petak, 02.01.2015.

Nova godina

Kao sto sam naslov kaze, zavrsila je jos jedna godina i dosla je nova.thumbup Nadam se da ste postavili ciljeve.yes Ja jesam.rofl Moji ciljevi su
BITI SRETNAroflroflroflroflroflroflroflrofl
PROCI SA 5 2. RAZREDnut
UZIVATI U SVAKOM TRENUTKU ZIVOTA, JER NE ZNAM STA ME VEC SUTRA CEKApartyparty
Zanimaju me vasi ciljevi, pa napisite u komentare.yes

A sada malo o doceku:dead
Vjerovatno se sjecate onog mog decka (MS)yes s kojim sam bila i s kojim imam slikucerek...E pa nakon mjesec dana sto nismo pricalizaliven i sto je bio na blok listi na facebook-u,eek napokon sam ga odblokala na nagovor "prijatelja" FFL-a.rolleyes
I dogovorili smo se naci na staru godinu.thumbup
I tako, nalazimo se na klupi na kojoj imamo puno lijepih uspomena.cerek On nosi ukrasnu vrecicu.eek I nakon dugoga zagrljajacerek, pruza mi tu vrecicu.eekeek Budala mi je kupila poklon.bang Pogledam u vrecicu, a ono plisana igrackacerek i milka bombonjerarofl. Ta plisana igracka koju mi je kupio, meni se svidjela jos kad sam ju vidjela u trgoviniyes, ali nitko mi je nije htio kupiti.tuzan Jednom sam mu cak pricala o toj igracciblabla, ali znamo kakvi su muski, na jedno uho ude na drugo izade.nut Iskreno, nisam htjela da mi nista kupi.burninmad Pogotovo jer znam da je na tu igracku puno potrosio.burninmadburninmad I tako mi secemo nasipom (kao i uvijek)zujo...I nakon sto smo prosli jedan dio, sjeli smo na klupu i jeli kolace.njami Htio je probati kolace koje sam ja pekla, pa sam mu donijela.njami Rekao je da su odlicni.fino Mozda je lagao, a mozda i nije.laze Onda smo opet otisli setati.zujo I tad smo se prvi put poljubili.kiss Nedostajalo mi je to.tuzan Nedostajao mi je on, jako.tuzan Bilo mi je zao sto smo prekinuli, ali mislim da je tako i bilo bolje.no Ali da on nije bio uporanyes i stalno me zvaodead, slao porukedead i razgovarao s mojim prijateljima da oni razgovaraju samnomdead, nista od ovog se ne bi dogodilo.eek I onda smo nastavili setati po nasipu.zujo Kad smo dosli na pola nasipa, zastali smo.eek Poljubac koji je uslijedio znacio je ponovnu vezu.cerek Stajali smo 20 minuta zagrljeni na nasipu.cerek Niti je on mene htio pustiti, niti ja njega.cerek Odlucili smo da cemo probati ponovno.rofl I nastavili smo setati.zujo Posto smo kasnije isli na klizanjethumbup, a bili smo u blizini FFL-ove kuce koji je trebao ici s nama.eek Nazvali smo ga i pitali hoce li s nama.yes Tada sam prvi put drzala MS-om mobitel.rofl On je osoba koja ga ne da nikome.dead I tako smo trazili FFL-ovu kucu.nut Nismo znali koja je tocno kuca, pa smo setali po ulici kod on napokon nije izasao.smijeh Onda smo zajedno krenuli prema klizalistu.smijeh Posto su obojca veci od mene i rade vece korake brzo smo dosli do klizalista.burninmad FL me je maltretirao cijelim putem, pa sam ja njega tukla.headbang I cak sam ga gurnula na led koji je bio uz cestu.smijeh I posto smo dosli prerano, otisli smo u kafic.party Ja inace nisam osoba koja voli kafice.burninmad Zapravo, mrzim biti u kaficuburninmad, ali nisam party breaker.dead I tako mi sjedimo u kaficuburninmad, FL pije pivu (alkoholicar)party, MS pije bambus (jos jedan alkoholicar)party, a ja pijem caj.smijeh I napokon smo popili to i isli klizati.rofl FL je uzeo moje rukavicebang, ali rekao je da njemu ne trebaju rukavice.namcor I tako smo nas troje krenuli klizati.rofl Oni su se obuli prije mene i stali na led prije mene.namcor I jadni ne znaju klizati.smijeh Ja sam napravila krug pa sam isla s njima klizati.yes FL je klizao sam uz ogradunamcor, a MS je "klizao" samnom.eek Bio je tamo jos jedan decko koji je htio pomoci, ali nije mogaonamcor kad su obojca nespretni i ukoceni.namcor Taj decko koji im je takoder pomagao, srusio me i to namjerno.burninmad Zabio se u mene kad sam ja stajala sa strana i pricala sa FL i MS.namcor Obojca su se razbilismijeh i nakon nekog vremena vise nisu htjeli klizatituzan i otisli su u kafic i ostavili mene samu.tuzan I opet sam ja klizala sama cijelo vrijeme.tuzan I kasnije su dosli po mene, a nisam mislila da hoce.eek Ja sam morala u 10 biti doma, a klizanje je zavrsilo u 9namcor ,stoga su me isli pratiti kuci.naughty FL je zelio da ga otpratimo kuci, ali nismo.lud Rastali smo se kod moje bivse skole.yes FL me cak zagrliorofl, sto nisam ocekivala.eek MS me je otpratio kuci.rofl
Kad sam se vratila kuci, presvukla sam sethumbup, nesto malo pojelanjami i otisla kod MZ docekati novu.thumbup I tako nas dvije "ludujemo" uz hranunjami i racunalo.party Vatromet se cak i nesto malo vidio.rofl I nakon jos malo glupiranjalud, MZ je bila umorna i onda smo prvo isle gledati Sumrak.thumbup MZ je zaspala na polanamcor, pa smo odustale od filma i isle smo spavati.zijev Probudile smo se u 10 i nakon doruckanjami i crtanog filma "Barbie i 12 rasplesanih princeza"cerek sam ja otisla kuci.thumbup

Takoder, zelim cuti kako ste vi docekali novu.yes Pisite u komentare.blabla

To je to za ovaj post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss


Image and video hosting by TinyPic
Ovako sam se obukla kad sam isla na klizanje s FFL-om i MS-om.sretan
Nije bilo struje, pa se bas i ne vidim.dead

Image and video hosting by TinyPic
Ovako sam se obukla kad sam isla kod MZ.smijeh


18:15 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.