HEBREJIMA

VJERA PRAOTACA/PRIMJERI ŽIVE VJERE
11

Vjera je jamstvo za ono čemu se nadamo, dokaz za one stvarnosti kojih ne vidimo.
2 Zbog nje su stari postigli pohvalno svjedočanstvo.
3 Vjerom spoznajemo da je svijet stvoren Božjom rječju, tako da je vidljivo proizvedeno od nevidljivoga.
4 Vjerom Abel prinese Bogu bolju žrtvu nego Kain. Po njoj primi svjedočanstvo da je pravedan - Bog nad njegovim darovima posvjedoči - po njoj i mrtav još govori.
5 Vjerom Henok bi prenesen da ne vidi smrti te iščeznu jer ga je prenio Bog. Doista, prije prijenosa primio je svjedočanstvo da omilje Bogu.
6 A bez vjere nemoguće je omiljeti Bogu jer tko mu pristupa, vjerovati mora da postoji i da je platac onima koji ga traže.
7 Vjerom Noa, upućen u ono što još ne bijaše vidljivo, predano sagradi korablju na spasenje svoga doma. Time osudi svijet i postade baštinikom vjerničke pravednosti.
8 Vjerom pozvan, Abraham posluša i zaputi se u kraj koji je imao primiti u baštinu, zaputi se ne znajući kamo ide.
9 Vjerom se kao pridošlica naseli u obećanoj zemlji kao u tuđini, prebivajući pod šatorima s Izakom i Jakovom, subaštinicima istog obećanja,
10 jer iščekivaše onaj utemeljeni Grad kojemu je graditelj i tvorac Bog.
11 Vjerom i Sara unatoč svojoj dobi zadobi moć da začne jer vjernim smatraše Onoga koji joj dade obećanje.
12 Zato od jednoga, i to obamrla, nasta mnoštvo poput zvijezda na nebu i pijeska nebrojena na obali morskoj.
13 U vjeri svi su oni umrli, a da nisu zadobili obećanja, već su ih samo izdaleka vidjeli i pozdravili priznavši da su stranci i pridošlice na zemlji.
14 Doista, koji tako govore, jasno očituju da domovinu traže.
15 Dakako, da su mislili na onu iz koje su izišli, imali bi još prilike vratiti se u nju.
16 Ali sada oni čeznu za boljom, to jest nebeskom. Stoga se Bog ne stidi zvati se Bogom njihovim: ta pripravio im je Grad.
17 Vjerom Abraham, kušan, prikaza Izaka. Jedinca prikazivaše on koji je primio obećanje,
18 kome bi rečeno: Po Izaku će ti se nazivati potomstvo! -
19 uvjeren da Bog može i od mrtvih uskrisiti. Zato ga u p redslici i ponovno zadobi.
20 Vjerom baš u pogledu budućnosti Izak blagoslovi Jakova i Ezava.
21 Vjerom Jakov, umirući, blagoslovi oba sina Josipova i duboko se prignu oslonjen na vrh svojega štapa.
22 Vjerom Josip na umoru napomenu ono o izlasku sinova Izraelovih i dade zapovijed o svojim kostima.
23 Vjerom su Mojsija netom rođena tri mjeseca krili njegovi roditelji jer vidješe da je djetešce lijepo i nisu se bojali kraljeve naredbe.
24 Vjerom Mojsije, već odrastao, odbi zvati se sinom kćeri faraonove.
25 Radije izabra biti zlostavljan zajedno s Božjim narodom, nego se časovito okoristiti grijehom.
26 Većim je bogatstvom od blaga egipatskih smatrao muku Kristovu jer je gledao na plaću.
27 Vjerom napusti Egipat, ne bojeći se bijesa kraljeva, postojan kao da Nevidljivoga vidi.
28 Vjerom je obavio pashu i škropljenje krvlju da Zatornik ne dotakne prvenaca Izraelovih.
29 Vjerom prođoše Crvenim morem kao po suhu, što i Egipćani pokušaše, ali se potopiše.
30 Vjerom zidine jerihonske padoše nakon sedmodnevnoga ophoda.
31 Vjerom Rahaba, bludnica, ne propade zajedno s nepokornicima jer s mirom primi uhode.
32 I što još da kažem? Ta ponestat će mi vremena, počnem li raspredati o Gideonu, Baraku, Samsonu, Jiftahu, Davidu, pa Samuelu i prorocima,
33 koji su po vjeri osvojili kraljevstva, odjelotvorili pravednost, zadobili obećano, začepili ralje lavovima,
34 pogasili žestinu ognja, umakli oštrici mača, oporavili se od slabosti, ojačali u boju, odbili navale tuđinaca.
35 Žene su po uskrsnuću ponovno zadobile svoje pokojne. Drugi pak, stavljeni na muke, ne prihvatiše oslobođenja da bi ih zapalo bolje uskrsnuće.
36 Drugi su opet iskusili izrugivanja i bičeve, pa i okove i tamnicu.
37 Kamenovani su, piljeni, poubijani oštricom mača, potucali se u runima, u kozjim kožusima, u oskudici, potlačeni, zlostavljani -
38 svijet ih ne bijaše dostojan - vrludali po pustinjama, gorama, pećinama i pukotinama zemaljskim.
39 I svi oni po vjeri, istina, primiše svjedočanstvo, ali ne zadobiše obećano
40 jer Bog je za nas predvidio nešto bolje da oni bez nas ne dođu do savršenstva.





















































































































































































































































































































































































































































Map IP Address
Powered byIP2Location.com

TIGNARIUS

31.03.2024., nedjelja

USKRS

Sretan Uskrs!!!




- 10:06 - Komentari (13) - Isprintaj - #

  • Svim blogerima u ovo predizborno vrijeme želim da ostvare svoje pravo na izbor koji je jedini bitan a to je pravo na život, odnosno pravo na Uskrsnuće (tignarius 31.03.2024. 10:10)
  • Sretan Uskrs! (Goddess Vesna 31.03.2024. 11:16)
  • Svako dobro i sretan Uskrs tebi i obitelji. (Ypsilonka 31.03.2024. 12:35)
  • Sretan Uskrs tebi i familiji dragi Tigi! (Sarah 31.03.2024. 13:46)
  • Korinćanima 15: 57
    sritan Uskrs Tigi (pal MOOD 31.03.2024. 15:28)
  • sretan Uskrs :) (smjehotvorine 31.03.2024. 17:43)
  • Lijepo. Birati Uskrs, izabrati život.
    Sretan Uskrs. (eum 31.03.2024. 19:53)
  • Dretan Uskrs tebi i obitelji. (Demetra 31.03.2024. 21:04)
  • Blagoslovljen Uskrs tebi i plemenu tvome (Supatnik 31.03.2024. 21:45)
  • Hvala takodje. (Euro 31.03.2024. 22:03)
  • evo i Uskrsni ponediljak ...........pa uvaži i moje dobre želje (Donabellina 01.04.2024. 01:04)
  • Hvala svima na lijepim željama..pokušat ću opravdat povjerenje (tignarius 01.04.2024. 08:15)
  • Od sca zelim SRETAN USKRS, a cestitka na blogu se odnosi i na tebe! (Sjećanje i osvrti 01.04.2024. 13:00)
  • 29.03.2024., petak

    KRIŽNI PUT

    X POSTAJA

    Ususa svlače

    Ivan19

    Vojnici pak, pošto razapeše Isusa, uzeše njegove haljine i razdijeliše ih na četiri dijela – svakom vojniku po dio. A uzeše i donju haljinu, koja bijaše nešivena, otkana u komadu odozgor dodolje. 24 Rekoše zato među sobom: »Ne derimo je, nego bacimo za nju kocku pa komu dopane« – da se ispuni Pismo koje veli: Razdijeliše među se haljine moje, za odjeću moju baciše kocku.

    Cijeli život sam po svlačionicama, tako da sam pomalo navikao na golotinju.
    Sjetimo se da se Adam "izvlačio", da se skriva jer je gol.
    Već odavno trubim da se ovaj svijet "oblači" u zvanja, znanja, struku, glamur, slavu, bogatstvo, moć, utjecaj...sve je dopušteno, just do it!!!
    A na sud ćemo doći prilično goli....to malo ljubavi koju smo sačuvali će nam biti jedini "argument" za ulaz u Raj.
    Ja trenutno radim na tome da se dočepam Čistilišta
    Što bi rekao pjesnik iz Chawoglawa ....Dođe mi da se predam, kad oko sebe gledam




    - 21:31 - Komentari (10) - Isprintaj - #

  • eto kakav sam!
    opet nisam uspio dovršiti križni put (tignarius 29.03.2024. 22:05)
  • da se ispuni pismo...
    koje je pisano stoljeće dva nakon...
    bravo... (vilimstvor 29.03.2024. 22:43)
  • Vilime
    imaš problema!?
    Veliki je Petak! (tignarius 29.03.2024. 22:48)
  • On ima probleme bez obzira koji je dan (Supatnik 30.03.2024. 02:14)
  • Kalve sam sreće, da i dospijem tamo gore, dobila bi za obući dres od adidasa iz sedamdeset i druge :)
    Sretan Uskrs tebi i tvojima! (Flekserica 30.03.2024. 07:37)
  • mislim da ti imaš problem
    ak ne kužiš što si napisao..
    nikakav ti petak nije opravdanje

    bok freš ;) (vilimstvor 30.03.2024. 08:14)
  • P.S.
    nije Isus morao umrijeti na križu da bi slavili "veliki petak"
    dolazak proljeća se slavio tisućama godina prije no li je itko čuo za Isusa (vilimstvor 30.03.2024. 08:34)
  • Sretan Uskrs Tiggi--------tvojima, od najmlađeg do najstarijeg (Donabellina 30.03.2024. 19:22)
  • SRETAN USKRS TEBI I OBITELJI! (Sjećanje i osvrti 30.03.2024. 22:16)
  • Blagoslovljen Uskrs tebi i obitelji! (Galaksija 30.03.2024. 22:21)
  • 27.03.2024., srijeda

    KRIŽNI PUT

    IX POSTAJA

    Isus treći put pada pod križem


    Izaija, 52.

    10 Ogolio je Jahve svetu svoju mišicu
    pred očima svih naroda,
    da svi krajevi zemaljski vide
    spasenje Boga našega.

    Već sam govorio o padovima ali ni treći ne smije biti konačni.
    Ako imamo pouzdanja u Božje milosrđe (a ono je bezkonačno..što se vidi i na mom primjeru) ne moramo se tjeskobno brinuti o svojoj egzistenciji.
    Kao što se kaže "treća sreća" pa to tako papgajski ponavljamo iako ta "konstrukcija" nema nikakva smisla.
    Ustanimo, unatoč proskribiranom velikom slovu-U, jer neprijatelj naš vreba u na niski razinama!




    - 22:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

  • Ustanimo bar ova tri dana pred Uskrs!!! (tignarius 27.03.2024. 23:25)
  • Nema nam druge nego uvijek iznova ustajati i ustrajati. (Supatnik 28.03.2024. 19:30)
  • 25.03.2024., ponedjeljak

    KRIŽNI PUT

    VIII POSTAJA

    Isus tješi razplakane žene


    27 Za njim je išlo silno mnoštvo svijeta, napose žena, koje su plakale i naricale za njim. 28 Isus se okrenu prema njima pa im reče: »Kćeri Jeruzalemske, ne plačite nada mnom, nego plačite nad sobom i nad djecom svojom. 29 Jer evo idu dani kad će se govoriti: ‘Blago nerotkinjama, utrobama koje ne rodiše i sisama koje ne dojiše.’ 30 Tad će početi govoriti gorama: ‘Padnite na nas!’ i bregovima: ‘Pokrijte nas!’ 31 Jer ako se tako postupa sa zelenim stablom, što li će biti sa suhim?«
    (Luka 23.)

    Bez obzira što nas smatraju patrijarhalnim ognjištarima, vjeru moje Hercegovine su sačuvale žene, od mojih baka do moje matere.
    Zato drage blogerice prihvatite ulogu koju vam je Bog namjenio.
    Budite gospe a ne nabrijane feministice, biudite suptilne dame i brižne mame.
    Tako će i muškarci biti bolji!
    Pripremite im ručnike ako su znojni vaši muževi.
    (Naravno, pod uvjetom da vas oni vole a ne da ko majmuni vise u kladionicama, po birtijama i psuje Boga!!!)
    Novi Zavjet daje stvarno upečatljivu sliku žene kroz ovaj prizor gdje ga žene prate a "junaci" se posakrivali po sinekurama.



