Plastično je fantastično

ponedjeljak, 04.01.2016.

Završila slavlja, ostalo smeće

… odnosno, završili mandati, ostale posljedice (promašenih) odluka



Jedna od mjera kojima se još uvijek tehnički ministar Zmajlović hvali je uvođenje reda u sustav ambalažnog otpada, u kojem vrlo značajan dio ima otpadna plastična ambalaža. Jedna od odredbi je i ukidanje naplate naknade od 50 lipa na PET ambalažu u koju se pakira mlijeko - jer, kako su obrazlagali, mlijeko će pojeftiniti.

Svojevremeno je beogradski satiričar Vlada Bulatović Vib napisao odličan aforizam koji kaže: "Koliko god me rasplaču poskupljenja, toliko me nasmeju obrazloženja". Tako je bilo i s ovom odlukom o ukidanju naknade. Sreća da sam se nasmijao tome, jer da nisam, shvatio bih to kao uvredu zdravoj pameti.

Više o tome sam pisao u postu "Zašto rušite sustav?" koji je prenesen na više drugih portala, pa ne bih više o vrijeđanju zdrave pameti i prosječne inteligencije.

Ali, izgleda da nisam jedini. I čitatelji 24sata osjećaju se uvrijeđenima odnosno prevarenima. Evo člančića:




Pitam sve čitatelje - jeste li primijetili to navodno smanjenje cijene mlijeka za 50 lipa? Ja nisam.


PS - u tekstu se navodi "PVC ambalaža", što naravno nije točno, radi se o PET ambalaži, ali na žalost, neki novinari još uvijek misle da postoji "drveno staklo", a sva plastika im je PVC.


- 13:25 - Komentari (5) - Isprintaj - #