subota, 25.01.2014.

dan nakon Danaca

zahvaljujući blagodatima jutupca, provodim popodne iz snova opuštajući
dušu u taktovima Nick Drakeovog albuma Pink moon.
Unatoč ganutljivim prognozama meteo-katastrofičara, osvanula je savršeno
sunčana subota. Jutro sam proveo u rastezanju i predući poput mačka sam
izletio u vrevu kojom subotu oglašava jato vrabaca pod starim kestenom.
Obrevši se na terasi, u tonovima latte makijata, propisno se nasmijao
odslušavši nadahnutu viziju budućnosti u proglasu Franka Šinčera:

-uno čapa šikuro!

Mišo ga prekinu otrovnom aluzijom na račun Frankove platežne moći.
Uvrijeđen i prkosan poput Tita na bombaškim procesima, Franko je
istupio:

-Vi mislite da ja para nemam!?

(stanka od 5-6 sekundi)

...pa ja para i NEMAM! al to nije razlog da ne okrenemo jednu turu!

Bircem se tada rasuo grohot uz neizbježna cimanja gazde za tu turu
za cijelu kafanu! Kada su u želucu zarikali prvi krokodili, otišao sam
na njoke s fazanom...rađe nego slušat iscrpne studije o tome zašto
smo opet fasovali od Danaca...sjetim se tad jednog svog posta kojeg
sam objavio prije godinu dana kada smo na europskom igrali protiv
tih istih Danaca...

- 16:55 - To te ja pitam (1) - Print - #

Design @ by:Nisa