    - 22:02 - Komentari (17) - Isprintaj - #

  • Drage cure,
    odgajajte svoju djecu!!! (tignarius 25.03.2024. 22:37)
  • Nije "razplakane" nego rasplakane. I neka je što više buntovnih feministica to su cure za prave frajere a inferiorne glupačice koje će ovakve poput tebe slušat za papke i sivonje. Da nisi papak i sivonja ne bi se osjećao ugroženo od feminizma koji je pokret otpora protiv ugnjetavača poput tebe i koji će svaki muškarac-ako to stvarno je a ne pizda i podržat. Patrijahat je smeće od kojeg se moja domovina napokon intenzivno čisti. A definitivno su najgore šupljače koje misle da im je smisao postojanja da rađaju. Srećom ne znam puno takvih jedini primijer je mrakićka ali tko bi to uopće i dirao? Ružna je k'o porez to je valjda projekcija unutarnje ružnoće. (TEATRALNI 25.03.2024. 23:24)
  • Kako li je tužno kada čovjek kaže da je žena ( majka) koja rodi ( i njega je jedna žena-majka rodila) šupljača?
    Najveće blago koje imam su moje prekrasne četiri žene. Ponosna sam na svoju veliku obitelj. (Demetra 26.03.2024. 00:04)
  • Onda sam dobra cura. :)
    Ma neka svatko po svom i za svojim izborima, samo neka ne štete i nameću ljudima oko sebe.
    Želim bebu za koju godinu, naravno.
    Ne vidim problem da nekome bude smisao dijete/djeca i rađanje. Glupo je uopće o tome razgovarati.
    Na istoj razini kao kad netko razapinje žene koje su svojom voljom i željom plemenito odlučile brinuti za kućanstvo i djecu dok suprug radi. I djeca odrastu, sve se stigne. (Galaksija 26.03.2024. 01:58)
  • Demi
    najčešće ljudi, ili bolje rečeno, tzv.ljudi ne razumiju ni Ž od žene a kamoli majku ili smisao života koji nam je Bog dao
    ili su bolesni feministi ili zadrti krkani
    Galaxy
    šta ti čekaš, ja sam u tvojoj dobi već troje imao (tignarius 26.03.2024. 08:41)
  • Dobre žene se više muče . ja spadam u vrijedne u kući i izvan kuće, a Sanja Sarnavaka ( ili tako nekako ) ili Željka Markić s druge strane aktivnosti - sa svojim aktivizmom ne rade sve što ja radim , ni u kući ni na poslu. Paradiranje i govorancija je njihova aktivnost (Donabellina 26.03.2024. 09:21)
  • Za sve one koji nisu ukapirali jer im je začepljen nos-nisam šupljačama nazvao "majke" nego šupljače sranjkovog mentalnog sklopa (je li uopće moguće mentalno u njegovom slučaju?) koje imaju identičan bolestan stav. I time misle da to imaju pravo projicirati na druge i tako im mjeriti "vrijednost" školski primijer je željka mrakić (namjerno malo slovo ta ne zaslužuje veliko) one koje se tu nisu ispunile-i niti možda namjeravaju kategorizirat pod "manje vrijedne" i "besmislene" vrijedno je samo najgoreg prezira. Neovisno radi li se o muškarcima ili ženama. (TEATRALNI 26.03.2024. 09:51)
  • mora ti se čovik diviti anne
    24 sata dnevno si na blogu
    a opet stigneš sve obaviti
    svaka čast!!! ;) (vilimstvor 26.03.2024. 11:16)
  • Željku Markić zovu na velike skupove gdje se promovira život. To je rijetko ispod 100 000 ljudi. Gdje sve nije držala govore- Italija, Mađarska, Poljska, Španjolska itd.
    Ove alapače koje su same sebe nazvale- osobe koje menstruiraju- ne mogu na svojim skupovima gdje se promovira smrt okupiti ni par tisuća ljudi, iako im dođu osobe koje ne menstruiraju tipa Teatralnog.
    On je dokaz da demon često preuzme mozak kod ljudi koji su, ili napustili Boga, ili su nasljednici onih koji su bili antiteisti, oni iz šume.
    Pazi kakve sve uvredljive upise ima, zasmrdi čim mu ugledaš upis. Nikakva humora kod njega što je dokaz teškog psihostanja, vjerojatno izazvanog drogama i snufanjem chemtrailsa. Put u pakao popločan je chemtrailsima.
    @blogi, hajde @blogi javi se.
    PS. Svim partizanima na kokainu koji slave po Julijanskom kalendaru sretan i blagosloven Sveti Pogrom, Milosrdni Anđeo Bez Krila. (bartimej croata 26.03.2024. 11:48)
  • Bartimejko jao sad si pogodio pravu crtu kad već ne može argumentima daj što daš makar to bili i "demoni" Predlažem ti da ih tražiš negdje bliže-na primijer kod sebe. Mora da sam 100% od loze partizana i slične imbecilije iz talona sve velikih rvatina i katolika. Koji je to mentalni sklop koji se 100 godina ne odmiče ni za milimetar od četerdesetih godina prošlog stoljeća?Mrakićka ti je alapača feministice su zakon i prave frivolne neovisne emancipirane cure kakve su oduvijek kroz povijest i trebale biti i naravno da ću zauzeti tu stranu ispred sramotne patrijahalne. Možemo je na vlasti a tamo će i ostati, cijenim ljude koji misle svojom glavom a ne one koji misle kako im je rečeno da trebaju misliti. A uz sve to još si i prorok sa direktnim uvidom u moje "narkomanske" navike hahha :D Znaš što je smrt? Smrt je prihvatiti društvo koje bi živjelo po tvojim fanatičnim principima smrt slobode i demokracije. Izvoliš-tko ti brani da sam prakticiraš puritanizam i kojekakve askeze i da abortus smatraš kategorički grijehom, ali nemaš pravo to nametati kao opći zakon po kojem bi trebalo kompletno društvo živjeti! Kod mene ima humora samo to tvoj mali um nije u stanju svatit a kad govorim o ozbiljnim temama-a tvoj i sranjkov sramotan odnos prema ženskom rodu to svakako je inteligencija savjest i zdrav razum mi nalaže da se s tim stvarima ne zajebavam. I ovo nisu nikakvi "upisi" nego komentari- a iznošenje činjenica nije uvreda-čemu je ovdje mjesto nego komentarima ? isključivo podilaženju bolesnim izjavama? "Demoni" "chamtrailsi" "droga" i o čemu sve ne bulazniš nikakve natruhe argumenta s tvoje strane nikad samo hrpa proizvoljnih neutemeljenih insinuacija. I molim te poštedi me daljnjih replika sve što sam ti imao reći sam rekao ne zanima me još jedna porcija asketskih neargumentiranih insinuacija makar ih opet mogu argumentirano poništit ali imam pametnijeg posla od toga da se natežem s nekime takvim. (TEATRALNI 26.03.2024. 12:12)
  • Meni moja kaze,znas ti dobro gdje stoje rucnici...hehe (Euro 26.03.2024. 19:58)
  • PS. Svim p dobre volje koji su na koki i koji slave po Julijanskom kalendaru Sretan i blagoslovljen Sveti Pogrom, Milosrdni Anđeo s Krilima.
    Nema šanse da se maknemo iz četrdesetpetih dok se tijela pola milijuna Hrvata ne iskopa i dostojanstveno sahrani. To je minimum civiziranosti. Jedini smo neciviliziran narod na svijetu koja neće da pokopa svoje mrtve, ne preuzimamo ih ni iz Slovenije, koji su iskopani.
    Zato je ova generacija fukara farizeja desničara i mentalnoinvalidnih ljevičara najgora na svijetu. (bartimej croata 26.03.2024. 23:00)
  • Odgovor za VILI BOY

    24 sata sam

    živa i zdrava
    budim se u 7,skuham kavu za nas dvoje
    suprug radi od 8
    skuham ručak sredim stan, pročitam Slobodnu i Jutarnji ( pretplata )
    prođem tekstove s ili bez komentara
    savjetovalište od 15-17
    idem na kavu u Leonarda
    gledam Dnevnik i Otvoreno i 2 serije na pickboxu
    napišem post u kasnim satima ako trebam
    stavim suđe u suđericu ( evo sad radi )
    pogledam seriju Vera na HRT2 ( upravo čekam )
    i..........
    i..........
    ukrcam se na prstima u spavaću sobu nakon Dana

    Laku noć, Viliboy, sleep well

    Apendix : generalno čišćenje dvoetažnog stana subotom, imam pomoć, 10 eura po satu (Donabellina 26.03.2024. 23:52)
  • pa reka sam da ti se divim... doduše ne tome što si napisala
    jer nisam naivac, al divim se upornosti
    stvaranja vlastitog kulta ličnosti (vilimstvor 27.03.2024. 08:39)
  • Viliju je odgovor na njegovom blogu (Donabellina 27.03.2024. 16:51)
  • bartimejko ti si lud po toj tovjoj teoriji moji bi trebali imati blizu 90 godina a ja bar 5-6 banki. Tako na svakog kreneš glupim floskulama o Bošku Buhi i kapelskm kresovima iako da nije bilo njih sad bi parlao italiano.Zbilja si krkan! Mene u pričama o četerespetoj nema ne zanimaju me niti tile niti juga niti vaše desničarske pizdarije. Sad sam se uvukao tek tolko da ti po stoti put obznanim koliko su te priče jadne besmislene i glupe pogotovo kad su zamjena za ikakav argument isti slučaj kao i religijske dogme. Jedino što me zanima je da se pomete kradezeovske lopine i patrijahalne krkane odjebe od i najmanjeg oblika vlasti a to ćemo i ostvariti. (TEATRALNI 27.03.2024. 18:31)
  • Anne
    od koga se ti braniš?
    izdržat ću još par dana da ne komentiram likove koji su ispod svake razine komentiranja (tignarius 27.03.2024. 22:44)
  • 22.03.2024., petak

    KRIŽNI PUT

    VII POSTAJA


    Isus drugi put pada pod križem


    Izaija, 53.

    4 A on je naše bolesti ponio,
    naše je boli na se uzeo,
    dok smo mi držali
    da ga Bog bije i ponižava.
    5 Za naše grijehe probodoše njega,
    za opačine naše njega satriješe.
    Na njega pade kazna – radi našeg mira,
    njegove nas rane iscijeliše.



    Najčešće je teško priznati svoja ograničenja.
    Primjenom Googla, sve znamo!!!???
    Kljukanjem tableta ćemo živjet vječno!
    Marljivim vježbanjem u teretani ćemo stići Terminatora....
    Ništa nije tako "moćno" kao iluzija a ni opasno kao deluzija..
    Isus priznaje svoju ljudsku ograničenost..iako je treptajem oka mogao urušit i Golgotu i Jeruzalem i Rim....ali šutio je poput ovce
    S godinama sam bar pokušao prihvatiti svoja ograničenja....s nekima mi ide!!!.

    - 21:10 - Komentari (24) - Isprintaj - #

  • kako vi stojite sa svojim ograničenjima (tignarius 22.03.2024. 21:25)
  • Tako da mi se čini na momente da sam hodajuća upala (Supatnik 22.03.2024. 22:23)
  • Eto ni kap alkohola,ali zato nema odricanja od sisa i zena.. (Euro 22.03.2024. 23:02)
  • Sve više sam svjesna.
    I koliko sam pogriješila tj. griješila. (Galaksija 23.03.2024. 00:37)
  • @geo odgovorio sam ti, ali evo kopirat ću.
    Neuskladiva razlika je kad jedan "svjedok", koji to nije, kaže: "Isus je nosio križ",
    a drugi "svjedok", koji to nije, kaže: prisilili jadnog Šimuna da nosi Isusov križ!!!

    Neuskladiva razlika je
    kad jedan "svjedok", koji to nije, priča da je Isus poslije rođenja u Betlehemu otišao u Jeruzalem,
    a drugi "svjedok" koji to nije, kaže da je Isus poslije rođenja iz Betlehema otišao u Egipat!!!
    I tako dalje, i tako dalje, ...... ima toga!!!!

    Čitajte malo pažljivije NZ!
    avatar

    22.03.2024. (23:51) - - - -
    bartimej croata

    @geo, čudan ti je izraz -svjedok koji to nije.
    Marija je, po predaji govorila svu povijest apostolima i Marku i Luki. 22. godine im je govorila i opisivala sve što je doživjela s Isusom.
    Čitaj ti pažljivije pisce iz prvog stoljeća pa ćeš znati ovo što kažem.
    Dakle, jedan evanđelista kaže da je Sveta obitelj bježala u Egipat. Drugi evanđelista preskače 30 godina i počinje s krštenjem Isusovim, treći preskače Egipat, ali i prvi i treći spominju Nazaret. Četvrti evanđelista također preskače 30 godina, i sad ti meni kaži u čemu se oni ne slažu.
    Jednostavno ja to ne razumijem. Uopće ne razumijem šta hoćeš reći.
    Samo svaki opisuje ono što hoće, ali nijedan nije izrekao laž.
    Šimun je nakratko nosio križ, otkud ti ideja da je Šimun stalno nosio križ. Usporediš sva 4 evanđelista, i onda to zaključiš, ako vjeruješ da su evanđelja istinita. Logično se može zaključiti da je Matej samo preskočio reći, ono što je Ivan rekao, a to je da je Šimun jedan dio puta nosio križ.
    Ali ako ti hoćeš ne vjerovati evanđelju onda možeš tako zaključiti, ali odakle ti pravo da ja ne mogu zaključiti da su sinoptici preskočili reći da je Šimun nosio križ jedan dio puta, pretpostavljam na početku puta i na kraju kad su stigli na Golgotu. Ivan je bio jedini ispod križa od apostola i on se u pisanju koncentrirao na Isusovu ukupnu patnju, pa nije spominjao manje bitan detalj, tj najmanje bolan detalj, a to je nošenje križa dio puta od strane Šimuna. Ivanu je izbjegao taj detalj jer mu je u fokusu bila strahovita patnja 3 sata na križu i smrt Isusova. On je bio 3 sata ispod križa i sad će se on baviti sa Šimunom. Ma nema šanse. Da se radi o tome da su Šimuna natjerali da ide umjesto Isusa na križ, mogao bi razumjeti tvoje inzistiranje na temi Šimuna, a ovako mi je to bez veze.
    U svakom slučaju sve se može uskladit ako se hoće i sve može ostati neusklađeno ako se neće. Zato je u pojmu vjere i ljepota i zahtjeva napor da se ta ljepota usklađuje. (bartimej croata 23.03.2024. 01:17)
  • @barti, "svjedoci koji to nisu" su svi koji su pisali NZ osim Pavla,
    a i nekoliko "njegovih" poslanica napisao nepoznat netko poslije Pavlove smrti!!!

    Misliš li da su Evanđelja pisali Matej, Marko, Luka i Ivan
    te ih oni OSOBNO krstili "PO Mateju, PO Marku, PO Luki, PO Ivanu???

