HEBREJIMA

VJERA PRAOTACA/PRIMJERI ŽIVE VJERE
11

Vjera je jamstvo za ono čemu se nadamo, dokaz za one stvarnosti kojih ne vidimo.
2 Zbog nje su stari postigli pohvalno svjedočanstvo.
3 Vjerom spoznajemo da je svijet stvoren Božjom rječju, tako da je vidljivo proizvedeno od nevidljivoga.
4 Vjerom Abel prinese Bogu bolju žrtvu nego Kain. Po njoj primi svjedočanstvo da je pravedan - Bog nad njegovim darovima posvjedoči - po njoj i mrtav još govori.
5 Vjerom Henok bi prenesen da ne vidi smrti te iščeznu jer ga je prenio Bog. Doista, prije prijenosa primio je svjedočanstvo da omilje Bogu.
6 A bez vjere nemoguće je omiljeti Bogu jer tko mu pristupa, vjerovati mora da postoji i da je platac onima koji ga traže.
7 Vjerom Noa, upućen u ono što još ne bijaše vidljivo, predano sagradi korablju na spasenje svoga doma. Time osudi svijet i postade baštinikom vjerničke pravednosti.
8 Vjerom pozvan, Abraham posluša i zaputi se u kraj koji je imao primiti u baštinu, zaputi se ne znajući kamo ide.
9 Vjerom se kao pridošlica naseli u obećanoj zemlji kao u tuđini, prebivajući pod šatorima s Izakom i Jakovom, subaštinicima istog obećanja,
10 jer iščekivaše onaj utemeljeni Grad kojemu je graditelj i tvorac Bog.
11 Vjerom i Sara unatoč svojoj dobi zadobi moć da začne jer vjernim smatraše Onoga koji joj dade obećanje.
12 Zato od jednoga, i to obamrla, nasta mnoštvo poput zvijezda na nebu i pijeska nebrojena na obali morskoj.
13 U vjeri svi su oni umrli, a da nisu zadobili obećanja, već su ih samo izdaleka vidjeli i pozdravili priznavši da su stranci i pridošlice na zemlji.
14 Doista, koji tako govore, jasno očituju da domovinu traže.
15 Dakako, da su mislili na onu iz koje su izišli, imali bi još prilike vratiti se u nju.
16 Ali sada oni čeznu za boljom, to jest nebeskom. Stoga se Bog ne stidi zvati se Bogom njihovim: ta pripravio im je Grad.
17 Vjerom Abraham, kušan, prikaza Izaka. Jedinca prikazivaše on koji je primio obećanje,
18 kome bi rečeno: Po Izaku će ti se nazivati potomstvo! -
19 uvjeren da Bog može i od mrtvih uskrisiti. Zato ga u p redslici i ponovno zadobi.
20 Vjerom baš u pogledu budućnosti Izak blagoslovi Jakova i Ezava.
21 Vjerom Jakov, umirući, blagoslovi oba sina Josipova i duboko se prignu oslonjen na vrh svojega štapa.
22 Vjerom Josip na umoru napomenu ono o izlasku sinova Izraelovih i dade zapovijed o svojim kostima.
23 Vjerom su Mojsija netom rođena tri mjeseca krili njegovi roditelji jer vidješe da je djetešce lijepo i nisu se bojali kraljeve naredbe.
24 Vjerom Mojsije, već odrastao, odbi zvati se sinom kćeri faraonove.
25 Radije izabra biti zlostavljan zajedno s Božjim narodom, nego se časovito okoristiti grijehom.
26 Većim je bogatstvom od blaga egipatskih smatrao muku Kristovu jer je gledao na plaću.
27 Vjerom napusti Egipat, ne bojeći se bijesa kraljeva, postojan kao da Nevidljivoga vidi.
28 Vjerom je obavio pashu i škropljenje krvlju da Zatornik ne dotakne prvenaca Izraelovih.
29 Vjerom prođoše Crvenim morem kao po suhu, što i Egipćani pokušaše, ali se potopiše.
30 Vjerom zidine jerihonske padoše nakon sedmodnevnoga ophoda.
31 Vjerom Rahaba, bludnica, ne propade zajedno s nepokornicima jer s mirom primi uhode.
32 I što još da kažem? Ta ponestat će mi vremena, počnem li raspredati o Gideonu, Baraku, Samsonu, Jiftahu, Davidu, pa Samuelu i prorocima,
33 koji su po vjeri osvojili kraljevstva, odjelotvorili pravednost, zadobili obećano, začepili ralje lavovima,
34 pogasili žestinu ognja, umakli oštrici mača, oporavili se od slabosti, ojačali u boju, odbili navale tuđinaca.
35 Žene su po uskrsnuću ponovno zadobile svoje pokojne. Drugi pak, stavljeni na muke, ne prihvatiše oslobođenja da bi ih zapalo bolje uskrsnuće.
36 Drugi su opet iskusili izrugivanja i bičeve, pa i okove i tamnicu.
37 Kamenovani su, piljeni, poubijani oštricom mača, potucali se u runima, u kozjim kožusima, u oskudici, potlačeni, zlostavljani -
38 svijet ih ne bijaše dostojan - vrludali po pustinjama, gorama, pećinama i pukotinama zemaljskim.
39 I svi oni po vjeri, istina, primiše svjedočanstvo, ali ne zadobiše obećano
40 jer Bog je za nas predvidio nešto bolje da oni bez nas ne dođu do savršenstva.





















































































































































































































































































































































































































































