moja priča... moji snovi... https://blog.dnevnik.hr/www-somethinglikecarry-com

četvrtak, 23.06.2016.

Ah, te godine...

Nisam pisala pet dana. Imala sam puno obveza i nisam stigla razmišljati o ničemu osim o tome.
No, danas sam išla ponavljati maturu i prije nego što smo ušli u tu prostoriju, promatrala sam sve te mlade dečke. Mislim,mlade zato što su mlađi od mene. Oni su tako puni života. Tako opušteni. Bez briga u glavi. Bez neke pretjerane pameti. Barem većina.
Pitala sam se, što nas to pali kod mlađih frajera?

Po nekim biološkim istraživanjima, žene su puno zrelije i stabilnije od muškaraca.Usudila bih se reći čak oko pet godina ispred njih.
Zašto nas onda toliko privlači ta njihova dječja glava i seksi tijelo?!

U životu sam imala, kao što ću ponoviti, trinaest veza. Od njih su dvije bile s mlađim muškarcima, a ostale su bile s muškarcima mojeg godišta ili samo godinu starijima. I još uvijek nisam naučila da mi ne odgovaraju nezreli muškarci. OK, drugo je ako ima neku crtu dječaka u sebi, ali nezrel dečko bez brige i pameti mi ne odgovara! I opet padnem na lijep osmijeh i šarm takvih muškaraca.
Samo jednom sam u životu imala jako starijeg od sebe. Imao je dvanaest godina više,no kad sam zaljubila u njega(ako to uopće mogu tako nazvati) nisam ni znala koliko mu je godina. Bio je to samo simpatičan dečko, završavao faks, izgledao odraslo. Kad smo se spetljali ispao je potpuno nešto drugo. Djetinjast dečko u tijelu odraslog muškarca, bez perspektive, bez emocija, zatvoren, krut, ljubomoran. Seks je naravno bio fenomenalan. Ali s obzirom na prijašnje iskustvo, bilo bi čudno da nije.Ok, bilo mu je stalo. Ali što danas uopće znači ''STALO MI JE DO TEBE''. Stalo mi je do svakog čovjeka,jebote!

Bilo kako bilo, godine nisu važne! Ok, naravno da su stariji muškarci većinom zreliji i emocionalno dostupniji, nazovimo to tako, ali definitivno nisu svi. Isto kao što nisu svi dečki u dvadesetima kreteni. Nisu. Barem mislim.

Pisat ću vam... sretan

23.06.2016. u 16:03 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.