budućnost
utorak , 29.10.2013.
This is future...
Ovo je budućnost razvoja kulture i vrijednosti prenesene metaforički kroz oblik elektroničkog uređaja.
On je također brend, no nije više brend iza kojega se "skrivaš" ili njime identificiraš.
Sociološki srazmjeri ovog modela prenesenog u vrijednosni sustav su gotovo nezamislivi - da, toliko su jednostavni - da su nezamislivi. Paradigmna koja pretvara uređaj, u uređaj s performansama koje te zadovoljavaju (točnije, koje ti stvarno trebaju) prenesena u širi društveni kontekst govori o funkcionalnosti upregnutoj u potrebe. Dakle o društvu koje neme vladu - da vlada, već (government - to govern - upravljati) vladu da upravlja. Kome, čime - društvenim kontekstom za društvo koje svoje potrebe artikulira kroz vlastiti razvojni koncept, temeljen na prepoznavanju vrednota koje život ćine opstojnim, vjerodostojnim, ugođenim te unutar takve kompeticije - pravednijim od svih postojećih.
Oni koji su ovaj osvrt pročitali kao poziv na debrendizaciju - nisu shvatili ovaj komentar.
Oni koji su zbunjeni ili su im se otvorila nova pitanja - su na boljem putu.
komentiraj (0) * ispiši * #