Map IP Address
Powered byIP2Location.com

TIGNARIUS

29.03.2015., nedjelja

TEREZA AVILSKA

Ima puno linkova koji pišu o ovoj prvoj naučiteljici Crkve.

Malo kasnim u proslavi 500 godina rođenja ove divne žene!

Pustiti ću ovaj link na bitno.hr

Koliko sam vidio, autor textova na net-u ne spominje da je porijeklom bila Židovka, što je neoprostiv "prjevid"

Ovdje ću samo iznijeti crtice koje mi se čine zanimljivim...


Nadopunjavam s ovim boljim textom iz jeke tišine

Terezija Avilska (28. ožujka 1515. – 14./15. listopada 1582.), obično zvana Velika ili Terezija od Isusa, je mističarka, crkvena naučiteljica i reformatorica. Unatoč tešku životnom putu (rana majčina pa očeva smrt, odlazak braće u Ameriku) i krhku zdravlju (tri godine nakon ulaska u karmelićanski samostan u Ávili toliko se razboljela da je iduće četiri godine provela gotovo u komi), imala je snažan karakter i volju te jak duh. Želeći svoja duboka duhovna iskustva i spoznaje prenijeti na druge, odlučila je obnoviti karmelićanski red pa je 1562. u Ávili, uz potporu gradskog biskupa, osnovala prvi reformirani karmel. Sljedećih godina i osnovala je i brojne druge samostane, među kojima se posebno ističe samostan bosonogih karmelićana koji je sa suvremenikom, svetim Ivanom od Križa 1568. utemeljila u Duruelu, mjestu nedaleko od Ávile. Uz to se veže poznata zgoda, u kojima se španjolska svetica otkriva kao vrlo duhovita, vedra osoba: nakon što je dobila dopuštenje za osnutak prvoga samostana bosonogih karmelićana, prvi redovnici bili su Antun od Isusa i Ivan od Križa. Budući da je Ivan, kojega je jako voljela i cijenila, bio nizak čovjek, katkad je u šali govorila: „Blagoslovljen nek je Bog jer za osnutak bosonoge braće imam redovnika i pol!“


Naslućujući sve kušnje koje čekaju Crkvu i kršćanstvo, vapila je: “O kršćani, vrijeme je da branite svoga Kralja te da se u tako velikoj zapuštenosti oko njega svrstate! Jer malen je broj vjernih koji ga još okružuje; veliko je naprotiv mnoštvo onih koji slijede Lucifera. No, najgore je što oni koji se na vani očituju kao Gospodinovi prijatelji, potajno ga iznutra izdaju, tako da on ne nalazi gotovo nikoga na koga bi se mogao osloniti.”



