01

srijeda

veljača

2023

Kokoš ili neki drugi leteći objekat

Opet sam zavirozila (test negativan) za okolinu b.o.
U polu omaglici misli, po tko zna koji put sastavljam usmenu oporuku,
dajem na znanje kako bih htjela da me pošalju tamo negdje, a to je
u prahu. Molim Boga i moga sv. Antu i sv. Katu da naša županija
konačno izgradi tu peć za nas koji ne želimo u komadu na oni svijet.

Jedan od razloga je što se užasavam crvi, a sama pomisao da ću im
biti hrana, a oni opet hrana generacijama koje dolaze, padam u ono
stanje šoka, ma ne mogu vam objasnit.

A sad malo reale, u svom životu sam pojela jako puno trešanja i ostalog
voća koje često za podstanare imaju upravo crve. U djetinjstvu mi nije
padalo na pamet da otvaram trešnju radi provjere. Popnemo se i sreda,
na početku čak ni koštice nismo izbacivali.
Pernate živine, (meni kokoš najdraža), sa zadovoljstvom kljucaju po dvorištu
i pokazuju sve znakove sreće kad naiđu baš na crva ili nekog drugog odvratnog
insekta. A tek kuda gazi, koju prljavštinu prođu one nogice. Moj dobavljač
domaće peradi, precizno, kokoški i pjetlova, uredno sa strane ostavlja vrećicu
s desetak nogica, meni kao svomu vjernom kupcu. Zna da su mi nogice mljac, kao
i svinjske. Izmijenjala sam zavidan broj recepata, isprobala svega u svojim
loncima, a najviše volim kokošje i svinjske nogice, od voća trešnje, po mogućnosti
netretirane pestiinsektifungicidima. Mile mi šljive i jabuke, također one što imaju
pirsinge po tijelu.

U djetinjstvu sam imala bliske susrete sa skakavcima, cvrčcima, stonogama.
Hvatala, analizirala krila i ticala, brojala nogice, toliko o momu gađenju prema
insektima i životinjama što za desert papaju insekte, a ja njih.

U posljednje vrijeme uši probijaju oni s radija i TVe o novim pomacima u svjetskoj
gastronomiji. Što će nam sve podvaljivati..., u obliku brašna, kao sastojke raznih
namirnica, a mi nesretni samo ćemo skrušeno prebacivati fino dizajnirana pakiranja
neke nove hrane, a k'o s nokta smo mogli sve skupo plaćeno potražiti po livadama,
šumama, gorama i štajaznam. Šetamo po svježem zraku, nosimo košare ili neki
prikladan sud da nam sitniš ne pobjegne, kao da idemo grlom u jagode, hoću reći
u branje jagoda ili ludih gljiva, svejedno. Nikakvi trgovački lanci ne mogu nas ugroziti
sa svojim izmišljenim i izmiješanim pripravcima, mi sve to imamo kod kuće i oko kuće.

Dobar vam tek, hrana je to što "daje ti kriiiilaaa:)



<< Arhiva >>