema zavrsni "glanc":
Image Hosted by ImageShack.us

a nase manekenke jos u klasicnim skolskim uniformama, cekaju i vjezbaju svoje nastupe:
Image Hosted by ImageShack.us
maturantica Isaura

ovako ce to za koji tren izgledati na modnoj pisti...

Image Hosted by ImageShack.us

iz Salona ravno na pistu:
Image Hosted by ImageShack.us

U ocekivanju nastupa:
Image Hosted by ImageShack.us

a s puno paznje treba izvjezbati i kako nositi veo mladenkine haljine:
Image Hosted by ImageShack.us

sve to pod strucnim okom i redateljskom palicom s. Paole:
Image Hosted by ImageShack.us

i komisijskim nadgledanjem obitelji Rolon:
Image Hosted by ImageShack.us

dok se od nastupa male manekenke Anahi trebalo odustati, jer bi svakim odvajanjem od maminih skuta, krenula prava poplava suza - steta!
Image Hosted by ImageShack.us

I tako je doslo vrijeme i za svecani izlazak, i ekvadorsku himnu:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
uz intonaciju s. Sandre

koja je poslije i predstavljala izlozene radove:
Image Hosted by ImageShack.us

tijekom cije izrade su ona i njena rodjena s. Silvia bile glavne mentorice:
Image Hosted by ImageShack.us

a roditelji, rodbina i mjestani su ih sa zanimanjem razgledavali:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

U medjuvremenu su se manekenke presvukle i revija sezone Ljeto 2008. je mogla poceti!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A spremne su vec bile i male manekenke, za predstavljanje djecje mode:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I uz zvuke svadbenog marsa, moda za mladenke:
Image Hosted by ImageShack.us

I djeveruse, koje svecano nose duuuugi veo:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I zavrsni grupni izlazak:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Cestitke i zavrsni govor Maestre:
Image Hosted by ImageShack.us

I plesni pozdrav maturanticama od njihovih mladjih kolegica:
Image Hosted by ImageShack.us

Uz publiku, i jos jedan pozdrav iz Salona Drina!
Image Hosted by ImageShack.us
- 22:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2017 (1)
Lipanj 2011 (4)
Svibanj 2011 (28)
Travanj 2011 (33)
Ožujak 2011 (26)
Veljača 2011 (9)
Siječanj 2011 (24)
Prosinac 2010 (10)
Studeni 2010 (27)
Listopad 2010 (25)
Rujan 2010 (30)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (23)
Lipanj 2010 (26)
Svibanj 2010 (33)
Travanj 2010 (28)
Ožujak 2010 (29)
Veljača 2010 (33)
Siječanj 2010 (34)
Prosinac 2009 (35)
Studeni 2009 (31)
Listopad 2009 (19)
Rujan 2009 (17)
Kolovoz 2009 (20)
Srpanj 2009 (17)
Lipanj 2009 (12)
Svibanj 2009 (24)
Travanj 2009 (18)
Ožujak 2009 (22)
Veljača 2009 (34)
Siječanj 2009 (24)
Prosinac 2008 (23)
Studeni 2008 (15)
Listopad 2008 (21)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (22)
Svibanj 2008 (15)
Travanj 2008 (13)
Ožujak 2008 (13)
Veljača 2008 (12)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (14)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (13)

Komentari On/Off


Counters
Counters







Statistike

Učimo kuhati!

O kuhanju nemam pojma, a na internetu sam stalno...
Onda je za početak kuharske prakse, ovo idealna kombinacija:

Coolinarka

Crochef

Od srca hvala prijateljicama koje su mi preporučile gornje stranice!

I veliki pozdrav i poštovanje svim kuharima i kuharicama!!!


Novo:

Adventski kalendar

Najljepše Došašće uz Misijsko kumče - suradnja s Misijskim Uredom

Naš novi projekt za listopad 2010: Stepinčeva Krunica!



Zagrebačka Nadbiskupija

SPAS - Studentski pastoral

Najnovije aktivnosti



"Kristov Stol" Misijska Europska Katolička Inicijativa

Naše nove web stranice!!!

Od 17. svibnja 2010. "Kristov Stol" Misijska Europska Katolička Inicijativa i službeno je registriran kao samostalna Udruga.

Sa sjedištem u Zagrebu, Pilarova 45/1.

Predsjednica: Drina Ćavar (kristov.stol@gmail.com)

Može nas se naći i u Službenom registru Udruga Republike Hrvatske.