    Ako si i ti napisao neku knjigu SIGURNO si se kao autor potpisao:
    "knjiga po @bartiju"!!! :-)))

    Evanđelja i ostalo iz NZ je pisano decenijama posli Isusove smrti
    i decenijama nisu bili navedeni njihovi autori, osim na Pavlovim pismima
    Tek krajem drugog stoljeća, da bi te pisanije bile više uvjerljive
    neko se sjetio da ih krsti imenima "autora" Mateja, Marka, Luke i Ivana,
    a pošto je bio svijestan da "Bogu" ne može lagati dodao svakom imenu PO!!!!
    Time je raji zamazao oči i oni slave Evanđeliste!!! . (geomir 23.03.2024. 09:33)
  • bart-diko
    koja je današnja poruka s neba
    kaj veli joža veli? (vilimstvor 23.03.2024. 12:18)
  • @geomir
    nije ni Pavao svjedok, jer Isusa nije upoznao
    bio je tek njegov suvremenik
    kojem nije bilo ni na kraj pameti
    dijeliti Isusovu sudbinu
    pa kad je bio zarobljen
    pozvao se na svoj status
    rimskog građana (vilimstvor 23.03.2024. 12:24)
  • Supatniče
    ko i malo drži danas do sebe, mora biti upaljen!!!
    Euro
    ajde Nesritniče, nije loše..
    ja sam sve prekršio
    pušim, pijem,,,,,dalje neću
    Barti
    pusti slijepce nek vode slijepce
    imaš ih dvije vrste
    ovi koji priznaju da su slijepi (Geo) i drugi (Vili) koji misle da vide
    imaš i onog trećeg (Teatralni) koji je potpuno slijep i zablješćen!!!
    Galaxy
    misliš da je kod mene drugačije!? (tignarius 23.03.2024. 15:04)
  • jeftine biblijske fabule o slijepcima te ne uzdižu
    izbjegavanje rasprave te ne uzdiže
    vrijeđanje neistomišljenika te ne uzdiže

    uzdizanje samog sebe te ne čini velikim
    tek siromašnim (vilimstvor 23.03.2024. 19:42)
  • duhom, naravno (vilimstvor 23.03.2024. 19:45)
  • @tigi, ma pusti, oni nikad nisu čitali mitove drugih naroda iz starine, pa kako će razumjeti izabrani narod. Najneukiji ljudi od prije 200 i 300 godina su razumjeli da su apostoli imali učenike, kao što su ih imali i pisci Odiseje. Ti učenici su npr Marko, učenik Petrov koji je bio pisar Petrov. i koji je napisao većinu od njegove dvije poslanice. Ako je neki npr Markov učenik nešto dopisao u evanđelju po 'nalogu' Duha Svetoga, onda je to pripisano Marku, pa normalno jer je to bio tada takav običaj, ne samo u Izraelu nego, u cijelom tadašnjem civiliziranom svijetu od Indije, Japana, Grčke, Kine i svih drugih koji su imali svoju religiozno filozofsku književnost.
    Stvarno se sam sebi čudim da o ovome moram pisati, ali eto ovo je 21 stoljeće, stoljeće neopisivo velikog neznanja kako su to predvidjeli mnogi proroci.
    Ubuduće ću s @geom i @Vilimom raspravljati o Ilijadi, nipošto o bibliji.
    Sad za druge čitatelje navodim jednu spoznaju kojom me Duh danas obdario. Evo zašto je samo Ivan izbjegao spomenuti Šimuna, a spomenuli su ga sinoptici. Uvijek se Novi zavjet čita pomoću Starog i obrnuto. Ali eto nisam u formi, a moguće da mi duhovno oko obnevidi kad sam u društvu pogana, kako Pavao veli, ni za stol s poganima. Moram dati radi @gea i @Vilima paralelu s nekim narodnim književnikom pa evo Petar Petrović Njgoš je rekao -S kim si taki si-.zato nisam u formi.
    Dakle tumačenje za kršćane. Ivan nije spomenuo Šimuna, jer je Abraham, kad je Izaka vodio na brdo Moriju da ga žrtvuje, (pardon zakolje) natovario drva na Izaka. Abraham je imao 133 godine, pa nije mogao nositi drva. Izak je imao 33 godine kako sva židovska tradicija 'piše'. Brdo Morija je isto ono brdo na kojem je Isus umro na križu, Golgota, što znači Lubanja. Poanta je što je Abraham naredio slugama da ostanu ispod brda, pa sluge nisu mogle nosit drva tj drvo. Abraham je bio praslika Oca, Izak je bio praslika Sina. Isusu je pomagao nositi križ Šimun, nazovimo ga slugom zato što je Isus bio kralj Židovski. To je zato napisano od tri evanđelista, a Ivan je od Duha bio zadužen da sve bude na sliku Postanka 22. Izak nosi drvo, kako ga i Isus nosi.
    Nije slučajno da 22 psalam točno opisuje Kristovu muku na križu i da dalje ne nabrajam. Tko može da shvati neka shvati.
    @geo i @Vilim nek malo prvo probaju čitati Snjeguljicu i 7 patuljaka, pa kad to apsolviraju onda se možemo vratiti na bibliju. (bartimej croata 23.03.2024. 22:48)
  • Zaboravih reći da je Šimun važan zato što je praslika svih onih koji će pomagati nositi križeve sirotinji i svim ugroženim ljudima sa svim mogućim patnjama koje mogu zadesiti jednog čovjeka. Isus je rekao da će on biti u gladnima, u žednima, u ranjenima, u bolesnima, u onima koji su u zatvoru itd i svako pomaganje njima je pomaganje Njemu, i zato sva trojica sinoptika spominju Šimuna. To nam je poruka. Samo neuki agnostici, ateisti i antiteisti mogu isčitati da je greška što Ivan spominje da je samo Isus nosio križ.
    Biblija nije neka matematička ili neka knjiga iz biologije da se tumači bez ikakve veze s životom, pa bih zamolio da se više ne rugate Bogu, tako što se rugate bibliji. A meni se možete rugati, dapače preporučam se, to će mi uvećati i poboljšati kreposti.
    Bog je Abrahamu obećao tri stvari. Potomstvo će mu biti kao zvijezda na nebu i kao morskog pijeska. Zatim da će mu ime uzveličati, što je onda označavalo da će iz njegova potomstva poteći i kraljevi (kralj David i kralj Isus). U starini u cijeloj ondašnjoj civilizaciji veličala su se imena careva i kraljeva. Doduše Isus je privremeno samo kralj na nebu, ali će doći i nakon stvaranja novog neba i nove zemlje bit će kralj i na zemlji.
    Blizu smo tih događaja, samo da prođe prvi i drugi dio atomskog.
    Treće obećanje je da će svi koji blagoslivljaju Abrahama biti blagoslovljeni, a koji ga proklinju bit će prokleti. Blagoslov je protegnut na sve narode na zemlji. nažalost, to se ne odnosi na globaliste, oni su prokleti po definiciji ovih Božjih obećanja. (bartimej croata 23.03.2024. 23:08)
  • Zaboravih, ovo u vezi blagoslova i prokletstva. Svi koji blagoslivljaju Oca nebeskoga bit će blagoslovljeni, koji ga proklinju bit će prokleti.
    Svi koji blagoslivljaju Njegovu riječ bit će spašeni, a koji ga 'proklinju' bit će prokleti.
    svaki čovjek svaki dan bira hoće li sam određivati šta je dobro šta je zlo. To je branje s Drveta dobra i zla. Nismo mi ti koji određujemo šta je dobro, a šta zlo, to je sve zapisano u bibliji koja je Drvo života.
    Velika priča o križu, a tek je u 4 stoljeću određen za to da bude simbol.
    Znak saveza Boga i ljudi je Bogočovjek koji se ostavio za hranu u Euharistiji, To je znak saveza od prvoga dana. Kao što je Noi duga bila znak saveza, kao što je Mojsiji znak saveza bila pashalna većera tako je znak Novog i vječnog saveza Euharistija.
    Česterton je rekao da je pakao najveći i neprolazan spomenik slobodi. Bog je umjetnik, zar ne. Iz križa izvire dobrota, istina i ljepota. Sve su to atributi raja. (bartimej croata 23.03.2024. 23:24)
  • Ispravak. Vječni savez je Euharistija, a znak saveza je slavljenje Dana Gospodnjeg, odlazak na Misu nedjeljom.
    Ako ima koji adventista sedmoga dana, onda se takav neće složiti da je nedjelja Dan Gospodnji. Isus je promjenio zakon, jer Zakonodavac može zakon promjeniti, pa se subota prestala slaviti kao Dan Gospodnji. Problem nastaje što je rečeno da se subota slavi u vječna vremena.
    Evo kako na to gledam. Otac je sedmi dan proglasio danom odmora jer 7 predstavlja kraj tjedna, to je zapravo omega tjedna, taj sedmi dan zapravo je sjena Krista koji je Omega, a Alfa je početač, izvor svega života, pa je i izvor tjedna. Nedjelja je na sliku Oca koji je Alfa.
    dakle Isus slavi Oca time što je njegova crkva proglasila nedjelju, prvi dan tjedna, za Dan Gospodnji.
    To se ipak može isčitati iz evanđelja, jer se Isus u nedjeljno jutro pojavio u dvorani Posljednje večere, prošavši svojim uskrslim i proslavljenim tijelom kroz zid. Opet se pojavio, kako piše, za 8 dana, znači opet u nedjelju.
    Zato dragim adventistima poruka, ipak se može isčitati da je nedjelja Dan Gospodnji, dan za sastanke, dan za Euharistiju. Ako je Isus dva puta došao u dvoranu baš u nedjelju, onda onu rečenicu iz Petoknjižja da se subota slavi u vječna vremena to se slaže s Isusovom rečenicom da svi koji su umorni i opterećeni dođu kod njega, on će ih odmoriti. To označava odmor subote u vječna vremena. U Isusu je vječnost i vječna vremena. U Isusu je subota, a u Ocu je nedjelja. (bartimej croata 24.03.2024. 00:02)
  • @barti kažeš:
    "Marija je, po predaji govorila svu povijest apostolima i Marku i Luki.
    22. godine im je govorila i opisivala sve što je doživjela s Isusom"

    Odakle tebi gore navedena tvrdnja!???

    Da nije tebi to pričala tvoja baba, a tvojoj babi njena baba, a njenoj babi njena baba......
    i tako sve do Marije majke Isusove!!!????čž (geomir 24.03.2024. 00:03)
  • Jao bartimejko pa biblija je nešto poput snjeguljice ili ivice i marice. Samo za razliku od njih ovo u bibliji su izopačene horor-bajke. Koliki je recimo lot morao biti bolesnik da ponudi svoje kćeri da ih jebe napaljena rulja? Tko god je pisao bibliju bio je trknut k'o ulična lampa. A ti sranjko Teatralni ima vrhunski izoštren vid, Teatralni nije ovca koju svak može strijat Teatralni misli svojim mozgom (natprosječno inteligentnim usput) a ne onako kako drugi kažu da ima misliti ili da drugi misle za njega. Da te pitam nešto kako vjeruješ u ono pto ti propovijeda dogma a ne sebi? A do vjerovanja u dogmu te dovelo uvjerenje (osobno) da se u dogmu mora vjerovati, i tu se briše svaka granica daljnjeg vjerovanja sebi do točke vjerovanja u dogmu može, nakon toga više ni-pod-razno jer imam popa da mi kaže kak imam mislit ha ha ha ha koji ste redikuli i ti i bartimejko. (TEATRALNI 24.03.2024. 14:01)
  • Blagoslovljen Onqj, koji dolazi u ime Gospodnje (Donabellina 24.03.2024. 15:52)
  • @geo, i bez tradicije koja je zabilježila Uznesenje Marijino, ne samo po godinama koje su prošle od Uskrsnuća, nego i po marijanskim datumima i oslanjajući se na zdravu pamet. Odakle bi moglo doći do logičnih spoznaja ako Marija nije u tome sudjelovala. 1854 je proglašena dogma o Bezgrješnom začeću Marijinu. od negdje 1600 tih Marija se ukazuje na raznim dijelovima svijeta i govori o sebi i govori kako je crkva dobre dogme proglasila. Mislim da je u Fatimi rekla -Ja sam Bezgrješno začeće. 1917 je zamolila pape da se Rusija posveti njenom Bezgrješnom srcu (treća tajna koju su pape znale). Ako se to ne dogodi Rusija će biti sredstvo razaranja drugih nacija po cijelom svijetu. Sad kad je zaratilo u Ukrajini onda su katolici natjerali Franju da izmoli zajedno sa svim biskupima petominutnu molitvu posvete. U jednom ukazanju Marija je rekla da je sad dosta kasno, ali će posveta ublažiti ratove. Dakle da je Ivan XXIII ili Pavao VI ili Ivan Pavao II ili Benedikt izmolio petominutnu posvetu ne bi bilo uopće rata. Dakle @geo nisi ti jedini koji Mariju ne shvaća ozbiljno kao Ženu iz Postanka, Ženu koja gazi glavu Zmiji, nego su to i pape.
    @Teatralni, ja ne vjerujem u dogme zato što bi ja te iste dogme proglasio da nisu proglašene. Ja znam da su dogme dobre, ne treba mi vjera za to. Valjda mi je Bog dao znanje po vjeri, pa mi je sve lako razriješiti.
    Dosad su na svijetu 2400 atomskih bombi 'isprobano', a nedavno je jedna eksplozija bila iznad stratosfere. Dakle već je sve zagađeno i opet je ozonski sloj na samoj ivici uništenja. Zna li netko zašto štampači novca uništavaju planet, ako i oni imaju obitelji i djecu i unuke. Danas je na podkastu Slobodni jedan amerikanac to objasnio.
    Otkrivenje je predvidilo da jedan anđeo baci čašu na sunce i sunce je počelo pržiti zemlju. kažu da će pola svjetkog stanovništva umrijeti bez vode., jer će presušiti rijeke i jezera. Eto šta nam radi okultna oligarhija sa zapada. To Bog dopušta jer je vrijeđanje i izvrtanje biblije doseglo nepodnošljive granice. Nije to jedini razlog. Najgori je transhumanizam i transrodnost. Zato će Bog dopustiti da štampači novca unište skoro čitav svijet. (bartimej croata 24.03.2024. 22:25)
  • Zaboravih reći da je sodomija najgori grijeh, gori od silovanja žena. Lot je bio pravedan je je slušao Boga, a ne glupe ljudske zakone. Bolje ti je da ti ne određuješ šta je dobro, a šta je zlo i koje je zlo manje ili veće. To je sve Bog odredio. To je Eva napravila i Adam i nije dobro nastavljati tu glupu naviku ignoriranja Božje upute- Ne jedi plod sa Stabla. (bartimej croata 24.03.2024. 22:30)
  • Lot je bio bolesnik, napaljenoj rulji ponudit svoje kćeri samo može netko trknut i to trknut je eufemizam. Kao što je bolesno reći da je išta gore od silovanja. Priča o Adamu i Evi je isto bajka jer nisu oni bili "prvi ljudi na svijetu" nakon dinosaura zemljom su hodali neandertalci koji su žderali prstima i živjeli u pećini a vidim taj pećinski mentalitet je još uvijek kod nekih aktualan. Zemlja je stara 6 milijardi godina a ne 6 tisuća kako fantaziraju ludi kreacionisti. Haha transhumanizam i transrodnost je najgore zlo" što te boli stvarčica kako se tko osjeća i šta od sebe radi? Uopće me ne zanimaju tuđe privatne stvari koje ne ugrožavaju nikoga. A najviše od svega gadi mi se puritanizam seksizam i zgražavanje nad sexom. Držite to ti i sranjko u svoja 4 zida ali uređivat društvo po svojim ludim mjerilima nećete. (TEATRALNI 24.03.2024. 22:58)
  • 1 Preobraženje (Mk 9, 2–13; Lk 9, 28–36)
    Nakon šest dana uze Isus sa sobom Petra, Jakova i Ivana, brata njegova, te ih povede na goru visoku, u osamu, 2 i preobrazi se pred njima. I zasja mu lice kao sunce, a haljine mu postadoše bijele kao svjetlost. 3 I gle: ukazaše im se Mojsije i Ilija te razgovarahu s njime.


