Bijeli Vuk

srijeda, 04.12.2013.



Bijeg

„ Ljudi nije fer čovjek živi kao ker “

Već dugi niz godina ova pjesma mi ostaje u uhu i koliko god bila pesimistična, vraćam joj se često. Nešto tipa kao kada se moj sugrađanin vraća kući nakon škole ili posla.

Naime ovaj stih je izvučen iz pjesme „ Ljudi nije fer “ koja je autorski rad grupe „ Smak “, singl koji je izašao davne 1976. godine. Zašto je baš taj ?


- Kaj ću ja u ovoj zemlji, čim prije van!
- Trbuhom za kruhom.
- Sve je ovo veliko sranje.
- Prčija od zemlje.

Otprilike, javna mišljenja mojih sunarodnjaka. Daleko od toga da se ne slažem s 99 % ovakvih izjava. Zemlja nam je u govnima, ljudi su prestali komunicirat, pametni se prave još pametnijim, glupi su još uvijek glupi. U svom tom neredu i kaosu ja vjerojatno najgluplji htio bih ostati u svojoj zemlji. Možda i promijeniti neku stvar?

- Ti si nacionalist!
- Budalo.

Ovako mi se često unose u facu pametni ljudi koji mrze ovu zemlju i vide samo trulež i učmalost. Nekad sam i ja mislio ovako, ali što sam stariji svakim danom shvaćam da nema razlike između onoga koji viče „ za dom spremni “ i onoga koji viče za njim „ Seljačino zadrta “. Zamislite prvog tipa. Prvi tip sjedi u birtiji za šankom brzim pokretima ispija hektolitre pive i bačve vina, a drugi iz pozadini negdje u kutu sebi mrmlja u bradu ili se pristojno uzdigne pozdravi prvog tipa i kaže mu da je glup.


Tako nekako ja vidim ovo društvo. Pametni i glupi sjede zajedno u birtiji i nadmudruju jedan drugog. Upravo sada gledam ping pong, izazivač s kriglom pive prebacuju lopticu drugom koji mrmlja u mrežu.

Naravno u našem društvu glupi tip uvijek pobijedi jer on može popit bačvu vina i derat se , a pametni tip može popit deset crnih kava i mrmljat si u bradu i probat otić iz birtiju u novu zemlju. Time eto drugi tip napušta glupog, a on pametniji bježi od birtije i od svoga brata, ostavlja ga da loče u miru i tišini.
Zašto pametniji bježi? Zar nije on pametniji da pokaže glupome da je glup? Zašto ne prestane mrmljat u bradu, već se sjedne do glupoga uzme novine, kavu i pokaže glupome što i kako se događa. Koji je smisao bježanja iz birtije? Jednog dana ćeš se vratiti u birtiju, pa ipak tu si se vjerojatno prvi put zaljubio, napio, stvorio prva prijateljstva. Tu u toj birtiji prvi puta si okusio zabranjeno voće, ovdje, baš u ovoj birtiji. Koliko god bila jadna, da u njoj nema ni wc papira, tople vode, klima i zvučnici rade svaki drugi dan. Zašto bježati od problema? Zar je drugdje bolje? Američki birc smrdi na nejednkost spola i boje kože, Francuski birc terorizira manjine, Engleski birc manipulira svojim birtijašima uzduž i poprijeko, Sjeverni bircevi su puni manijaka, prekrivenih psihopata.

Naravno nije na vama da se slažete samnom, možete samo razmotriti i dati neki sud. Ja neću nikome stajati na granici i hvatati njegove prnje.
Samo nemojte se vratiti u svoj birc obrijani, puni pameti, tada dođite skromni naručiti si kavu i u tišini ju srknite.


„ Neko mi tad priđe i reče
stranče, dobro veče

O, imaš lepa kola, stranče
sigurno si srećan ti
a ja uplakan rekoh jadan
dajem je za tvoj samo jedan dan

A onda poče blues
moja Šumadija peva o sreći “

04.12.2013. u 17:46 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2015 (1)
Veljača 2015 (3)
Prosinac 2014 (2)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (3)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (7)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (16)
Veljača 2014 (16)
Siječanj 2014 (31)
Prosinac 2013 (41)
Studeni 2013 (13)
Listopad 2013 (27)

Opis

Igra popluna
Igra djeteta
Mog zaklona
Mog Bijelog Vuka

Linkovi

Gdje me možete pronaći:

http://nisamznaodasiiti.tumblr.com/

http://www.last.fm/user/zazidanijezik

Ivanos999@gmail.com

Skype ---> samson9513