Bijeli Vuk

srijeda, 25.12.2013.



Mjesto u glavi

Misao mi u glavi sjedi. Pomno je otvorila svoje oči i raširila zjenice. Prekrižila je svoje duge noge. Ona čeka da joj se pridruži kakav prijatelj, a još bolje stranac.

Često uzmem novine u svoje ruke, a nerijetko kakav časopis ispunjen nekakvim člankom u svezi kuhanja, sporta, kulture ili pitaj Boga čega. U tih pola sata srknem kavu , a za to vrijeme poneka zanimljiva informacija mi ostane u glavi.

Potpuno besmislica! Pa o čemu ja ovdje pišem?! To sam se sam i zapitao u jednom trenu, pa mi je sinula jedna luda ideja. „Poslušajte“!

Da li je moguće da informacija može biti različita, tj. je li moguće da postoji više informacija raznih vrsta. Ja sam zaključio da postoji. Naime u svim tim novina i člancima pročitamo hvale vrijedne informacije kako nam je zemlja u banani, kako je Škoda prvo započela svoju povijest s proizvodnjom bicikala, da se u devetnaest sati na kolinje zovu gosti da probaju juhu od jetrica, u Engleskoj se čaj pije s gostima točno u pet popodne, čovjek je ofarbao familijsku grobnicu u rozu... Kad čovjek pročita takvo što zapravo ne osjeti ništa osim toga da će mu se mozak raspuknuti od silnih informacija. Mislim kog boli ona stvar kad se jede juha od jetrica , kad Englez pije prokleti čaj, a ponajmanje tko i kako farba svoje grobnice ili ograde. Za državu znamo da je u banani već dvadeset godina.

Ukratko, ovo iznad je prva vrsta informacije koju bih nazvao u potpunosti beskorisnom.
Krećemo na drugu vrstu ilitiga žanr.

Naime nedavno mi se dosta ljudi obratila i kazalo da su mi tekstovi na momente dosta zanimljivi te da su ih ponukali da mućnu svojom glavom. Ah, ah vrijedni hvalospjevi mom egu! Sve u svemu prešao sam malo tekstove i ustanovio da u mojim tekstovima nema pregršt informacija, tipa ko je prvi sletio na Mars ili kako Afrikanci nazivaju zloduhe, a nazivaju ih Mzimu (to vam kažem jer zvuči kao neki ubercool vudu!).
Što time oću reći? Hoću reći da se u mojim tekstovima neće naći odgovor na svjetske probleme. Ovdje nećete naći rješenje za recesiju, gospodarsku krizu, probleme uvoza i izvoza, pa čak nećete naći ni odgonetku na tko je tko i tko je kome. Zato baš tvrdim da je moja informacija, a ne samo moja jer na ovom svijetu ima zasigurno pregršt ljudi koji piše kao ja, ona prava informacija. Informacija ponukana OSJEĆAJIMA i vlastitom INTUICIJOM. Moja informacija dolazi iz dubine mog bića i ne sramim je se.

Jer to je ono što fali u našem vremenu u toj zbirci informacija, u svoj toj strci beskorisnih i neupotrebljivih informacija, zaboravili smo da je istinita informacija ona koja u nama budi pitanja i osjećaje.


Mene možete shvatiti kao nekog neutralnog lika koji eto igrom slučaja ispituje samog sebe. Ujedno time ispituje i vas i nalaže vam da o istim pitanjima pokušate samo razmisliti. Već sam rekao i sigurno sam dosadan da ja ovdje ne stojim da bih nekome utuvio svoju fiks ideju u glavu. Već sam ovdje da postavim sebi prvom pitanje, da obradim informaciju na svoj način. A vi ste ti koji se možete ili ne morate složiti. Smatram da svakim tekstom ili pjesmom barem nekom probudim želju za pravom informacijom koja će se pretočiti u onu moju početnu misao koja sjedi i čeka prijatelja ili stranca!

25.12.2013. u 20:47 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2015 (1)
Veljača 2015 (3)
Prosinac 2014 (2)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (3)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (7)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (16)
Veljača 2014 (16)
Siječanj 2014 (31)
Prosinac 2013 (41)
Studeni 2013 (13)
Listopad 2013 (27)

Opis

Igra popluna
Igra djeteta
Mog zaklona
Mog Bijelog Vuka

Linkovi

Gdje me možete pronaći:

http://nisamznaodasiiti.tumblr.com/

http://www.last.fm/user/zazidanijezik

Ivanos999@gmail.com

Skype ---> samson9513