nedjelja, 31.12.2023.

Drugačije od drugih

Priznajem da sam pomalo i živjela, a i preživjela 2023. godinu. Ako me pitate "kako" - sam Bog zna.
Godina prođe kao sjećanje. Pojavih se za Uskrs i Božić, i možda koji put još. Koliko god sam se trudila da uhvatim neki ritam, a trudila sam se svim silama svoga bića, toliko je više vrijeme bježalo od mene. Ali ja nisam mogla pobjeći od njega.
Ipak, nisam u stanju da spoznam sve tonove takta današnjice i otključam ritam vremena. Svijet otkucava disonantno, a ja tragam za onom finom muzikom svemira, uspostavljenom "tezom" Velikog praska. "Arza" je svijest, teško ju je čuti, to je ionako lagani i nenaglašeni dio takta.
Samo se nadam da još uvijek nisu pokidane sve one nevidljive strune kojima je premrežem Univerzum, od atoma do galaksija i dalje od toga, da je potka ostala cijela.
Ovu novu godinu sam htjela obilježiti drugačije od drugih (drugih ljudi i drugih novih godina). Cijeli dan smo putovali, obilazili zanimljiva mjesta, šetali u prirodi ... dan je bio lijep i sunčan i ostali smo u selu ... a onada je (upravo sada) nestalo struje!!!
I evo, sjedim uz svijeću :) i žurim da vam poželim sve najbolje u Novoj 2024. godini, dok me i baterija nije izdala, a na izmaku je.
Ima, dakle, nešto u tom tkanju i toj muzici.


19:47 | Komentari (10) | Print | ^ |

nedjelja, 24.12.2023.

Skrudž

Drevna je istina, kažu, da ljudi više liče na svoje vrijeme nego na svoje očeve. Gledajući ljude, čini se da je vrijeme postalo najveći neprijatelj, prošlost bi rasplakala, a budućnost ništa dobro ne nagovještava.
Usresređena, tako, na sadašnjost, na taj skučeni prostor, kao i svake godine o Božiću razmišljam o tome da li je Skrudž stvarno najveće oličenje sebičnosti i kukavičluka?
Kakvih danas imamo, riječi bi da utihnu.
A kada riječi utihnu i kada se želje svedu na onu jednu, o zdravlju, i kada se okrutnoj sudbini smiješiš u oči dok se jednom rukom hvataš za posljednju slamku zvanu "nada", znaš da je veliki životni prostor potpuno ispunila praznina i da je ta skučenost od besmisla.
Tu više ni ona tri Merlijeva duha ne bi imala nikakav učinak.

Neka Bog blagoslovi sve i svakoga od nas!



Oznake: Dikens


21:56 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>