nedjelja, 15.01.2006.

Protiv nezakonitosti, prevara i fakinarija


Dosta živahan tjedan je iza mene. Dosta posla, putovanja, pisanja, razgovora, dogovora. Uglavnom sam se koncentrirao na nekoliko važnih projekata i drago mi je što nisam rasipao energiju, kao što mi se znalo dešavati na stotine stvari. Gotovo svakodnevno smo se nalazili mi čelnici stranaka «Sisačkog proljeća», analizirajući sve što nam je ostalo za činiti kako bi se sjajna atmosfera među građanima i njihov visoki koncenzus da se ne pristane na otimačinu vlasti, produktivno kanalizirao u mobilizaciju ljudi protiv rezignacije. Potpisivanje peticije u subotu, bjelodano je pokazalo revolt građana i činjenica da smo prikupili za oko tri sata preko dvije tisuće potpisa ZA nove izbore. Još je zanimljivije gledati, koliki broj ljudi želi potpisati peticiju i sudjelovati osobno u nemirenju s postojećim stanjem stvari. Posebno su mi važni bili susreti i podrška glasača, pa i članova HDZ-a i HSP-a, koji se stide načina na koji su njihovi gradski čelnici zajahali vlast u gradu i koji glasno iskazuju svoju potporu i novim izborima i meni osobno.
Druga važna stvar se odnosila na pisanje zahtjeva za zaštitu ustavnosti koju smo pripremili za Upravni sud. I tu je bila značajna podrška vrsnih pravnika, a javljali su se da pomognu dragovoljno i stručnjaci za upravno pravo iz drugih dijelova Hrvatske.

Osim Siska, značajno sam se angažirao i na izradi važnog dokumenta o kojem se otvara rasprava u SDP-u i koji snažno i vrlo precizno određuje stranku spram aktualne prakse politike u Hrvatskoj i snažno afirmira principijelnostt, dosljednost i vjerodostojnost. Drago mi je što je gro teksta napisao sam Račan i tako snažno odredio politiku stranke u vremenu pred nama. Očekujem dobru i kvalitetnu raspravu u svim našim organizacijama na terenu.

Treći važan projekt u ovom tjednu, a koji se nastavlja, tiče se umirovljenika, povrata duga i novih prevara i fakinarija Sanaderove vlade. Tribina u Rovinju koju sam na tu temu održao zajedno sa kolegom Stazićem u četvrtak, bila je odlično posjećena i potvrdila je potrebu da se ljudima pomogne i u političkom i pravnom osmišljavanju borbe protiv nezekonitosti i improvizacija i u ovom području.

Davorko Vidović
15.01.2006. u 23:03

<< Arhiva >>