    Marko isto govori o 6 dana kao i Matej, a Ivan ne spominje preobraženje.

    Lk 9
    Jedno osam dana nakon tih besjeda povede Isus sa sobom Petra, Ivana i Jakova te uziđe na goru da se pomoli. 29 I dok se molio, izgled mu se lica izmijeni, a odjeća sjajem zablista.
    30 I gle, dva čovjeka razgovarahu s njime. Bijahu to Mojsije i Ilija. 31 Ukazali se u slavi i razgovarali s njime o njegovu Izlasku, što se doskora imao ispuniti u Jeruzalemu.


    Molio bih nekog da mi pomogne, nije mi jasno zašto Luka kaže osam dana, a prva dva sinoptika 6 dana.
    Šalim se, znam o čemu se radi, jedino pošteno priznajem da su mi trebala desetljeća da ovo riješim. Sve je istinito.
    Neću vam reći rješenje, sami ga nađite, ako imate vjere. (bartimej croata 24.03.2024. 23:06)
  • Počiniti teški grijeh biblijski znači da će taj grijeh ostaviti posljedice, ne samo za počinitelja nego na narod, a danas i na cijeli svijet. Bog ovako razmišlja- Hoćeš globalni svijet, izvoli, ali će svaki grijeh 'poklopiti' čitav svijet. Slično je Bog postupio s gradom Babelom. bog nije imao u naumu niti je reko nekome da pravi grad. Ljudi su napravili grad bez Božjeg odobrenja, i Bog je rekao ok, kad hoćete, a sad ću vam pomiješati jezike itd itd.
    Grijeh sodomije je jedan od 4 grijeha koji vapije u nebo za osvetom. Dakle nijedan grijeh ne ostaje među 4 zida. Prvi papa je prorokovao da će kugla zemaljska biti prilično popržena radi toga grijeha. 2Petr 2,6.
    Ako se čovjek pokaje neće ići u pakao, ali će ostaviti posljedice na djeci do 4 koljena, na narod i na cijeli svijet kroz četiri generacije. Dakle, već se toliko nakupilo tih grijeha između 4 zida da je kasno spriječiti anđela da baci 'čašu' na sunce i da nestane mora u mediteranu, da sve rijeke presuše itd.
    Ja se radujem apokalipsi, jer se radujem pravdi. Ne radujem se grijehu, ali se radujem kaznama za te grijehe, jer će biti obraćenja, neće biti puno obraćenja, ali će biti, zato slijedi apokalipsa.
    @Tetralni, nitko ti ne brani da griješiš podržavajući grijehe koji vapiju u nebo za Božjom osvetom. Ne moraš se pokajati za tako teške grijehe, to je tvoj izbor. Svak ima pravo izabrati pakao.
    U početku kršćanstva grijeh sodomije se tako zvao, ali se to izbjegavalo spominjati među kršćanima. Ivan to spominje kao sotonine duboke tajne (Otkr 2, 24), netko prevodi- sotonine dubine. (bartimej croata 25.03.2024. 20:26)
  • Daj uzimaj terapiju pa ti se "apokalipse" i ostale horor pizdarije moguće samo u američkim filmovima neće priviđat na svakom koraku. (TEATRALNI 25.03.2024. 23:32)
  • 20.03.2024., srijeda

    KRIŽNI PUT

    V POSTAJA

    Šimun Cirenac pomaže Isusu nositi križ

    Tada im ga preda da se razapne. Uzeše dakle Isusa. 17 I noseći svoj križ, iziđe on na mjesto zvano Lubanjsko, hebrejski Golgota. 18 Ondje ga razapeše, a s njim i drugu dvojicu, s jedne i druge strane, a Isusa u sredini.
    Ivan, 19.

    Pošto ga izrugaše, svukoše mu plašt, obukoše mu njegove haljine pa ga odvedoše da ga razapnu.
    Izlazeći nađu nekoga čovjeka Cirenca, imenom Šimuna, i prisile ga da mu ponese križ.
    Matej 27.


    Već smo jednom vodoli polemiku oko Šimuna; Ivan ga ne spominje što je idealna kvaka za Gea i družinu da "dokažu" svu nelogičnost Božju!
    Sva je prilika da suvremenika ovih događaja nema među nama (naravno osim nekoliko genijalaca) a suvremeni Zapad i tako teži banalizaciji svega pa i Muku smatraju "opijumom za narod"
    Nije jadni Šimun izabrao svoju ulogu nosača tuđeg križa (vjerovatno samo poprječne grede) ali je ušao i u povijest i u ulogun Božjeg pomagača za spas ovog svijeta.
    Koliko je nas, urbanih dokoličara, spremno uzeti "susjedov" križ i odnijeti ga na njegovu lokaciju!?
    Bi li pokušali izbjeći i zapovjed policije ili vojske da nekom osuđeniku nosimo gredu do stratišta?
    Ili nam je jednostavnije jednim klikom poslat nešto eurića za neku humanitarnu akciju čak i uz žrtvu PDV-a koje ti vladajuća kasta naplati
    Može li taj svijet, bez ikakve uzajamnosti, opstati?

    Umro je i naš kolega Kupus, pa ga se sjetimo u našim molitvama, bez obzira što nije bio vjernik.



    en>

    - 19:31 - Komentari (16) - Isprintaj - #

  • pomozimo jedni drugima nositi križ! (tignarius 20.03.2024. 20:05)
  • Pitanje je koga možemo smatrati vjernikom, one koji se busaju u prsa junačka, ili one koji bi ponijeli križ, a dragi kolega Kupus je bio od ovih potonjih, spreman ponijeti križ. (Supatnik 20.03.2024. 21:02)
  • Rijetki su spremni pomoći oko tuđeg križa. :( (Galaksija 20.03.2024. 21:57)
  • Freshpatniche
    našao sam partu u Slobodnoj....doduše nema križa, ali ja tebi vjerujem
    Galaxy
    baš sam mislio, hoćeš li mi ti komentirati da opet pišem o teškim temama
    mi se polako, ali sigurno, udaljujemo jedni od drugih, to čak pokazuje i naše "dopisivanje" ovim tehničkim pomagalima (tignarius 20.03.2024. 22:32)
  • I svoj jedva nosim.. (Euro 20.03.2024. 23:00)
  • Kažeš: ".....idealna kvaka za Gea i družinu da "dokažu" svu nelogičnost Božju!"
    Meni i družini to samo govori da su tekstove pisali
    nepoznati ljudi desetljećima poslije opisanih događaja!

    Bilo bi interesantno čuti
    što NEUSKLADIVE razlike u Biblijskim tekstovima znače tebi i tvojoj družini !??? (geomir 20.03.2024. 23:54)
  • Hahaha, čitam komentare dolje i izvrnem se od smijeha. Naravno da sam bio poprilično visoko na nebu, na nebu sam kad god čitam bibliju.
    Znam ja otić i ispod zemlje, npr kad komuniciram s Vilimom ortodoksnim Hebrejem i Tetrapakom letećim. Doduše to je uvijek nakratko,
    al se brzo trgnem, i sav onako zemljen jednu rakijicu drmnem.
    Uzmem motiku
    i u vrt krenem,
    i cijeli dan kopam,
    vrijeme ne štopam.
    Tako se liječim
    da tamu spriječim,
    Izmolim Očenaše
    i opet sam spreman u podzemlje sići i liječiti blogere naše. (bartimej croata 20.03.2024. 23:56)
  • @Tetrapak leteći, ne trebaš ići u kazalište, ovđekarce imaš komendiju,
    A @Vilim će reći da naobrazbu treba steći, pa onda kao glista dopuzat do kazališta.. (bartimej croata 21.03.2024. 00:03)
  • @geo, rijetko naiđem na neuskladive razlike u biblijskim tekstovima.
    Tebi je razlika kad jedan apostol opisuje npr smokvu koju je Isus prokleo i koja se osušila, a drugi još doda da je ujutro zatekao i suhi korijen. Obadvojica su navečer vidjela da se lišće osušilo, a jedan je bio i ujutro, pa je opisao da se i stablo osušilo zajedno s korijenom.
    I sad je tebi to razlika.
    Znaš šta je meni razlika. Loš prijevod stvara razliku. Npr fra Rupčić prevede da se Zakej popeo na divlju smokvu, a fra Duda prevede da se Zakej popeo na smokvu. To što je Duda loše preveo, mene je zakinulo za simboliku i alegoriju koju ima divlja smokva u odnosu na običnu smokvu i postupak Zakeja. Evo kad sam počeo priču da završim. Divlja smokva je imala mislim 6 metara cca u obimu, od nje su se pravili sanduci za umrle. Iz toga se da izvući još pregršt zaključaka. I onda mi neko kaže kako je Fra Bonaventura bio dobar fratar, pjesnik, ovo ono itd.
    Bibliju su počeli prevoditi znalci jezika, jako učeni ljudi, ali neproduhovljeni. Kaštelan, Ladan kojeg je @tigi poznavao itd.
    Nedavno sam se smrzao kad sam vidio kako je Ladan preveo jedan stih iz Izreka. Mislim da ću to staviti na post za mjesec dva, čisto da vidite kako su prijevodi otprije 500 godina bili pravi prijevodi.
    Ali ne treba zaključiti da je sve loše. Samo sam htio reći da je manji broj prijevoda loš. Malo mi je muka što se to povećava jer ima puno neprijatelja biblije pa se svak hoće baviti prijevodima, kao naš dobri @Vilim, koji je zapravo neka vrsta mješavine intelektualca i baba vange. (bartimej croata 21.03.2024. 00:46)
  • Nositi križ ne mora značiti da fizički uzmeš drvo križa i nosiš već kuda. Nositi križ znači pregrmjeti poteškoće kojih je u jednom životu puno, čak i previše nekima. Nositi križ je biti rame za utjehu kada se utjeha traži. Ne želim dalje nabrajati jer svi, baš svi vjernici ili ne znaju točno kada se od njih zaište da ponesu križ.
    Ja toliko. (Demetra 21.03.2024. 08:28)
  • Euro
    imaš ti pleća..ti bi trebao i moj uzet da se možebitno spasiš...:))
    Geo
    evo ti je Barti naveo neke razloge "odstupanja" ali generalno Biblija krije ogromne zamke za suspektno-spekulativne likove ovozemljaše
    Demi
    svaka ti je na mistu!!! (tignarius 21.03.2024. 08:36)
  • BART....
    ol si stvarno bil na nebu? (vilimstvor 21.03.2024. 18:41)
  • TIGI....
    kaj ste zbiljač ti i Isusek prst i nokat? (vilimstvor 21.03.2024. 18:43)
  • @Vilim to dal sam bil na nebu to je stvar ukusa. Za pozemljare (čitaj podzemljare) sam bil na nebu, i to kažem da bi mi se rugali, kao što su se Isusu rugali i izrugivali mu se tipa -Ako si spasio druge spasi sam sebe.
    Za duhovne ljude isto sam bil na nebu i to do trećega neba i to kažem da bi se duhovnjaci osvježili činjenicom da imaju brata koji im hoće reći- Uzdajte se u Gospodina, On je Gospodar neba i zemlje. (bartimej croata 21.03.2024. 22:19)
  • @tigi, sve što je @barti nabrojao NISU "neuskladive razlike u biblijskim tekstovima. "!!!

    Također, "Loš prijevod NE stvara razliku"!!!
    @barti, kakve smokve, kakvi bakrači!!!????

    Neuskladiva razlika je kad jedan "svjedok", koji to nije, kaže: "Isus je nosio križ",
    a drugi "svjedok", koji to nije, kaže: prisilili jadnog Šimuna da nosi Isusov križ!!!

    Neuskladiva razlika je
    kad jedan "svjedok", koji to nije, priča da je Isus poslije rođenja u Betlehemu otišao u Jeruzalem,
    a drugi "svjedok" koji to nije, kaže da je Isus poslije rođenja iz Betlehema otišao u Egipat!!!
    I tako dalje, i tako dalje, ...... ima toga!!!!

    Čitajte malo pažljivije NZ! (geomir 22.03.2024. 23:51)
  • @geo, čudan ti je izraz -svjedok koji to nije.
    Marija je, po predaji govorila svu povijest apostolima i Marku i Luki. 22. godine im je govorila i opisivala sve što je doživjela s Isusom.
    Čitaj ti pažljivije pisce iz prvog stoljeća pa ćeš znati ovo što kažem.
    Dakle, jedan evanđelista kaže da je Sveta obitelj bježala u Egipat. Drugi evanđelista preskače 30 godina i počinje s krštenjem Isusovim, treći preskače Egipat, ali i prvi i treći spominju Nazaret. Četvrti evanđelista također preskače 30 godina, i sad ti meni kaži u čemu se oni ne slažu.
    Jednostavno ja to ne razumijem. Uopće ne razumijem šta hoćeš reći.
    Samo svaki opisuje ono što hoće, ali nijedan nije izrekao laž.
    Šimun je nakratko nosio križ, otkud ti ideja da je Šimun stalno nosio križ. Usporediš sva 4 evanđelista, i onda to zaključiš, ako vjeruješ da su evanđelja istinita. Logično se može zaključiti da je Matej samo preskočio reći, ono što je Ivan rekao, a to je da je Šimun jedan dio puta nosio križ.
    Ali ako ti hoćeš ne vjerovati evanđelju onda možeš tako zaključiti, ali odakle ti pravo da ja ne mogu zaključiti da su sinoptici preskočili reći da je Šimun nosio križ jedan dio puta, pretpostavljam na početku puta i na kraju kad su stigli na Golgotu. Ivan je bio jedini ispod križa od apostola i on se u pisanju koncentrirao na Isusovu ukupnu patnju, pa nije spominjao manje bitan detalj, tj najmanje bolan detalj, a to je nošenje križa. Da se radi o tome da su Šimuna natjerali da ide umjesto Isusa na križ, mogao bi razumjeti tvoje inzistiranje na temi Šimuna, a ovako mi je to bez veze.
    U svakom slučaju sve se može uskladit ako se hoće i sve može ostati neusklađeno ako se neće. Zato je u pojmu vjere i ljepota i zahtjeva napor da se ta ljepota usklađuje. (bartimej croata 23.03.2024. 01:07)
  • 19.03.2024., utorak

    KRIŽNI PUT

    IV POSTAJA

    Isus susreće svoju svetu majku

    Imao sam tu nesreću da sam "preživio" dvije smrti djece mojih bliskih prijatelja!
    To se ovozemaljskim snagama ne može prevladati.
    Samo vjera o Božje obećanje o uskrsnuću može ublažiti takvu bol.
    Crkva je Majka i kao takva plače nad svojom djecom, pogotovo o onom odlutalom.
    Moramo znati da su i Isus i Marija bili ljudi od krvi mesa a imati snage izpratiti Sina na stratište prelazi naše ovozemaljske ograničene mogućnosti.
    Imamo nažalost svježe izkustvo naših majki poginulih hrvatskih branitelja koje profane političke kurtizane pozivaju na povorke nakaradnog ponosa.
    Ovom svijetu nije ništa jasno ali se zna rugati našim majkama pod egidom feminizma i ostalih demonskih agendi!!!



