subota, 31.01.2015.

Zivciram se...

Da, zivciram seburninmad... Vjerovatno nepotrebnolud...
Danas sam shvatila kakvi su ljudi zapravo gamad.dead
Kad netko treba pomoc, dodi i pomozi munamcor, a kad tebi treba pomoc nitko nista "ne zna".burninmad To jako frustrira.burninmad
Ima jedna cura koja me stalno trazi pomoc oko predmeta u skolieek i ja uvijek odvojim vremena i pomognem joj koliko mogu.thumbup A sada kada je meni trebala pomoc, nije mi htjela pomoci.eek Ne razumijem kako je mogla biti takva.nono Bezosjecajnano i bezobrazna.nono
Ima jos jedna cura koja inace stalno pomaze drugim ljudimathumbup i odlican je uceniksmijeh, ali ovaj put nije znala test za odlican.tuzan Ja sam joj pokusala pomoci i pokusala sam joj reci odogovorzaliven, ali me je onda prof premjestio.puknucu Ni njoj nije htjela pomoci ona cura koju sam maloprije spomenula.namcor I na kraju se ona naljutila na mene jer joj nisam htjela pomocibang, zapravo jer sam joj jedan zadatak krivo rekla.tuzan I ona je nekako bezobraznaburninmad, jer ljuti se na mene koja sam joj barem pokusala pomocituzan, a ne na curu koja je znala i nije htjela pomoci.lud
I na kraju shvatis da se uvijek trebas osloniti na sebe.rolleyes
Od danas 31. 1. 2014. postajem bezosjecajna kuckanaughty koja nema vremena nikome (tko je bezobrazan prema meninono) nista pomagati.blabla Nek padnu razred, boli me briga.dead
Vjerojatno jesam sebicnanut i bezobraznanamcor, ali ne cu vise gubiti vrijeme na ljude koji mi nece pomoci.yes Iako kazu: "Dobro se dobrim vraca",thumbup meni se skoro nikad nista dobro nije vratilo kada sam ja nekom napravila nesto dobro.nono
Post je napisan za moju dusuthumbup, pa sto se mene tice ne morate ga komentirati.blabla
To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss

Image and video hosting by TinyPic

Why you gotta be so rude?namcor
Don't you know I'm human too?eek


00:45 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.