Osim svega ovog, Tereza nam je bila i vrlo duhovita, evo i nekoliko primjera

Iz pisma 46, Generalu Reda ( koji boravi u Rimu) piše o ozbiljnim teškoćama i nadahnuto zaključuje:
“Pripazite malo na razloge koji možda za vas tamo nisu jasni kao meni ovdje. Iako mi žene nismo prikladne biti savjetnice, ipak ponekad pogodimo pravo.”

U jednom razgovoru Svetica kaže s Isabeli od sv.Dominika:
"Znajte da vas jako volim, možda zato što ste meni slični…( Isabela počne skakati od veselja)"... u lošem, u lošem…" nadoda Terezija.


Naravno da su lokalni bijednici prije nekoliko mjeseci postavili neku predstavu u HNK, koja obrađuje temu ljubavi između Tereze i Ivana..

Pošto jadnici ne mogu dokučiti smisao ljubavi, onda je stavljaju na razinu penetracije!

Iako je već i E. From upozoravao da su Ivan i Tereza bili jedini ljudi koji su bili sposobni ostvariti njegov ideal ljubavi ("Umjeće ljubavi") ali eto njih to nije zanimalo .



- 10:57 - Komentari (21) - Isprintaj - #

24.03.2015., utorak

FARIZEJ I CARINIK

Ova tema bi mogla dignuti dosta prašine.
Većina nevjernika, agnostika, indiferentnih...., vjernike doživljava ili farizejima ili carinicima.
(za razliku od biblijskih koji su bili "suprostavljeni")



Farizej i carinik
Nekima pak koji se pouzdavahu u sebe da su pravednici, a druge podcjenjivahu, reče zatim ovu prispodobu: 10»Dva čovjeka uziđoše u Hram pomoliti se: jedan farizej, drugi carinik. 11Farizej se uspravan ovako u sebi molio: ‘Bože, hvala ti što nisam kao ostali ljudi: grabežljivci, nepravednici, preljubnici ili – kao ovaj carinik. 12Postim dvaput u tjednu, dajem desetinu od svega što steknem.’ 13A carinik, stojeći izdaleka, ne usudi se ni očiju podignuti k nebu, nego se udaraše u prsa govoreći: ‘Bože, milostiv budi meni grešniku!’ 14Kažem vam: ovaj siđe opravdan kući svojoj, a ne onaj! Svaki koji se uzvisuje, bit će ponižen; a koji se ponizuje, bit će uzvišen.

Kroz ovu prispodobu Isus prokazuje farizejevu oholost, kao glavni grijeh (on je i u hijerarhijskom smislu prvi....kad smo već kod grijeha, nemojmo zaboraviti i drugi; škrtost, koju mnogi zanemaruju a koja je usko vezana za prvi)

Radnici posljednjeg sata
»Kraljevstvo je nebesko kao kad domaćin rano ujutro izađe najmiti radnike u svoj vinograd. 2Pogodi se s radnicima po denar na dan i pošalje ih u svoj vinograd. 3Izađe i o trećoj uri i vidje druge gdje stoje na trgu besposleni 4pa i njima reče: ‘Idite i vi u moj vinograd pa što bude pravo, dat ću vam.’ 5I oni odoše. Izađe opet o šestoj i devetoj uri te učini isto tako. 6A kad izađe o jedanaestoj uri, nađe druge gdje stoje i reče im: ‘Zašto ovdje stojite vazdan besposleni?’ 7Kažu mu: ‘Jer nas nitko ne najmi.’ Reče im: ‘Idite i vi u vinograd.’«
8»Uvečer kaže gospodar vinograda svojemu upravitelju: ‘Pozovi radnike i podaj im plaću počevši od posljednjih pa sve do prvih.’ 9Dođu tako oni od jedanaeste ure i prime po denar. 10Pa kada dođu oni prvi, pomisle da će primiti više, ali i oni prime po denar. 11A kad primiše, počeše mrmljati protiv domaćina: 12‘Ovi posljednji jednu su uru radili i izjednačio si ih s nama, koji smo podnosili svu tegobu dana i žegu.’«
13»Nato on odgovori jednomu od njih: ‘Prijatelju, ne činim ti krivo. Nisi li se pogodio sa mnom po denar? 14Uzmi svoje pa idi. A ja hoću i ovomu posljednjemu dati kao i tebi. 15Nije li mi slobodno činiti sa svojim što hoću? Ili zar je oko tvoje zlo što sam ja dobar?’«
16»Tako će posljednji biti prvi, a prvi posljednji.«

Znam da je nezgodna i ova druga prispodoba!