Tako da od lipnja nove godine sve uplate za našu akciju (100 darovatelja 100 kuna mjesečno za 100 indijanske dječice u centru s. Lenke! - Zato se i zovemo: Kris100v STO-L! :) možete uplaćivati (pojedinačno ili trajnim nalogom) na naš novi broj Žiro računa u Privrednoj Banci Zagreb:

Žiro račun: : 2340009
-1110433489
(Privredna Banka Zagreb)


Odnosno za uplate iz inozemstva (npr. 15 eura mjesečno):

HR67 2340 0091 1104 3348 9
PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D.
10000 Zagreb, Račkoga 6, Croatia
SWIFT CODE: PBZGHR2X


Udruga: Kristov Stol, Pilarova 45/1
Naznaka: Za pomoć misiji s. Lenke Čović u Ekvadoru

(Poziv na broj: ne treba, ali ako negdje traže, samo stavite 10010010, bez modela)

Jednom mjesečno, na 1. petak u mjesecu, uplaćujemo prikupljene donacije na ekvadorski račun s. Lenke Čović i njene Zajednice Krista Misionara Molitelja.

Od 7. 4. 2010. do 31.5.2010.
pozivima na humanitarni telefon prikupljeno je nešto više od 200 kn,
čime smo prehranili 2 djece, u tom periodu! Hvala svima!

Razgovor za KNI u travnju 2010.

Moje mail adrese:
meki.suncev.sjaj@gmail.com (najčešće koristim)
kristov.stol@gmail.com (za projekt i udrugu)
drina.cavar@gmail.com (novi osobni mail)

Vrijeme kod s. Lenke u Ekvadoru:


Vrijeme kod nas u Hrvatskoj:


"Vrijeme i prostor su relativne kategorije! Samo Bog je uvijek i svuda!"

Postu za s. Lenku mozete slati na slijedecu adresu:

s. Lenka Covic
Comunidad Cristo Misionero Orante
A.A. 17-21-93
Quito
Ecuador
South America


Poljski ekvadorski blog o s. Lenki (uskoro i na engleskom!)

Vijesti o mom djelovanju u misijama:

Razgovor za KNI u travnju 2010.

Clanak u Glasu Koncila o mom odlasku u misije

IKA vijest o mom odlasku u misije 5.9.2007

Drina i MVKO

Zdenac arhiva (u godini moje suradnje s njima 5.9.2007-5.9.2008):


Zdenac - Drina odlazi u misije 5.9.2007.

Zdenac - Drina - opis misija

Zdenac - Drina - prvi clanci iz misija

Zdenac - Drinine fotke iz Ekvadora 2007/2008

Sisačka biskupija

Varaždinska biskupija

Đakovačko osiječka nadbiskupija

Vojni ordinarijat

Blog moga tate:
Katolička Hrvatska

Hrvatska novija povijest:
(da se ne zaboravi)

Povijesni govori predsjednika Tuđmana

Najzanimljiviji blog:

Don Blog!




Mali Princ

Galeb Jonathan Livingstone

Priče iz davnine - Ivana Brlić Mažuranić

Priče iz davnine2 - Ivana Brlić Mažuranić

HRT - dogodilo se na današnji dan
(koristan i zanimljiv link...)

Duhovna literatura:
Biblija

Biblijska tražilica!

Katekizam katoličke Crkve

Katekizam katoličke Crkve - detaljnije

Enciklike Ivana Pavla II

Dokumenti 2. Vatikanskog koncila


Nasljeduj Krista - Kempenac

Nasljeduj Krista - Stepinčev prijevod

Rasprava o pravoj pobožnosti prema Presvetoj Djevici Mariji - sv. Lj. Montfortski

Web Hrvatska

Molitvene nakane

Legenda o p. Lukinoj stoli...

I molite za njega,
da se sto prije potpuno
mentalno, psihicki i duhovno oporavi!

Stara p. Lukina dopisivanja

Stare p. Lukine propovijedi
(2009. je godina B)

Stari tekstovi od Matine Drine - na p. Lukinim SKAC stranicama


Drina, p. Luka i misije...

O Drini i drugim Palmasima...

DT chatovi iz misija:

Chat br.2 25.1.2009.

Chat br.1 28.12.2008.

Stare fotke

SKAC arhiva (tijekom moje suradnje s njima od pocetaka 2002, do ljeta 2006):

P. Luka i SKAC - fotke 2002.

P. Luka i SKAC - fotke 2003.

Drina i SKAC u Mariazellu - 2004.

P. Luka - Krapinske - rodjendan 2005.

P. Luka - Osjecki koncert 2005.

Drina na Papinu sprovodu u Rimu 2005.

Promocija p. Lukine knjige u Splitu - 2006.

Katoličke novosti:

IKA - vijesti i najave

Katolička tiskovna agencija Biskupske Konferencije BiH


Zanimljivi prilozi:

Križni put velečasnog Suca

Zanimljivi i korisni linkovi:

Blog.hr

Udruga Svjetlo Europe

Europski rječnik

Jako dobar španjolsko španjolski rječnik

Venecija

Udruga Zdenac

Taize - Zagreb

Moja župa

Kćeri Srca Isusova

Kćeri Srca Isusova - Venecija

Kćeri Srca Isusova - međunarodna stranica

Ivan Pavao II

Kauza Ivana Pavla II

Misericordia Divina

Poezija

Hrvatske pjesme i popjevke : )

MVKO

SKAC

Dražen Petrović

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Pogled u budućnost

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge