Bijeli Vuk

utorak, 03.12.2013.



Sunce u malom

Sinoć, nakon odgledanog filma „ Dead poets society “ ugrijao sam prste na rukama, škljocnuo zglobovima da bi se svaki namjestio na dolazeću inspiraciju. Pripreme su rezultirale s nekoliko pjesama za koje tvrdim da su najbolje do sada, makar znam da si to kažem svaki puta.

Izašao sam na balkon, moje mjesto za razmišljanje, paniku i mir.
Pa se sjetih riječi mojih sunarodnjaka.

- Alaj vidi što sve imamo, a šta će nam to kad nam je država prčija.
- Sama crnina u novinama.
- Što zovu Jutarnji list Jutarnji list?
- Umjesto da ga nazovu Crni list.
- Šta svijetle ova svjetla po noći, i za to im porez plaćam.

Dok stojim na balkonu i derem se u svojim mislima na sav glas, pa stanem. Zagledao sam se u lampe što svijetle podno moga balkona. Ima ih dosta, u svakoj ulici barem pet ili šest. Što duže gledam u lampe i njihovu svjetlost vidim jasno i zrcalno njihove treptaje. Trepću poput zvijezda.

Sunce. Sunce. Sunce. U mislim mi se ponavljalo. Tu sam shvatio u što zapravo gledam.
Ja gledam u minijaturna sunca, gledam u prvootkrivenu vatru od strane kromanjonaca naših davnih predaka, gledam u Teslu ili Edisona ( Sasvim nebitno ).

Shvaćam.

Shvaćam da smo zaboravili na male stvari. Mislim si, pa i prije smo sranja jeli, barem tako slušam svaki dan. Uistinu ne vidim razlike između jučerašnjeg dana i današnjeg, osim što jučerašnji dan je imao radostan trenutak ujutro, dok ovaj danas radostan trenutak ima navečer. A da li možda ova lampa svijetli svaku noć? Baš svaku noć, ona svijetli 365 noći u godini. I možete li si zamisliti pračovjeka koji podiže svoju ruku naspram sunca? Pokušavajući ga dotaknuti? I tu u tom trenu njegova djeca pale vatru. On je uplašen jer ono što nije mogao dotaknuti sada mu je nadomak vršku prsta.

Tesla ima vatru, ali nema oblik. On ili Edison ( sasma nebitno ) u noći zapalili su prvu žarulju. Njihove oči se krijese jer su izmislili sunce u malom. Smjestili su sunce u staklo.
Njihove oči su užarene od radosti i ushita. Oni su dali ljudima sunce na svako mjesto, u svako vrijeme do kraja čovjekova života na Zemlji.

Mi stojimo, hodamo, sjedimo pored lampi što svijetle i gledamo u teške vlakove, u aute što jure, željezne mostove obavijene mrklim mrakom. U toj strci mi ne vidimo lampe , sva ta sunca koja nas okružuju, i daju svjetlost mraku i tami.

Žarulje u našim sobama su naša sunca, a one u daljini podno mog balkona us zvijezde, zvijezde koje signaliziraju tuđa sunca, njihove snove moje bliske galaksije.

Pogledajte i vi u njih, smirite se, zaboravite zvijezde na nebu.

Vi imate zvijezde nedaleko od vas, a sunce, sunce vam je još bliže negoli mislite.

03.12.2013. u 19:06 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2015 (1)
Veljača 2015 (3)
Prosinac 2014 (2)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (3)
Rujan 2014 (6)
Kolovoz 2014 (8)
Srpanj 2014 (7)
Lipanj 2014 (5)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (16)
Veljača 2014 (16)
Siječanj 2014 (31)
Prosinac 2013 (41)
Studeni 2013 (13)
Listopad 2013 (27)

Opis

Igra popluna
Igra djeteta
Mog zaklona
Mog Bijelog Vuka

Linkovi

Gdje me možete pronaći:

http://nisamznaodasiiti.tumblr.com/

http://www.last.fm/user/zazidanijezik

Ivanos999@gmail.com

Skype ---> samson9513