08

srijeda

veljača

2023

Oću, neću

Ništa u životu ne mrzim više nego "moraš", a morala sam vrlo često,
moranje je bila špranca po kojoj sam živjela. Onda sam shvatila (malo kasno)
da se ništa ne mora osim umrijeti i boriti se da se taj događaj ne nazire skoro.
Eto, naš Ćiro se borio, naživio, mogao je sebi priuštiti prikladno liječenje, ali...,
mora se. Sretno ti putovanje Ćiro i ne zovi!

S druge strane bacim pogled na TV (što ću, tu je, a ON malo bolan, ne mogu
mu ugasiti izvor dezinformacija), pa htjela ili ne, načujem ponešto. Nije mi
važno da li sam nešto dobro čula i shvatila, nemam ispit iz naklapanja.
Isto me malo zagolicala saborska tema o koncesiji pomorskog ili našeg dobra
kako ga od milja zovem. Ovo je živa smijurija, problem postoji desetljećima.
Kako god netko stavi kućicu pod prvu deku na obali "našeg mora" prvo što
se napravi je mali mulić za privezivanje plovila, onda se mora malo i poravnat
ako je kamenito, a kako je to "ničije" zapaše se malo više od pripadajućih
kvadrata, iako mu ne pripada ništa. Ako si junak uzmi ručnik, torbu, madrac
ili bilo koje plažno pomagalo te se zaputi na taj betonirani (unakaženi) dio.
Znam jednu situaciju kad je "veliki gazda" vidjevši jedan par koji se uredno
naštelio za lijeganje, zovnuo svoga ćuku, a kako je ćuko bio ogroman, jadni
ljudi otrčaše preko sika u ne znam gdje. Možete se tužiti, zvati redare, Policiju,
Ministarstvo mora i rijeka..., dočekat ćeš.

Mi imamo neku divlju plažu gdje godinama provodimo morske trenutke. Ako
nismo ustali kao da idemo na posao, nema šanse da ćeš se imati gdje parkirat.
Pod parolom "snađi se druže ili gospodine ili Vlaju), uraniš, nađeš neko mjesto
pod maslinom, a ako netko nadraška ćuku na tvoje auto jer tebe ne zna, uši po
sebi, traži drugu lokaciju. Napominjem da ima tih mjesta pod maslinama koja se
ilegalno proglašavaju parkiralištima. Moram priznati da tarifa nije visoka, a nemaš
ni zvanične potvrde. Kad razmislim, to nije moja maslina, ako sam se uredno
smjestila, zašto da onaj mali što čuva ne bi popio sok, eto, umjesto mene.
Vidite, sreća vam je što nisam "čunjka", inače bi bilo mita i korupcije.

Moj zaključak je što se tiče slobodnog korištenja plaža u ljetnom periodu..., to
možemo slobodno "obisit mačku o rep" jer slobodnog korištenja plaže . ako
nisi hotelski stanovnik ili važan dnevni gost..., NEMA, ZABORAVITE. Odavno se
ograđuju prostori oko nekih hotela, a o privatnim posjedima da ne govorim, zato,
napušite onaj bazenčić ako se nije probušio, što vam je ostao od djece, napunite
ga vodom i šakom krupne soli, ugrijte na suncu i buć.

Oduži' ga ja, a mislila sam "oću neću pisat", šo ću, ne bi' ja ali moram. Živili u zdravlju:)

<< Arhiva >>