ponedjeljak, 05.01.2015.

Opet klizanje...

Sto reciblabla... Sve vam naslov govori.smijeh

U subotu sam isla na klizanje s FFL-om i MZ.rofl MZ nije znala da cu dovesti FFL-a,zaliven pa sam ja prvo isla po njega, pa onda sam se nasla s njom.thumbup I ona se iznendaila sto sam ga dovelaeek, jer ga je ona htjela upoznati.rofl I tako smo mi polako krenuli na klizanjenut... Trebali smo se jos naci s jednom curom.thumbup I kad smo nju pokupili, krenuli smo na klizanje.rofl MZ inace klize samnom pokoji krug i onda stoji sa strane.yes Tako je i ovaj put.thumbup Ja sam cijelo vrijeme klizala s FFL-om koji je ovaj put htio klizati.rofl Vecinu vremena je klizao samnomrofl, a onda kad nije, onda je pao.smijeh Ja sam umirala od smijeha.smijeh Skoro sam se valjala po ledu.smijeh I kakvo bi to klizanje bilo da se netko ne zabije u mene.burninmad I tako se opet neki lik zabio u mene i ja sam udarila u ogradu.dead I mogu reci da sam naucila FFL-a klizati.rofl Tako se ponosim sobom.rofl Cak smo par puta brze klizali da mu pokazem kako je to zapravo predobro.rofl Cak sam vidjela DV (prijatelja iz osnovne)rofl koji me je pozdraviowave i razgovarao samnom.blabla I na kraju su se MZ i FFL posvadali.namcor MZ je "pobjegla"lud, pa sam ja isla s FFL-om kuci.thumbup


U nedjelju sam isla na klizanje s MZ.thumbup Isle smo na ono ranije klizanje i bilo je puno djecetuzan, stoga smo polako klizale.tuzan Inace ne klizem polako, ali morala sam zbog djece.tuzan Bilo je stvarno tesko klizati.namcor I uopce mi se nije dalo klizati.zijev Ne znam sta mi je bilo.lud To mi se nikad prije nije dogodilo.lud Cak kad mi nije bilo dobro sam klizala.namcor I jos se vidio mjesec, koji je bio prekrasan kao i svaki put.cerekcerekcerek

To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss


Image and video hosting by TinyPic


18:24 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.