    - 14:38 - Komentari (10) - Isprintaj - #

  • ovo je Ibrica, vjernik!!! (tignarius 19.03.2024. 15:03)
  • Ti si odlepio sranjko vidim nepismen si i dalje znaš da je tvoj heroj pavelić davno vegetirao i nitko ga normalan ne priznaje? Ti sebe poistovjećuješ s Isusom ti si lud gori od tebe može biti jednino bartimjeko koji je sraćkao kako je "bio na nebu i da mu nebo šalje poruke" to se stručno zove dijagnoza if F spektra hitno na liječenje! I živio feminizam-prezirem glupače koje se furaju na inferiornost na sreću takve su rijetke kao i ovakvi pećinari poput tebe. (TEATRALNI 19.03.2024. 15:34)
  • mene samo zanima, jeli istina da je bart-hrvat bio na nebu?
    (tamo gdje se gužvaju poruke sms-a) (vilimstvor 19.03.2024. 19:16)
  • P.S. inače.. Ibrica je vjernik, ali islamski..
    ili kako sam za sebe kaže "hrvatski musliman" (vilimstvor 19.03.2024. 19:21)
  • Nebo je zemljina atmosfera atmosfera se dijeli na troposferu termosferu stratosferu ozon i ozonske rupe. Ako je bartimjeko ikad letio u avionu da-bio je na nebu a da je odletio malo više izvan atmosfere možda bi sreo i vanzemaljce. A pošto vjeruje da je bio na onom "biblijskom" nebu onda nema drugog objašnjenja nego da boluje od neke F dijagnoze. (TEATRALNI 19.03.2024. 21:29)
  • "najteže je znati kako se nešto radi
    i gledati bedake kako to rade naopako
    i ne komentirati!!!"
    držte se zemljeeeee (tignarius 19.03.2024. 22:17)
  • Ne komentirati, slažem se.
    Pročitaj knjige dr Eben Alexander. (Demetra 20.03.2024. 06:28)
  • uistinu bart-hrvat prima poruke s neba?
    ništa čudno i Tesla ih je prima
    ali Tesla nam je dao 20-to stoljeće
    pa zašto bart-hrvat inzistira na stoljeću trećem? (vilimstvor 20.03.2024. 12:29)
  • najteže je gledati tignia, koji misli da nešto zna
    teško je gledati i Demetru, koja misli da jedna knjiga objašnjava sve

    al oboje su u pravu, kad kažu da je glupost najbolje ne komentirati

    komentira sam do sada jer sam mislio da imam posla s običnim i normalnim ljudima
    dok me Teatralni nije upozorio da imam posla s švik-švik...
    hvala stoga i oprostite na smetnji ;) (vilimstvor 20.03.2024. 12:36)
  • Vilim, ne brini o meni kao što ni ja ne brinem o tebi, pogotovo ne o koliko je tko knjiga pročitao. (Demetra 20.03.2024. 12:48)
  • 15.03.2024., petak

    KRIŽNI PUT

    3.POSTAJA

    Isus pada prvi put pod križem

    »Tko da povjeruje u ono što nam je objavljeno,
    kome se otkri ruka Jahvina?«
    Izrastao je pred njim poput izdanka,
    poput korijena iz zemlje sasušene.
    Ne bijaše na njem ljepote ni sjaja
    da bismo se u nj zaglédali,
    ni ljupkosti da bi nam se svidio.
    Prezren bješe, odbačen od ljudi,
    čovjek boli, vičan patnjama,
    od kog svatko lice otklanja,
    prezren bješe, odvrgnut.


    (Izaija 56)


    Znamo mi da nemamo dovoljno snage svakodnevno nositi križeve...i padamo pod tim teretom u blato ovog života! i valjamo se po njemu...dobar dio nas još uživajući u tome iako svinjama sličimo
    Ali s pouzdanjem u Spasitelja možemo se ustati i oprati u sakaramentu Izpovijedi i biti spremni na nove padove.
    Svakodnevni izazovi modernog čovjeka s takvom snagom stišću prema dolje tako da nam za to hrvanje treba strašna kondicija...sine qua non




    - 21:36 - Komentari (16) - Isprintaj - #

  • Izaija je brutalan, kao i istina!!! (tignarius 15.03.2024. 21:57)
  • Upravo na vrijeme da demantiraš Vilistvora koji spominje Pavla da je lamentirao o križu, a svi proroci Starog zavjeta su najavili križ i spasenje po križu.
    Kome sam ja pisao prošli post, a Vilim fga je čitao. Isus je razbacao trogavačke stvari po hramu i.... Evo izvadtka
    19 Odgovori im Isus: »Razvalite ovaj hram i ja ću ga u tri dana podići.« 20 Rekoše mu nato Židovi: »Četrdeset i šest godina gradio se ovaj Hram, a ti da ćeš ga u tri dana podići?« 21 No on je govorio o hramu svoga tijela. 22 Pošto uskrsnu od mrtvih, prisjetiše se njegovi učenici da je to htio reći te povjerovaše Pismu i besjedi koju Isus reče.
    Prisjetiše se učenici i povjerovaše PISMU i besjedi koju Isus reče.
    Znači da su povjerovali i ovim riječima koje je @tigi citirao iz Izaije. Izaija je postao prorok 740 prije Krista. I sad će profesor neznanja ovdje lagati da je sve Pavao izmislio. (bartimej croata 15.03.2024. 22:54)
  • @geo dao sam komentar o Šimunu Cirencu na kraju prošlog @tigijevog posta (bartimej croata 15.03.2024. 23:00)
  • Barti
    moraš vjerovati "oćevidcima"...ć je namjerno! (tignarius 15.03.2024. 23:17)
  • nijedan prorok SZ nije najavio Isusa ni križ!
    a neznanje je izmislio Pavao a po njemu svi kršćani..
    zanimljivo je, kako je o Isusu najviše "znao" upravo onaj apostol koji ga nije upoznao
    i koji je zbog toga bio na ratnoj nozi s Petrom i ostalim apostolima

    svi "veliki kršćani", umjesto da upoznaju Isusa, cijelo vrijeme upoznavaju "Pavlovu sunčanicu" i crkvenu pohlepu (vilimstvor 16.03.2024. 12:05)
  • tek radi znanja i spoznaje
    Izaia je pisao u razmaku od 200 godina
    a njegove knjige stručnjaci dijele na
    Izaia
    Deuteroizaia
    Tertoizaia (vilimstvor 16.03.2024. 12:16)
  • Kako ćeš ti slijepac išta vidjeti, naravno da ne možeš vidjeti. Evo jedan primjer koji je sam Isus rasvijetlio.
    Iv 3, 12
    12 Ako vam rekoh zemaljsko
    pa ne vjerujete,
    kako ćete vjerovati
    kad vam budem govorio nebesko?

    13 Nitko nije uzašao na nebo
    doli onaj koji siđe s neba,
    Sin Čovječji.

    14 I kao što je Mojsije podigao
    zmiju u pustinji
    tako ima biti podignut Sin Čovječji
    15 da svaki koji vjeruje,
    u njemu ima život vječni.
    16 Uistinu, Bog je tako ljubio svijet
    te je dao svoga Sina Jedinorođenca
    da nijedan koji u njega vjeruje
    ne propadne,
    nego da ima život vječni.
    17 Ta Bog nije poslao Sina na svijet
    da sudi svijetu,
    nego da se svijet spasi po njemu.
    18 Tko vjeruje u njega, ne osuđuje se;
    a tko ne vjeruje, već je osuđen
    što nije vjerovao
    u ime jedinorođenoga Sina Božjega.

    19 A ovo je taj sud:
    Svjetlost je došla na svijet,
    ali ljudi su više ljubili
    tamu nego svjetlost
    jer djela im bijahu zla.
    20 Uistinu, tko god čini zlo,
    mrzi svjetlost i ne dolazi k svjetlosti
    da se ne razotkriju djela njegova;
    21 a tko čini istinu,
    dolazi k svjetlosti
    nek bude bjelodano
    da su djela njegova u Bogu učinjena.«

    Ovo je Isus izgovorio u razgovoru s Nikodemom, uglednim članom Sinedrija.
    Vilimstvor, iz ovog teksta vidi se nažalost da ne vjeruješ u Ime Isusovo i da si sam sebe osudio na vječnu muku. Oni koji povjeruju imaju vječni život.
    Dakle iz Mojsijeve Knjige brojeva 21, 4-9 vidi se da su Židovi bili izliječeni od pogleda u mjedenu zmiju. Pa šta je ta mjedena zmija, pa to je križ Kristov koji ima vrijednost i u prošlosti i u sadašnjosti i u budućnosti. Dakle eto dokaza da je Mojsije govorio o Križu, ali to nije za prizemne intelekte čiji intelektualizam dopire do pet tjelesnih čula.
    Eto to je pisao Ivan, a ne Pavao, iako je to Pavao također spomenuo, pogodi gde i kako. Pavao je samo razradio ono što su evanđelisti zabilježili. Pavao je bio zadužen za evangelizaciju pogana, ali ćitava njegova misao, iako tome prilagođena, ipak se naslanja na evanđelje, naravno to je jasno onima koji poznaju Pismo, a neprijateljima Isusovim i prijateljima Luciferovim nije jasno. Pa normalno da nije jasno. Takvi su u mraku kao što spominje Isus u ovom tekstu. (bartimej croata 16.03.2024. 23:36)
  • U gornjem upisu je skriven i odgovor zašto su pisci Izaije (i on među njima) pisali 200 i više godina. Riječ Božja nije ograničena vremenom. (bartimej croata 16.03.2024. 23:38)
  • 1Kor 1,17
    Svjetska i kršćanska mudrost

    Jer ne posla me Krist krstiti, nego navješćivati evanđelje, i to ne mudrošću besjede, da se ne obeskrijepi križ Kristov.
    18 Uistinu, besjeda o križu ludost je onima koji propadaju, a nama spašenicima sila je Božja. 19 Ta pisano je: Upropastit ću mudrost mudrih i odbacit ću umnost umnih. 20 Gdje je mudrac? Gdje je književnik? Gdje je istraživač ovoga svijeta? Zar ne izludi Bog mudrost svijeta? 21 Doista, kad svijet u mudrosti Božjoj Boga ne upozna mudrošću, svidjelo se Bogu ludošću propovijedanja spasiti vjernike. 22 Jer i Židovi znake ištu i Grci mudrost traže, 23 a mi propovijedamo Krista raspetoga: Židovima sablazan, poganima ludost, 24 pozvanima pak – i Židovima i Grcima – Krista, Božju snagu i Božju mudrost. 25 Jer lĂ»do Božje mudrije je od ljudi i slabo Božje jače je od ljudi. 26 Ta gledajte, braćo, sebe, pozvane: nema mnogo mudrih po tijelu, nema mnogo snažnih, nema mnogo plemenitih. 27 Nego lĂ»de svijeta izabra Bog da posrami mudre, i slabe svijeta izabra Bog da posrami jake; 28 i neplemenite svijeta i prezrene izabra Bog, i ono što nije, da uništi ono što jest, 29 da se nijedan smrtnik ne bi hvalio pred Bogom. 30 Od njega je da vi jeste u Kristu Isusu, koji nama posta mudrost od Boga, i pravednost, i posvećenje, i otkupljenje, 31 da bude kako je pisano: Tko se hvali, u Gospodu neka se hvali.
    (bartimej croata 16.03.2024. 23:48)
  • poštovani Bart
    ti vidiš dokaz, samo zato što ga želiš vidjeti
    ne i zato što postoji
    alegorije i prenesena značenja nisu dokaz ničega
    osim u tvoju apsolutnu vjeru
    naravno da se tvoje stanje duha može s tim pohvaliti
    al meni je svejedno
    jer Isusa i križ SZ ne spominje ni jednim jedinim slovom (vilimstvor 17.03.2024. 08:14)
  • @Vilim, imaš u Starom zavjetu Pnz 21,22
    22 Tijelo obješenika »Ako tko učini grijeh koji zaslužuje smrt te bude pogubljen vješanjem o stablo, 23 njegovo mrtvo tijelo neka ne ostane na stablu preko noći, nego ga pokopaj istoga dana, jer je obješeni prokletstvo Božje. Tako nećeš okaljati svoje zemlje, koju ti Jahve, Bog tvoj, daje u baštinu.«

    Gal 3,13
    13 Krist nas otkupi od prokletstva Zakona, postavši za nas prokletstvom – jer pisano je: Proklet je tko god visi na drvetu – 14 da u Kristu Isusu na pogane dođe blagoslov Abrahamov: da Obećanje, Duha, primimo po vjeri.