Razumljive su mi (donekle) raekcije "ostalih" na vjerničko farizejstvo; poznam a i susrećem puno dobrih ljudi koji nisu vjernici, kao i puno loših; koji su "vjernici".
Ali s ljudima je kao i sa vinom; da bi bilo vrhunsko, mora biti određene sorte....
(zar ne @blogi)

Razumljiva mi je i "ljutnja" vjernika kad vide da im plaću određuje Gospodina; a Njegova mjerila nisu baš uvijek sukladna našima

Vjera čovjeku daje drugu dimenziju; ne uzimajući mu ništa od onog ljudskog.
S druge strane vjera ne oslobađa čovjeka njegovih svakodnevnih obveza i moralnih, etičkih i zakonskih načela (ukoliko nisu suprotna nauku Crkve)

Znači, nije lako biti vjernik!
A usput, nemojmo zaboraviti da je Pavao bio farizej a Matej carinik!
A obojica su Gospodinu poslužila za širenje "radosne vijesti"



- 18:40 - Komentari (28) - Isprintaj - #

19.03.2015., četvrtak

JEDINSTVO ŽIVOTA

Ovaj post ću u potpunosti "prepustiti" F.F.Carvajalu.

"Jer Bog nije poslao svog Sina na svijet da sudi svijet, nego da se svijet spasi po njemu"
(Iv. 3,17)

Bog je došao na svijet da ljudi imaju svijetlo i da prestanu hodati u tami.
Koliko su ga poslušali, vidimo po današnjem stanju ovog svijeta.
Izvan Krista postoji samo tama i grijeh.Tko odbacuje Krista, ostaje bez svijetla i ne zna kojim putem treba ići.
Tijekom stoljeća mnogi su ljudi odvojili svoj život (posao, studij ,istraživanja, sklonosti) od vjere, što je prouzrokovalo da su vremenite stvarnosti ostale ponižene, gotovo protjerane na rub svijetla Objave.
Bez ovog svijetla mnogi su počeli smatrati svijet krajnjim odredištem, bez ikakve veze s Bogom; i tako su izobličili i temeljne, stožerne istine. Od najvećeg je značenja ukloniti tu odvojenost života i vjere, osobito u zapadnim zemljama.....

To novo poganstvo karakterizira težnja za materijalnim blagostanjem po svaku cijenu, praćena bezobzirnošću ili, bolje rečeno, strahom od svega što bi moglo uzrokovati patnju. Uslijed ovakvog pogleda na svijet riječi: Bog, grijeh, križ, pokora, život vječni....nejasne su velikoj većini ljudi , jer ne poznaju njihovo značenje i sadržaj.

.....na kraju su Boga potpuno izbacili-poput uljeza-iz svojih građanskih zakona i života čitavih naroda..Ispunjeni smiješnom i drskom oholosti, oni na njegovo mjesto nastoje postaviti jadno ljudsko stvorenje koje je izgubilo svoje nadnaravno i ljudsko dostojanstvo i ograničilo se - nije pretjerivanje, može se vidjeti posvuda- na vlastiti želudac, sex i novac.

"Ljudski grijeh, tj.čovjekov raskid s Bogom temeljni je uzrok tragedija koje obilježavaju povijest slobode.
Da bi ovo shvatili, nužno je da mnogi naši suvremenici nanovo otkriju svijest o grijehu.

Pretvarajući svakodnevni rad u molitvu, na nama kršćanima je učiniti da sve zemaljske zbilje ponovno postanu sredstva spasenja, jer će samo tako doista služiti čovjeku.
Trebamo kršćanskim duhom prožeti sve društvene sredine.Nemojte samo željeti nešto učiniti : svatko od nas , gdje god radi, mora dati Božji sadržaj onome što radi. Kroz našu molitvu, pokoru, dobro obavljen posao, mora se vidjeti da smo oblikovali svoju dušu i da oblikujemo duše prema Kristovoj istini, kako bi Gospodin bio obznanjen u svim zemaljskim događanjima.

