ponedjeljak, 28.11.2016.

Kazališna i kino predstava

I evo mene opet. I tamo meni dani jako brzo prolaze, pogotovo jer se svaki dan dobro zabavljam tj. pokušavam, ne uspije mi svaki dan.smijeh

I tako sam u petak (25.11.2016.) bila u kazalištu u Zg-u. Išli smo u ZKM i gledali smo predstavu "Čarobni brijeg".yes Predstava sam po sebi je bila dobro, ali treba malo vremena dok se kompletno shvatiš, još pogotovo kad ideš poslije škole.zijev Ako vas zanima, predstava još uvijek igra u ZKM-u i pogledajte je, jer je stvarno dobra. Link njihove stranice možete naći ovdje Čarobni brijeg te možete pogledati video i slike predstave.sretan
Naravno, prije same predstave smo imali nešto malo vremena lutanja po Zg-u. Moje su se cure odmah uputile u trgovine. Svaka si je kupila nešto i neka je.thumbup Jedan dečko JX (ne znam kako se preziva) i ja smo samo hopsali za njima. Mi smo se zato napričali o igricamacerek (i on je gamercerek) i matematici (budući kolege).wink
Nego, kad sam se već dotakla te teme (matematike), moram vam nešto ispričati. U petak (isti ovaj petak) u školi smo imali dva sata matke i profa je pitala tko od nas ide na A razinu iz matke. Nas dvije cure smo dignule ruku.naughty Pitala je jel idemo na pripreme i ja sam rekla da ne idem, dok za ovu drugu curu zna da ide. Pošto ja ne idem, imala je 10 minuta prodike kako neću proći jer ne znam derivacije (u moj školi nisu u planu i programu) i kako osoba koja ne ide na pripreme ne može proći A razinu matematike.nut Pitala me što bi htjela studirati i ja sam joj rekla da bi htjela studirati matematiku na PMF-u, primila je to mirno, ali mislim da ona mene smatra preglupom za matematiku.eek Nadam se da ću proći matku njoj u inat sa 4 i da ću se baš tamo i upisati. Držite mi fige.smijeh
To be continued... (u 7. mjesecu)

U subotu (26.11.2016.) kad si idu van, ja idem u kino.yes Još bi gore bilo da sam išla sama, ali AMŽ je išla sama. Spašena sam.smijeh Išle smo gledati film "Docktor Strange" i to 3D.rofl Ja to nisam znala dok nisam došla tamo tj. dok nam nisu podijelili naočale. Naočale smo trebali uključiti, a mi budale nismo znala kako.rofl Na kraju sam ja shvatila kako i tek je onda film postao dobar. Predobro ga je bilo gledati, a film je bio još bolji.cerek Zanimljivo i zabavno za gledanje. Preporučam svima.yes
Nakon film, otišle smo prošetati tj. ja sam je išla otpratiti dio puta, pa je i ona mene pratila nazad, jer je mene bilo strah (u zadnje imam noćne more i toga se sjetim baš po mraku).eek Na kraju smo obije čitave došle doma.thumbup

naughty

I sad je opet počeo još jedan "mukotrpan" tjedan.blabla Malo testova, malo odgovaranja, malo odmaranja (skoro ništa) i prođe tjedan.
Do slijedećeg posta uživajte i pozdrav!wave


P.S. Ne znam koju bi vam pjesmu stavila, pa ću ovu koju često slušam.thumbup


22:02 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.