    Eto ti govor o križu u Starom zavjetu, jedino što ga nisu nacrtali, da su znali kakav će progresivizam i intelektualni mrak vladati u 21 stoljeću, proroci bi nacrtali križ. (bartimej croata 18.03.2024. 00:48)
  • izgleda da je obojci svejedno što u SZ ne piše ništa o Isusu
    i križu
    ti svoju "istinu" pronalaziš u svakoj rečenici
    a ja svoju u jedinom načinu kojim se sveti spisi moraju čitati, doslovno!
    jer kad bi se morali čitati na bilo koji drugi način, morao bi postojati ključ čitanja
    a ključ čitanja ne može biti "ono što mi paše čitam doslovno a ono što mi ne paše, protumačit ću alegorijski, u prenesenom značenju ili na bilo koji drugi način koji meni odgovara..." (vilimstvor 18.03.2024. 09:06)
  • Koja si ti neopisivo neobrazovana mustra.
    Vjera je jedini ključ po kojem se upoređuje Stari i Novi zavjet.
    Čitati bibliju doslovno je toliko infantilna ideja da je to nepodnošljivo, pa te molim da se makneš s ovog bloga.
    Ali radi drugih čitatelja nastavit ću pouku.
    Farizeji koji nisu čitali doslovno Pisma, tražili su od Isusa znamenje. Isus im kaže- Pokvareni i preljubnički naraštaj znamenje traži, ali mu se neće dati drugog znamenja, osim znamenja Jone proroka.
    Kako je, naime, Jona bio u utrobi morske nemani tri dana i tri noći, tako će i Sin Čovječji proboraviti u unutrašnjosti zemlje tri dana i tri noći..
    Jona je prorok Starog zavjeta.

    Ti si @Vilime kao neki prvoškolac koji bi htio raspravljati o višoj matematici.. Ništa od toga. Kaže Isus- Jao čovjeku po kojem se zavođenje zbiva, takvom bi čovjeku bolje bilo da izvadi vlastito oko, jer mu je bolje s jednim okom ući u život, nego s oba oka da budeš bačen u pakao ognjeni.
    Čovjek koji doslovno čita ove retke ili je lud ili je duhovni primitivac. Ta ne misli Isus doslovno da sebi izvadiš oko, nego misli da promjeniš mišljenje, da promjeniš ideju ili ideologiju i da je baciš od sebe. Ta bolje ti je ostati bez neke svoje ideje, nego da budeš s tom (npr. ateističkom) idejom kojom zavodiš ljude bačen u pakao. Čovjek će odgovarati na Božjem sudu za svaku izgovorenu riječ, a koliko će tek više odgovarati ako je rob neke odvratne ideje koja se kosi s evanđeljem. Danas je moderno biti globalista ili zastupati rodnu ideologiju, pričati glupe priče da nema dva roda, nego da ih ima 50 ili da ih ima bezbroj.
    @Vilim, nije ti mjesto ovdje jer zastupaš stav da se voda uzima vilicom iz bunara. (bartimej croata 18.03.2024. 17:04)
  • vrlo je kršćanski od tebe, uvredama me ušutkati, dali te to Isus učio?
    1 rasprava na ovaj post započinje tignarusovom tvrdnjom "Izaija je brutalan, kao i istina!!!" a odnosi se na (Izaija 56)
    kao što sam već rekao, tri su Izaia pisali u razdoblju od 200 godina
    a kako znamo da je originalni Izaia pisao do 35 poglavlja,, poglavlje 56 definitivno nije originalnog Izaie
    2 ako želite čitati SZ alegorijski, onda morate dati ključ čitanja koji će važiti za svako SZ rečenicu, takav ključ ne postoji pa je takvo čitanje najobičnija laž
    3 mnogi znanstvenici proučavaju bibliju bez vjerskog ključa, sumnjam da si pametniji od njih (vilimstvor 19.03.2024. 09:36)
  • zanimljivo je također da visoke kršćanske škole, na kojima se obrazuje buduća crkvena elita, uče iz knjiga koje imaju doslovan prijevod s židovskog jezika (jer, Bart, moraš znati kako biblija nije pisana ni na Hrvatskom, ni na Latinskom, ni na Grčkom)
    i koje, zbog toga, ne spominju boga, jer znaju da Elohim ima nepoznato značenje, pa se stoga ne može prevoditi
    naša kućna biblija ostaje stoga za običnu raju, stoku sitnog zuba, ovce s kojim je lako manipulirati (vilimstvor 19.03.2024. 10:08)
  • da si proučavao bibliju otvorenog uma, a ne preko seoskog fratra
    znao bi, poput mene, na koga se točno odnosi kad u SZ spominju "obješenog na drvo" (vilimstvor 19.03.2024. 10:10)
  • 13.03.2024., srijeda

    KRIŽNI PUT

    2. POSTAJA

    Isus nosi svoj sveti križ

    Pilat im stoga ponovno progovori hoteći osloboditi Isusa. 21 Ali oni vikahu: »Raspni, raspni ga!« 22 On im treći put reče: »Ta što je on zla učinio? Ne nađoh na njemu smrtne krivice. Kaznit ću ga dakle i pustiti.« 23 Ali oni navaljivahu iza glasa ištući da se razapne. I vika im bivala sve jača.
    24 Pilat presudi da im bude što ištu. 25 Pusti onoga koji zbog pobune i ubojstva bijaše bačen u tamnicu, koga su iskali, a Isusa preda njima na volju.



    O kako mi je teško nositi svoje "torbe" natovarene raznim glupostima a još sam luđi kad mi drugi uvale svoje!
    Doduše, kad sam se jednom žalio, svećenik mi je rekao; Imaš ti pleća, samo nosi.
    Moram priznat da ih ne nosim baš s ljubavlju!
    Znam da po ljudsjkoj naravi to nije moguće, zato molim Isusa da mi pomogne.
    Jesmo li svi poput one "Svi mi imamo dovoljno snage, iztrpjeti tuđe nevolje"




    - 21:03 - Komentari (16) - Isprintaj - #

  • pazite, križ se mora nositi a ne vući za sobom!!! (tignarius 13.03.2024. 22:26)
  • Ja prvo moram svoje istrpjeti.. (Euro 13.03.2024. 22:43)
  • Prenesimo tvoju misao u sadašnjost " nema sretnih ljudi, svi smo s ljudskim tegobama , bolestima, krivnjama i grijesima, samo neki to priznaju tiho u sebi , neki vedro izigravaju klauna skrivajući vlastite nevolje.

    Križ imamo i nitko nije lišen njega - pitanje je kako se ponašamo (Donabellina 13.03.2024. 22:49)
  • @tigi, kažeš: "križ se mora nositi a ne vući za sobom!!!"

    Isus je možda nosio mnogo stvari, ali KRIŽ nije nosio ni vukao, a nije ni padao pod njim !!!

    Mt. 27. 32.
    Mk. 15. 21.
    Lk. 23. 26 (geomir 13.03.2024. 23:28)
  • Euro
    u istoj smo poziciji...:)) ja vježbam
    Anne
    nije mi "nesreća" bila povod za pisanje Križnog puta
    Dapače!
    Ali sami ljudi "dramitiziraju" ja sam, bez obzira na moja svakodnevna prigovaranja, radostan čovjek (i svi oni koji me znaju, znaju to) i zahvaljujem se Bogu što mi je podario život, ali još nisam dostigao razinu za "ne odgovoriti" bagri komunista i rodnih terorista
    Geo
    opet se vrtiš u krugu "dijalektičkog materijalizma"
    Kad sam rekao "vući križ" na umu mi je bilo viđenje sv. Faustine koja opisuje kako neki bezvoljnici vuku križ za sobom, za razliku od onih koji prihvaćaju svoj križ i nose ga na ramenima (kao ja ovu svoju torbu) (tignarius 14.03.2024. 07:57)
  • Nema kod mene "dijalektičkog materijalizma" što god da je to!!!
    Samo naturalizam i realizam!!!

    Da li i zbog "viđenja sv.Faustine" lažno predstavljate Isusov križni put
    pa "zaboravljate" zasluge bidnog Šimuna Cirenca!!??? (geomir 14.03.2024. 09:39)
  • Geo
    Šimun je simbol (Tvoje) naše nevjere
    Kao što Židovi nisu vjerovali, tako ni ti ne vjeruješ, pa je Isusu pomagao "poganin" (tignarius 14.03.2024. 10:00)
  • svatko nosi svoj križ, i ne vuče ga za sobom, a to ponekad zna biti više dar nego teret... (pal MOOD 14.03.2024. 10:41)
  • @tigi, čitaš li ti uopće ča piše u Evanđeljima!!!???

    Mt. 27. 32
    "Izlazeći nađu nekoga čovjeka Cirenca, imenom Šimuna, i prisile ga da mu ponese križ."

    Mk. 15. 21
    "I prisile nekog prolaznika koji je dolazio s polja, Šimuna Cirenca, oca Aleksandrova i Rufova, da mu ponese križ."

    Lk. 23. 26
    " Kad ga odvedoše, uhvatiše nekog Šimuna Cirenca koji je dolazio s polja i stave na nj križ da ga nosi za Isusom."

    Di je ovdje "dijalektički materijalizam"???
    Čisti seljački posao!!!
    I kaladim se da nije bio "poganin", već najvjerojatnije ŽIDOV! (geomir 14.03.2024. 13:53)
  • Mood
    nije lako doći do toga
    Geo
    ma nije uopće bitno tko je točno bio Šimun!!!
    u svakom slučaju nije bio ni njegov učenik ni sljedbenik...daj malo mućni glavom
    znaš ti dobro šta je "dijalektički materijalizam"
    a znaš mu i ćaću, stričeka Karleka Marxa (tignarius 14.03.2024. 23:05)
  • Za svaki novi križ za kojeg unaprijed saznamo da ćemo ga nositi, potrebno je htjeti ga nositi. To je jako važno, jer se onda križ nosi ustrajnije i po toj patnji nam se usavršavaju kreposti, običnim riječima mijenjamo se na bolje, sociološki, kulturološki, psihološki, pollitički itd. (bartimej croata 14.03.2024. 23:19)
  • @tigi,nije važno tko je bio Šimun !!!

    Naravno da nije važna lićnost, ličnost koja nije imala sriće
    jer je prisiljen da nosi križ nekome za koga možda i ne navija!

    Iako znate priču, a vi opet širite lažnu vijest da je Isus nosio križ
    i padao pod njim, koliko ono puta!!!???

    Na možeš mi prišiti stričeka Marxa. Nikad bio ni blizu!!!
    A o njemu sigurno znam manje nego ti, jer on je tebi "pain in the ass"!!! :-))) (geomir 15.03.2024. 00:04)
  • sve su vam to, draga djeco, izmišljene priče stričeka Pavla
    cijela vjera bi se, stoga, trebala zvati "Pavlinizam"
    jer s križom nema ama baš nikakve veze (vilimstvor 15.03.2024. 09:20)
  • najdraži su mi ovi "očevidci"
    Geo
    ti vježbaj!!! (tignarius 15.03.2024. 20:33)
  • @geo, zašto ne pitaš tko je Šimun Cirenac.
    Draga djeco, ovdje imamo stričeka Vilimstvora koji je izmislio neznanje.

    Šimun je bio iz Cirene, glavnog grada Cirenaike. U njoj se nalazio veliki broj Židova koji su u Jeruzalemu imali i svoju posebnu sinagogu. To spominju Djela Apostolska 6,9. koje je napisao liječnik Luka, a ne filozof Pavao.
    Očito je da su rimskim čitateljima bili poznati sinovi Šimunovi Aleksandar i Ruf.
    U Jeruzalemu se nalazila sinagoga Cirenaca, libertinaca, pripadnika pokrajine Azije, Aleksandrinaca, kao i nekih koji su iz Cilicije.
    Zanimljivo je da se smatra da su libertinci Židovi iz Libije, a tamo su došli iz Rima gdje ih je odveo Pompej 61. god. Poslije su stekli slobodu i zajedno s već nabrojanima vratili se u Jeruzalem i tamo napravili sinagogu.
    @geo, zašto čitaš evanđelja ko da te pita učiteljica jesi li ih pročitao, a ti kažeš da jesi i da Isus nije nosio križ.
    Ivan 19, 17 govori o tome da je Isus uzišao na Golgotu noseći svoj križ. Ivan je bio van svake politike i nisu ga zanimali cirenci, cilicijci, libertinci, pa čak ni zeloti. Njega je zanimao Krist. (bartimej croata 15.03.2024. 22:36)
  • @barti, kako bi to tribalo čitat Evanđelja!!!???

    Ako jedan "svjedok" kaže da je Isus nosio križ,
    a tri isto vridna "svidoka" kažu da Isus NIJE nosio križ
    zar te to, u najmanju ruku, ne zbunjuje!!!
    Pogotovo ako se zna da autori tih "svjedočenja"
    nisu bili stvarni svjedoci događaja, već su to svoje "svjedočenje"
    zapisali četrdeset do osamdeset godina poslije opisanog događaja!!!

    Nećeš mi valjda reć da je i jedno i drugo ISTINA!!???

    I čemu uopće "priča" o Šimunu Cirencu!!???
    Uvatili prvog ko je naišao i ni krivom ni dužnom naprtili TUĐI križ!!!! (geomir 16.03.2024. 00:57)
  • 11.03.2024., ponedjeljak

    KRIŽNI PUT

    Kao što i znate puno toga mi ide na žifcof!
    Jedna od tih su i jadikovke i cmoljenja tzv. duhovne (domaće) glazbe, većina programa HKR-a i Radio Marije.
    I textovi, tipa "Uzmi mene, mjesto sebe.."ili nešto tako..na križ

    Drugo su zatupljujućo-optužujući križni putovi, puni jada i čemera.
    Ako čovjek samo jednom pogleda Pasiju, dovoljno je za shvatiti strahotu koju je Nazarećanin pretrpio za nas!!!


    1.Postaja
    -Isusa osuđuju na smrt

    Ne znam jeste li ikad bili na optuženičkoj klupi!?
    Nažalost, imam nekoliko izkustava tog tipa, koje ne bih poželio još jednom prolaziti.
    Doći pred sudca i izčekivati presudu izaziva veliki stres, pretrpjeti muke i doći do nepravedna sudca, svjestan da su ti sve namjestili je prestrašno stanje.
    A doživjeti presudu na smrt je vjerovatno "smrtonosno"
    Sve je to za nas prošao naš Spasitelj da bi nam ostavio "spomen" na značenje žrtve.
    A meni se nekad ne da otići preko puta u svoju župnu crkvu i "saslušati" Križni put od 30-tak minuta!

    Sram me može biti!!!