....Nije moguće poštovati čovjeka, a pogotovu voljeti, ako se niječe ili pobija Boga, jer čovjek je uistinu čovjek samo onda kad je doista slika Božja.

"Prisutnost sotone u povijesti čovječanstva raste razmjerno udaljavanju čovjeka i društva od Boga.."
(Ivan Pavao II)



Tako dakle društvo moje malo.....

Vi koji niječete ili agnosticirate Gospodina, malo se uozbiljite

Jer ak sutra dođe...!!!


Nemojte reći, @tigi nas nije upozoravao!!!

- 07:55 - Komentari (21) - Isprintaj - #

14.03.2015., subota

SMISAO MRTVLJENJA

Ovo je vrlo često pitanje, slabo informiranih kršćana, a i svih ostalih "društvenih slojeva"

Premda su sva djela iz Kristova života otkupiteljska, spasenje ljudskog roda kulminira na križu, prema kojem je usmjeren čitav Kristov život na zemlji.
"Ali krstom mi se krstiti i kakve li muke za me dok se to ne izvrši"
(Lk 12,50)

Da bismo bili Isusovi učenici trebamo slijediti njegov savjet.
"Tko hoće ići za mnom, neka se odreče samog sebe, neka uzme svoj križ i neka me slijedi"
(Mt.16,24)


O kako su teški ovi savjeti.
Kako se teško odreći kave, subotom ujutro u "omiljenom kafiću", kakve čaše dobrog vina, kako se odreći mogućnosti da kupiš novu jaknu (koja ti ne treba) kako se teško odreći zasluženog odmora, kako se odreći nečeg; što pripada samo meni....

"O kako je život težak
A smrt laka"

O kad bi proučili staurosofiju!

Kad bi spoznali vrijednost "drveta"!

Sjedinjena s Gospodinovom patnjom, dobrovoljna mrtvljenja dobivaju svoj najdublji smisao.Ona nisu prvenstveno usmjerena zadobivanju vlastitog savršenstva i ne predstavljaju način strpljivijeg podnošenja životnih teškoća.Mrtvljkenja predstavljaju sudioništvo u tajni otkupljenja.
Možda netko drži mrtvljenje glupim i besmislenim, odrazom prošlih vremena neprimjerenim napretku i kulturi našeg doba
Sv.Terezija kaže."Vjerovati da će Gospodin za prisnog prijatelja izabrati osobu koja voli ugađati sebi i nije spremna ni na kakvo odricanje, besmislica je"


(moram priznati da po ovoj osnovi postoji realna opasnost da ne postanemo "prisni prijatelji")

Kako naše tijelo teži ugodi, naša "potpunost" se nalazi u "određenoj" entropiji iz koje proizlaze svi naši problemi...
Ha nije lako...
"Da je bećar biti lako
bećar bi bio svatko"

Ako uspijemo naslutiti smisao žrtve već smo na "dobrom putu" ujedinjenja svojih razbacanih dijelova onog savršenog tijela o kojem Pavao govori.

9Jer djelomično je naše spoznanje,
i djelomično prorokovanje.
10A kada dođe ono savršeno,
uminut će ovo djelomično.

Pronaći put savršenstva u moru smjerova, putokaza koje nudi ovaj svijet je vrlo teško i neka nas ne obeshrabruju često pogrješno izabrani putokazi.
To je jednostavno staza koju moramo proći ako želimo život vječni.
Ona je gruba, strma, zahtjevna ali nagrada je velika.
Kršćanin ne bi smio bježati pred poteškoćama i tegobama ovog svijeta, te svoje poslanje svesti samo na molećiv molitvu, da mu Bog da zdravlja i dovoljno novčanih sredstava, da malo proputuje svijeta, da djeci osigura egzistenciju, da u starosti nadoknadi ono što možda u mladosti nije mogao i ostalih milijarde papzjanija za kojima žudi ovaj svijet...
svijet...
svijet...

