ponedjeljak, 09.04.2018.

u podrumima Prisavlja

zvao me Todorić da svojim vezama u obavještajnom podzemlju pokušam utjecat da se u arhivi htv-a iz Vile Marije izbrišu svi oni dijelovi radi kojih bi javnost mogla zaključit da mu je Marić vanbračni i nikad priznati sin kojemu je tu bol odrastanja bez oca morao nadoknadit foteljom ministra financija. spremam se za na Prisavlje. Cvetojević dolazi po mene s Teslom. oće se i on prikrpit da se usput izbrišu obje epizode onog poduzetničkog talent showa. ja vozim. te jebene aute na struju nemoš ni pod ručnom pošteno okretat na trgu. Marčinko mi se javlja i veli da mi nemre pomoć, al mi daje broj od Galića. stižemo najzad na Prisavlje. imamo lažirane članske iskaznice Mosta pa nas puštaju na porti. nekakav tutlek nam se klanja dok se spuštamo kroz svih 9 krugova htv arhive. prvi krug Lijepom našom. drugi hrvatske humoristične serije. treći krug-emisija o bontonu. četvrti krug-Aco Stanković. peti krug-filmovi Matanića. šesti krug-Mir i dobro. sapunjare su skroz dolje u osmom krugu. dnevnici u sedmom. Cvetojevićevog talent showa nema. neko ga je već otuđio i sad čeka da Cvetoje postane ministar poduzetništva da ga može ucjenjivat. uzimam kantu benzina i palim sapunjare kad čujem Obrada Kosovca iz devetog kruga:

-loži lučonošo, smrzoh se ko pička!
- 23:50 - To te ja pitam (5) - Print - #

Design @ by:Nisa