    - 17:15 - Komentari (14) - Isprintaj - #

  • jel se preispitujute!
    ili mislite da je "jugo" krivo za vaše razpoloženje!!! (tignarius 11.03.2024. 17:39)
  • nije samo jugo, nego bezvoljnost , indolencija prema svemu, na žalost (Donabellina 11.03.2024. 18:58)
  • Izdan, prodan za 30 srebrnika, suđen, osuđen na smrt.
    Imate na videu zvučno uguglajte- Marija Valtorta -Muka. (bartimej croata 11.03.2024. 19:14)
  • Anne
    odakle bezvoljnost, ondulacija...pardon indulgencija..pardon indolencija
    Barti
    skupa cijena!!! (tignarius 11.03.2024. 19:24)
  • pitali jednom doli jednog čovika - kako si?
    veli on - k'o Bog!
    Kako to?
    Pa ljudi te smetnu s uma dok im ne zatribaš.... (pal MOOD 11.03.2024. 19:56)
  • A ti jos u mirovini,vremena prek glave.... (Euro 11.03.2024. 20:32)
  • Mood
    odličan...ja sam baš danas imao takav primjer
    Euro
    drug moj, svaki mjesec 420 eura!!! (tignarius 11.03.2024. 21:31)
  • Da, uvidjeli smo da ti mnogo toga ide na živce. :) Ali zanimljiv si. Nepredvidiv. Jesi često namrgođen? (Galaksija 12.03.2024. 02:28)
  • Galaxy
    ja sam najnasmijaniji čovjek na blogu...samo opisujem stvarnost, koja je namrgođema...:)) (tignarius 12.03.2024. 06:56)
  • tvoj spasitelj nije pretrpio puno više od onog što su pretrpjeli stotinu tisuća sličnih neprijatelja Rima

    smrt na križu je bila ekskluzivno rezervirana za političke neprijatelje Rima

    ne postoji stoga ništa ekskluzivno u smrti Jeshua ben Josepa
    već obična rimska svakodnevnica (vilimstvor 12.03.2024. 14:56)
  • Vilime
    ajde molim te, oslobodi me ovih profanih komentara
    uzpoređivati Isusa s bilo kime je smiješno!!!
    ništa ne razumiješ! (tignarius 12.03.2024. 19:44)
  • @tigi, pridružujem se osudi @vilimča
    Zapovijed - Ne ubi- prvenstveno se odnosi na -Ne ubi nevinoga-
    Isus je bio savršen čovjek i savršeno nevin, zato njegova je patnja neizrecivo veća od patnje bilo kojeg obješenog na križ. Pa i desni razbojnik je priznao, -Mi smo na križu jer zaslužujemo..... (bartimej croata 13.03.2024. 00:06)
  • ne samo da u križnom putu nema ništa neobično i već viđeno u Rimu..
    već cijeli je njegov život COPY/PASTE različitih mitologija europe i bliskog istoka... sorry (vilimstvor 13.03.2024. 16:01)
  • Nikad nisam shvatila jedno.
    Zašto ne blokiraš sve osobe koje pljuju po vjeri i stalno govore o slobodama, a oni su sami isključivi?
    Doista je ružno vidjeti one sve uznemirujuće komentare na temi križnog puta kroz cijeli mjesec. :(
    Ne želim nikakve sukobe ovdje po blogu pa sam ti napisala ovdje. (Galaksija 27.03.2024. 15:05)
  • 08.03.2024., petak

    ŽENE

    Dan žena

    - 17:30 - Komentari (13) - Isprintaj - #

  • da ne izpadne da su svi "ozbiljni" muškarci bili pederi a sve "ozbiljne" žene feministice (tignarius 08.03.2024. 17:33)
  • Ne piše se "izpadne" "nego ispadne" nabijem ti korijenski "pravopis" za izbljuvati se. ozbiljnim muškarcima su gotivne emancipirane feministice a pizdunima one koje se furaju na inferiornost (na sreću takvih je sve manje) Žensko mora biti frivolno a ne visjet u kuhinji i bedinat djecu dok njihovi mamlazi kleče po trgu. A o tvom stepincu neću ovom prigodom previše mi je i ovo. (TEATRALNI 08.03.2024. 17:51)
  • Evo mene , otvorenog uma i srca, koja kuha, pegla, izvlači ovisnike, uči sa svojim blizancima , kuham sinu tri puta tjedno , perem staklene zidovi na lojtrici pred Božić i Uskrs - i volim sve što zaslužuje biti voljeno

    HŽV i Mišo su njim

    ....razveseli se malo....kaš kad neš sad (Donabellina 08.03.2024. 19:14)
  • Živciraš, ha kud u Korizmi. Ohani malo. (Demetra 08.03.2024. 19:36)
  • Moja pokojna baba je bila emancipirata, svi smo je morali slušati, i ić s njom na misu, svaku nedilju (Supatnik 08.03.2024. 19:46)
  • Anne
    a jesi mi stavila pismu...Moja radi popodne (tvoja kolegica)...ko zna ko joj kosu razpliće
    Demi
    samo iznosim činjenice!!!
    ne žifciraju te ljubitelji surogatstva?
    Korizma i je vrijeme za "razmišljanje"
    Supatniče
    moja baba ( s materine strane) je bila opasna
    a prababa je pušila, pila rakiju i po njoj smo i nadimak dobili..
    i sad mene ove "moderne" bake "zamajavaju" (tignarius 08.03.2024. 20:16)
  • Tyche blogerica je svašta čitala!!!

    Mislim da ni tvoja ni baba @supatnika nisu bile ravne bogerici Tyche!!! (geomir 08.03.2024. 21:07)
  • Nema ničeg' snažnijeg' izdržljivijeg' empatičnijeg od NAS ŽENA! A vi muški' ko Vam kriv' što niste žene! Pozzz! (križar 08.03.2024. 22:38)
  • Tvojim djevojkama neka je sretan Dan žena! :)) (Galaksija 09.03.2024. 01:39)
  • točno ne znam što bih ostavila kao komentar, jerbo nisam baš pristaša ideje da je ženi mjesto isključivo uz ognjište... (smjehotvorine 09.03.2024. 08:25)
  • Križar
    sad nam se s ovom gender revolucijom otvaraju vrata "ženstvenosti"
    Galaxy
    hvala ti, makar se u "mojoj kući" ne drži preveć do toga
    Smješka
    otkud ti ideja da je ženi mjesto izkljičivo uz ognjište..?
    Demi se ljuti na mene jer stavljam "zahtjevne" textove a ne ljute je stupidni i zločesti komentari zločestih baba i frustriranih jugoslovena
    Zanimljiva je ta naša "katolička tolerancija"
    Nisam "pozvan" na trpljenje ološa!!! (tignarius 09.03.2024. 11:43)
  • Žene su sasvim o kej, problem su ovi hermafroditi što čučnu kad pišaju (Supatnik 09.03.2024. 15:11)
  • @geo, dobro si me podsjetio na Tyche i na moj komentar na 2 stranici, 10 godina napisano iza nje. Moram to sve prepisat.

    Policija uhapsila ženu
    Zašto ste tukli muža bejzbol palicom.
    Nisam ga tukla. Pitao me da igramo bejzbol i slučajno sam ga udarila.
    Udarili ste ga 28 puta?
    Pa kad ne znam pravila.

    Ovo je bila novozavjetna verzija starobiblijske priče o ženama.
    Nije dobro čučati kad igraš bejzbol. (bartimej croata 10.03.2024. 00:13)
  • 06.03.2024., srijeda

    ZNATI

    “Znanje nadima, a ljubav izgrađuje!”
    (I Korinćanima, 8.)

    Gledam Potjeru kad god stignem i ponekad pomislim da nešto znam, onda mi naiđe set pitanja o kojem nemam pojma...
    Jedan moj prijatelj me jednom "ufatio" u Klubu kako gledam Potjeru..pa me "izvrijeđao"..baš je znanje ako znaš kako se zvao Zeusov kenjac...:))
    Doduše ja znam kako se zvao Kalugulin konj, znam da su sofisti zadirkivali Sokrata; ako zna da ništa ne zna, otkud zna da nište ne zna!...:))

    Pa i Petar kaže: "s vjerom spojiti poštenje, s poštenjem znanje..."

    Znanje (bez obzira na njegovo potpuno nejasno značenje) sigurno nadima i kao što sam napisao gore, taman kad pomisliš da nešto znaš padneš u podnožje "općeg" neznanja.
    I ono što me uvijek ljuti, kad vidim intelektualce (oni bi trebali biti sinonim znanja) koji svoje znanje koriste za sitnokaluđerske prjevare, kad vidim retore niakakvog etičkog kodexa, kad vidim liječnike i svećenike, koji samo obavljaju svoj posao, kad vidim one koji imaju sve škole, osim osnovne.

    Najteže je znati kako se nešto radi, gledati papke koji to rade naopako..i ne komentirati!

    Kako ste vi sa znanjem!?




    - 18:35 - Komentari (16) - Isprintaj - #

  • jesu li blogeri kutije nepotrebnog znanja? (tignarius 06.03.2024. 19:35)
  • Blogeri su laprdala koja blebeću o onom o čemu nemaju pojma (Supatnik 06.03.2024. 19:38)
  • - omakne se i meni pa škicnem kvizove, domaće i strane, a obzirom na učestalu trivijalnost setova pitanja ima i drugih načina za vježbati mentalnu kondiciju. Iako se memorija može uvježbati, mozak ima neke svoje tajne zašto nam neki podtak ostane pohranjen. A objektivno znanje je je kao i istina, obično rezultat subjektivne perspektive... (pal MOOD 06.03.2024. 20:07)
  • Ovo ti je odličan post Tiggi : je li znaš 'ko sruši Bruca Lee spomenik , kojem kretenu pade to na pamet ? (Donabellina 06.03.2024. 20:09)
  • Supatnik
    mene je lik (na početku moje blogerske karijere) pod nickom-Nemam pojma ni o čemu ali se petljam-; jedno 2-3 mjeseca dizao tlak..dok mi se nije otkrio...đukac jedan, moj dobar znanac...
    svi mi pomalo laprdamo..ali eto neki nažalost ne znaju ni laprdt
    Mood
    -to mi dođe ko western filmovi subotom ujutro...gledam onako
    oni koji znaju kažu da je za "možđane" najbolje vježbat strane jezike
    ja ti, iz vlastita izkustva, znam da je za cilo tilo, najbolje slušati Ženu
    Anne
    hvala Anne, da i ja jednom dobijem 5,0 od profesorice...:))
    Znanje je stvarno velika zamka, demon oholosti je tamo stalno nastanjen
    šta mi to znamo!?
    imao sam priliku upoznati V.Paar-a; kad sam ga pitao, kako njegovi kolege gledaju na vjeru, onda je rekao da je 90% kolega fizičara-religiozno...a na pitanje o znanosti je rekao; kad naiđemo na neki "zid" i nepremostivu poteškoću, onda u jednačbe stavimo neku konstantu...
    i. (tignarius 06.03.2024. 21:09)
  • Ne patim što puno toga ne znam. Zadovoljna sam da još išta mogu pamtiti nakon rusvaja u mojoj glavi. Ponekad mi idu na živce oni koji nemaju baš veliko znanje, ali se ponašaju kao da su svu pamet pokupili. Najčešće ih ipak ignoriram. Udara sjeverac sa Sljemena, bit će hladna noć. Dobro se pokri. (Demetra 06.03.2024. 22:49)
  • Isus i i njegova dvanaestorica SU BILI UVJERENI da se SUNCE vrti oko Zemlja !!!!
    Nisu znali da je Zemlja BALOTA!!!
    Giordano Bruno im je pokušao otvorit oči!!!
    ĐABE!!! .-(((

    Danas se ZNA da je NZ djelo LJUDI i da NE POSTOJI original.
    Postoje stotine rukom pisanih kopija koje su nastale stoljećima kasnije
    i svi prijepisi se razlikuju jedan od drugog iako govore o istoj temi.

    Usput, da ne pomisliš kako se hvalim ZNANJEM, navedenih činjenica,
    i ti znaš, kad je riječ o Suncu, a znam da izvore o NZ ne priznaješ!! (geomir 06.03.2024. 23:58)
  • Demi
    ne samo sjeverac..nego vam se i trese tamo gore (Markuševac)
    najgori su oni uporni a netalentirani
    Geo
    tebe sam čekao...
    kaj ti pričaš!?
    gdje to ti "nabode" da Isus i apostoli nisu znali!!!
    kao i obično manipulirate i suprostavljate znanost Crkvi
    a sva sveučilišta je osnovala Crkva
    laži o Crkvi