- 09:04 - Komentari (24) - Isprintaj - #

03.03.2015., utorak

POZVANI NA SVETOST

Budite savršeni kao što je savršen Otac vaš nebeski.."
Mt. 5.48

Teško je "razumljiva" ova besjeda; a da ne prjeđemo u preuzetnost.

II Vatikanski sabor je to malo pojasnio;
"Svi su Kristovi vjernici bilo kojeg položaja i staleža, svaki na svojem putu, pozvani od Gospodina na ono savršenstvo svetosti kojim je savršen sam Otac"
(Lumen gentium)

Ne znam je li ovim obuhvaćeno i "šaranje" po internetu..
Npr. pisanje po blogovima..

Uistinu, kao kršćani smo pozvani na obavljanje svog posla na ljudski savršen način zahvaljujući Bogu za svoj poziv.
("Najvažnije je zavoljeti posao...koji radiš"..ovo nije iz ozbiljne literature)

"Posao može i mora biti sredstvo kojim ćemo i druge ljude upoznati s Kristom. Postoje zanimanja koja se izravno odražavaju na društveni život, poput obrazovnih zanimanja ili djelatnosti vezanih uz medije te javnih i političkih djelatnosti...."

O kako me ove djelatnosti dobro dođu za Korizmu...
Toliko trpljenja čitajući i slušajući ova "zanimanja"
Za Korizmu čitaš Dežulovića, Tomića, J.Pavičića...to ti dođe ko 40 dana posta
A ako bi još k tome slušao let3, severinu, rozgu, huljiće.....mam te proglase svecem
A ako bi gledao Josipovića, Ostojića, Leku, Marasa.......i ostao živ..vjerojatno bih završio direktno u raju!!!!

Ne znam baš jesam li postigao cilj?
Da svojim djelovanjem..(hm to mi je hobi..a o hobijima niš ne piše), utječem na druge da ih približim Kristu!

Ali nošenjem križa ćemo se najjednostavnije približit Kristu!
(Zato čitajte @tigia, i imate realne izglede...da odete u.....).


- 08:42 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2017 (4)
Srpanj 2017 (4)
Lipanj 2017 (9)
Svibanj 2017 (5)
Travanj 2017 (8)
Ožujak 2017 (9)
Veljača 2017 (9)
Siječanj 2017 (8)
Prosinac 2016 (18)
Studeni 2016 (16)
Listopad 2016 (9)
Rujan 2016 (10)
Kolovoz 2016 (4)
Srpanj 2016 (5)
Lipanj 2016 (4)
Svibanj 2016 (5)
Travanj 2016 (5)
Ožujak 2016 (7)
Veljača 2016 (6)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (5)
Studeni 2015 (9)
Listopad 2015 (7)
Rujan 2015 (4)
Kolovoz 2015 (5)
Srpanj 2015 (5)
Lipanj 2015 (4)
Svibanj 2015 (5)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (5)
Veljača 2015 (10)
Siječanj 2015 (8)
Prosinac 2014 (7)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (3)
Srpanj 2014 (1)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (4)
Veljača 2014 (10)
Siječanj 2014 (13)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (6)
Listopad 2013 (4)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (2)
Srpanj 2013 (2)
Opis bloga
zaštita ljudi od "ljudi"

tignariusblog@gmail.com



blog.hr





1-Kor. 13.

."...Jer djelomično je naše spoznanje, i djelomično prorokovanje. 10A kada dođe ono savršeno, uminut će ovo djelomično. 11Kad bijah nejače, govorah kao nejače, mišljah kao nejače, rasuđivah kao nejače. A kad postadoh zreo čovjek, odbacih ono nejačko. 12Doista, sada gledamo kroza zrcalo, u zagonetki, a tada - licem u lice! Sada spoznajem djelomično, a tada ću spoznati savršeno, kao što sam i spoznat! 13A sada: ostaju vjera, ufanje i ljubav - to troje - ali najveća je među njima ljubav"


2Petrova 1,5..
.....s vjerom spojiti poštenje, s poštenjem znanje, sa znanjem uzdržljivost, s uzdržljivošću postojanost, s postojanošću pobožnost, s pobožnošću bratsku ljubav, s bratskom ljubavi ljubav uopće.."
bav uopće.."

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se