    Pa Petar čak i svemirske strune spominje ( koje je Hawking pokušavao naći) (tignarius 07.03.2024. 08:05)
  • znanje ishlapi sa godinama, to je neizbježno...gledaš kviz, pa naleti neko pitanje za koje znaš da si znao odgovor ali ne ide. to je tako :) (smjehotvorine 07.03.2024. 08:38)
  • Smješka
    da samo znanje....!? ...:)) (tignarius 07.03.2024. 13:26)
  • Ja se samo ovđekarce usudim pokazati znanje. Čim pokažem znanje nekom svećeniku, namah me proglasi oholim.
    Nedavno sam jednom ovako objasnio tu situaciju da izbjegnem ga nazvat zavidnim.
    To je ko partija šaha. Svećenik ima bijele figure, a ja crne. Ubrzo mu pojedem topa i lovca s pijunima, a on sruši figure i kaže mi da ih je srušio zato što sam ohol.
    Tko može da shvati neka shvati, a tko ne može neka gleda kvizove.
    @geo, totalno si u pravu, i ja podržavam to da se Pismo nije sačuvalo u originalu, iako ima svjedočanstava s početka 2 stoljeća o nekim spisima. Ali bolje da i toga nema, jer šta će nam onda vjera, ako imamo ta znanja. Tko vjeruje da je Isus bio spasitelj i otkupitelj onda je prošao prvu stepenicu, iskušan je na vjeru. Onda ga Bog iskušava na poštenje, ako se tu pokaže prokušan, onda mu Bog da znanje i naravno i nadnaravno. Einstein je svoju teoriju relativnosti otkrio tako što je zamislio da vlak stoji (iako se kreće), a onaj čovjek koji iskače iz vlaka iskače s većom brzinom.
    Tako se i Isus nije o tome izjašnjavao svijetu (jest apostolima, Petar je u poslanici o tome pisao, o tome kako će na kraju svemir završiti) jer je okretanje sunca oko zemlje istinito samo onda ako zamisliš da zemlja (ili vlak) stoji. Kad si prokušan na znanje (npr o matematičkom zamišljaju stacionarne točke u proračunima), onda te Bog prokušava na strpljenje, npr, ako znaš kako je i kad zemlja nastala, a šutiš o tome e onda si prokušan na strpljivost. Kad to prođe onda te Bog iskušava na postojanost, pa na pobožnost (npr kako urediti Bogoslužje u crkvama- liturgija itd) i ako tu prođeš (znam neke svećenike koji su ovdje zapeli pa ih špotam), onda te Bog iskušava na bratsku ljubav, pa ako tu prođeš onda dobiješ ljubav agape, a ne ovo što Francek glumi da voli sve ljudi. Težak je i trnovit put do Ljubavi, a prva stepenica je vjera. Francek nema ni vjere, a kamoli ljubavi. Ja volim papu. Istina je temelj ljubavi, temelj je svih ovih 7 stupnjeva. (bartimej croata 07.03.2024. 17:53)
  • Cesto trebam joker kad sam igram milijunasa.. (Euro 07.03.2024. 18:04)
  • Evo sam napisao post da bolje pojasnim temu, osobito @geu. (bartimej croata 07.03.2024. 19:33)
  • Barti
    hvala na vrlo zamršenom "objašnjenju"
    Sutra ću ti pogledat post
    Euro
    kad dođeš Gore....nema tamo jokera...:)) (tignarius 07.03.2024. 23:31)
  • @tigi, hvala što si me uputio na Rodny Stark.
    Odmah sam nabavio tu knjigu pa ću pogledat šta on ima reć,
    pa ćemo ukrstit koplja!!!
    Samo da znaš "moj" Bart Ehrman u svojoj knjizi Trijumf Kršćanstva
    koristi Rodny Stark istraživanja o kršćanstvu! (geomir 07.03.2024. 23:49)
  • Geo
    problem je što tvoj Ehrman sredstvima ovog svijeta pokušava proniknuti u ono Božansko
    Nije mu dano vidjeti stvarnost!
    Idem vidjeti što Barti piše,, (tignarius 08.03.2024. 12:42)
  • 01.03.2024., petak

    KORIZMA

    Slabo pratim blog ali mi se čini da je jedino Sjećanje posvetilo post Korizmi.
    Izgleda da je prošlo vrijeme "korizmenih performansa" kad smo znali čega su se naše "zvijezde" odricale

    Sad je potpuna šutnja, koja se samo za jedno slovo razlikuje od šetnje...

    Bi li mi vjernici, pa i oni povremeni, trebali u ovo doba malo više pozornosti posvetiti onom onostranom......jer ovaj svijet je toliko posvećen ovozemaljskom da je sve došlo do apsurda jer izuučavamo svemir a ne naša srdca
    Čak i ozbiljni fizičari iznose teze o gralu znanosti; Albertovoj teoriji relativnosti, kao nečemu što izgleda ne funkcionira u stvarnoj stvarnosti!


    Štovanje zvijezda i prirodnih sila

    Po naravi su glupi svi ljudi koji ne upoznaše Boga,
    oni koji iz vidljivih ljepotâ ne mogu spoznati onoga koji jest –
    nisu kadri prepoznati umjetnika po djelima njegovim;
    2 nego smatraju bogovima koji svijetom vladaju
    oganj ili vjetar ili hitri zrak,
    zvjezdan krug ili silnu vodu ili svjetlila nebeska.
    3 Jer ako su ih, opčinjeni njihovom ljepotom,
    uzeli smatrati bogovima,
    morali su spoznati
    koliko ih tek nadmašuje njihov gospodar
    jer ih je stvorio sam Tvorac ljepote.
    4 Ako ih je i zadivila njihova sila i snaga,
    morali su iz toga zaključiti
    koliko je tek silniji njihov stvoritelj.
    5 Jer prema veličini i ljepoti stvorova
    možemo, po sličnosti, razmišljati o njihovu Tvorcu.
    6 Ali ovi ipak zaslužuju malen prijekor,
    jer možda samo lutaju tražeći Boga i želeći ga naći;
    7 živeći među djelima njegovim,
    nastoje ih shvatiti,
    a zavodi ih samo naličje stvari
    jer vide toliko ljepote.
    8 Pa ipak, oprostiti im ne treba:
    9 jer ako su bili kadri steći toliko spoznaje
    da mogu svemir istraživati,
    koliko su lakše mogli otkriti Gospodara svega toga!

    Knjiga Mudrosti, 13

    Ovo mi je bila "poslastica" za Gea i Blogia...ali oni su toliko ostarjeli da se ovozemaljski zakoni fizike više i ne odnose na njih, pa više i ne mogu pisati

    Draga braćo....i sestre, čuvajte svoja srdca!!!




    - 21:53 - Komentari (18) - Isprintaj - #

  • Bilo jednom na blogu.. (tignarius 01.03.2024. 22:31)
  • Jer postoji uho ljubomorno koje čuje sve
    i ne izmiče mu ni glasak najtišeg gunđanja.
    11 Čuvajte se isprazna gunđanja
    i čuvajte jezik od opakih riječi,
    jer i najtajnija riječ nije bez učinka, a lažljiva usta ubijaju dušu.
    (Donabellina 02.03.2024. 00:35)
  • Najvažnije je ono kako sami djelujemo, a ne što ćemo oglasiti i proglasiti. (Galaksija 02.03.2024. 01:30)
  • Anne
    pa vidiš da sam bio "pristojan"
    Galaxy
    važno je i jedno i drugo!!! (tignarius 02.03.2024. 08:34)
  • Ja se odreko odricanja (kao i svake godine) a ti bi se bar jedne mogao odreći kretenluka. (TEATRALNI 02.03.2024. 08:41)
  • mnogi možda samo lutaju tražeći Boga i želeći ga naći (Litterula 02.03.2024. 09:05)
  • Litterulo
    mnogi traže bogove; bogatstva, užitka, moći i časti (teološka definicija traženja krivih bogova)
    Boga nije problem naći...ako to stvarno i želimo
    Ali ljudi teže gore navedenom, pa se izpunjavaju ovosvijetskim glupostima (tignarius 02.03.2024. 11:10)
  • Pobožnost pet prvih subota na čast Bezgrešnom Srcu Marijinu
    Pobožnost pet subota daje zadovoljštinu za pet oblika uvreda i psovki koji se nanose Bezgrešnom Srcu Marijinu: psovke protiv Bezgrješnog začeća, psovke protiv njezinog Djevičanstva, psovke protiv Božanskog majčinstva i odbijanje da je se prizna za Majku svih ljudi; javni pokušaji usađivanja u srca djece ravnodušnost, prijezir i konačno mržnju prema ovoj Bezgrješnoj majci i direktno vrijeđanje Srca Marijina na Njenim svetim slikama.

    Subota danas i sad (Donabellina 02.03.2024. 15:25)
  • @tigi, htjeli - ne htjeli, @moljac i ja poštujemo "ovozemaljske zakone fizike",
    i ti zakoni vrijede i za tebe - ne možeš ih zaobići!!!!

    Nažalost, ti svojim "likovima" imputiraš da za njih ti zakoni ne vrijede
    iako tvrdiš da su tvojji likovi ustanovili "ovozemaljske zakone fizike",
    Zbog toga je uzaludno naše pisanje !!!

    Ja se ipak nadam da ćeš, s godinama, doći pameti!!! :-))) (geomir 03.03.2024. 00:03)
  • Anne
    hvala ti na "podsjetniku"
    Geo
    ja sam samo naveo (prema najnovijim iztraživanjima) da se svemir stalno i ubrzano širi
    tako da postoje samo 2 objašnjenja; da Albertova teorija relativnosti (o gravitacijskom djelovanju) ostaje samo teorija i da postoje neki drugi zakoni za 3/4 svemira za koju ne znamo što je; pa je "stručnjaci" nazivaju -tamnom tvari"
    što i nije čudno kad znamo da u veliko znanstvenom centru ( a ustvari u u švicarskoj vukojebini) CERN-u stoj kip Šive....!!!
    To su tvoji!!!???
    To je gomila ambicioznih skorojevića koji iztražuju svemir a ne svoja srdca..kao što kaže starozavjetni mudrac (tignarius 03.03.2024. 10:21)
  • Jao Tigi i ti pokušavaš dozvat pameti obožavatelje Angele Merkel i Mislava Kolakušića, ti ne bi smili izlaziti iz kuće bez škartoca na glavi. (Supatnik 03.03.2024. 11:12)
  • Ja se odricem sotone..
    Ali kako cu kad sa njom imam djecu.. (Euro 03.03.2024. 23:17)
  • @tigi, pusti "tamnu tvar" i "tamnu energiju" (koju si "zaboravio spomenuti!)
    Znanstvenici koji o tome lamentiraju priznaju da NE ZNAJU što je to!
    Ali ZNAJU, (što je i da je to) da nema straha još milijardama godina!!!

    Ti brini o "OTKRIVENJU" koje je i za Isusa bilo, samo što se nije dogodilo! (Mk.13. 30 Mt.24. 34)
    Baba Vanga bolje prorokuje!!! :-)

    I Alberta pusti na miru, bio je čovik i po!!!
    Njegova Opća teorija relativnosti i Specijalna teorija relativnosti
    nisu samo " samo teorije". Raspitaj se!!!
    Raspitaj se i za što je dobio Nobelovu nagradu!!!

    A dobro je povremeno istražiti i svoje srce, nikad ne znaš treba li ti "pacemaker" !!! :-)

    @supatniče, tvoj animozitet prema Angeli i Mislavu mene ne dira,
    a njih još manje!!! :-) (geomir 03.03.2024. 23:20)
  • Albertu Einsteinu
    govore ljudi koji razumiju što je on radio!!! (geomir 03.03.2024. 23:30)
  • Za mene je u korizmi bitno ispitivati u prvom redusvoje srce a onda sve drugo.
    Vjera bez djela je mrtva, a djela proizlaze iz srca.
    I rijeci su vazne ali iz puna srca usta govore.
    Srca jedino On poznaje.
    Dakle nijednu sastavnicu ne treba zanemariti.
    Vjera i nada smrću prestaju a Ljubav nalazi svoju puninu u Bogu.
    Za Njega je jednako vrijedna polupusmena domacica, papa, najveci znanstvenik... (Sjećanje i osvrti 04.03.2024. 01:46)
  • Supatniče
    Bog je milosrdan...vidiš po Geu
    Euro
    kao vic možda i može proć ....ali izbjegavaj njegovu uporabu
    (Tvoja, kao i Moja ne čitaju naše blogove!?:)))
    Geo
    ja sam samo naveo neka mišljenja nekih znanstvenika, odnosno činjenice ; da neš ne štima
    Sjećanje
    ti si iznad naših prepiski
    ne bi ja (ni u Korizmi) izdržao da ne bockam Gea i njegove sumišljenike,
    koji prate horoskope i kvazibibličare (tignarius 04.03.2024. 08:56)
  • @tigi, opet krivo!!!
    Nije činjenica da neš ne štima

    Činjenica je samo da znanstvenici - JOŠ NE ZNAJU!!!

    Isto se događalo i Newtonu kad je dokučio PRIRODNE zakone
    inercije, akcije - reakcije i zakone gibanja dvaju tijela.
    Na pr. Zemlje i Mjeseca ili Sunca i Zemlje ili Sunca i Jupitera
    ili Jupitera i Europe itd., itd.

    Ali on je vidio da se okolo Sunca vrte mnogi planeti,
    a oko tih planeta mnogi njihovi mjeseci i nije mogao dokučiti
    kako sve to funkcionira, a da svaki od tih tijela ne odleti na svoju stranu!
    I jednostavno je zaključio da mora biti da se Bog tu umiješao
    i drži sve na okupu!!!
    Stotinu godina kasnije Pierre Laplace rješio je taj problem matematički i to obrazložio
    u knjizi "Nebeska mehanika", a kad mu je Napoleon Bonaparte
    prigovorio da u knjizi nije ni jednom spomenuo Boga.
    Kažu da mu je Laplace odgovorio: Nisam imao potrebe od te hipoteze! (geomir 04.03.2024. 23:55)
  • Geo
    neće nikada ni znati!
    mogu "izgraditi" 1000 CERN-ova tražeći "Božju česticu"
    a ti i Laplace će te imati velikih problema s "Hipotezom"
    ništa!!! ti ne razumiješ! (tignarius 05.03.2024. 13:43)
  • << Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

    < ožujak, 2024 >
    P U S Č P S N
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31

    Travanj 2025 (1)
    Ožujak 2025 (1)
    Veljača 2025 (4)
    Siječanj 2025 (4)
    Prosinac 2024 (4)
    Studeni 2024 (2)
    Listopad 2024 (3)
    Rujan 2024 (3)
    Srpanj 2024 (2)
    Lipanj 2024 (1)
    Svibanj 2024 (5)
    Travanj 2024 (3)
    Ožujak 2024 (13)
    Veljača 2024 (4)
    Siječanj 2024 (7)
    Prosinac 2023 (8)
    Studeni 2023 (9)
    Listopad 2023 (6)
    Rujan 2023 (4)
    Kolovoz 2023 (7)
    Srpanj 2023 (2)
    Lipanj 2023 (4)
    Svibanj 2023 (4)
    Travanj 2023 (5)
    Ožujak 2023 (7)
    Veljača 2023 (5)
    Siječanj 2023 (4)
    Prosinac 2022 (8)
    Studeni 2022 (8)
    Listopad 2022 (4)
    Rujan 2022 (4)
    Kolovoz 2022 (6)
    Srpanj 2022 (2)
    Lipanj 2022 (1)
    Svibanj 2022 (2)
    Travanj 2022 (5)
    Ožujak 2022 (5)
    Veljača 2022 (4)
    Siječanj 2022 (5)
    Prosinac 2021 (9)
    Studeni 2021 (8)
    Listopad 2021 (5)
    Rujan 2021 (5)
    Kolovoz 2021 (9)
    Srpanj 2021 (5)
    Lipanj 2021 (1)
    Svibanj 2021 (2)
    Travanj 2021 (4)
    Opis bloga
    ako imate primjedbi
    mrežna pošta vam je ikpurger@gmail.com

    Flag Counter
    DNEVNIK.hr10Nakon prijave pratite svoje najdraĹľe blogere i kreirajte vlastite liste blogera!Naslovnica