skaska

srijeda, 26.05.2010.

HOLDING STEŽE OBRUČ

Grad nema love. To znam iz prve ruke, ono iz prvog malog prsta, iz crnog ispod nokta. No, da je mašta isisavanja nepresušna dokazano mi je danas moćnom spregom tzv. Komunalnog redarstva i Zagrebparkinga. Priča ide ovako: živim u mirnoj ulici u kojoj žive mirni ljudi koji manje više imaju aute koji više manje na tehničkom prolaze kroz iglenu ušicu. Dakle, raja koja puni budžet prolijevajući znoj i boreći se dan po dan da kako tako prežive u lijepoj nam sjebanoj našoj.
Imam dvorište i kolni ulaz. Igrom slučaja danas mi je došao kum pa se parkirao na moj kolni ulaz, jer nekaj dela i donesel je nekakv materijal za delati. Uz taj kolni ulaz odvajkada ljudi parkiraju sve do crkve i nikome ne smetaju, osim što tu ima par stvari za rubriku "vjerovali ili ne". Primjerice ucrtana zebra koja vodi od mog susjeda u moje dvorište. Ponukana dugogodišnjim iskustvom shvatila sam da ona služi samo za one koji se uz moju ogradu žele popišati, posrati ili noću ufiksati.
Danas su teatralno pristigla prvo tri "pauka" i podigla prvo kuma s kolnog ulaza, a onda sve redom aute kako su odvajkada parkirani. Aute koji doslovce tjeraju majke s kolicima na ulicu nisu dirali. Kako mi je kuma strefilo srce dok mu je auto već ležao u Samoborskoj sa soma kuna kazne zvrckala sam sve živo da shvatim o čemu je riječ. Prvo sam pomislila: eto netko dolazi, možda i sam gradonačelnik, pa miču sve aute da ne smetaju njegovoj amfibiji. U policiji su rekli da nemaju veze s tim. U Zagrebparkingu su rekli da je to akcija Komunalnog redarstva i da to rade po cijelom gradu u zonama gdje nema nikakvog znaka, pa se ti rajo poslije žali upravi Vodovoda. Lova se treba namaknuti svim paucima pardon sredstvima. Pauci su dolazili svako malo po tri, i stalno su imali kipati nekaj, jer nisu svi uspjevali dojavljivati i dežurati ter obavještavati ljude da tu dižu. Nekolicina koju sam osobno upozorila mislila je da se šalim ili čak da nisam normalna. U toj nevjerici čak sam pridržavala golim rukama opasnog i otrovnog pauka dok je jedna od gazdarica limenog ljubimca trčala moljakati da joj ga skinu jer da tu radi sto godina i nikad još tako nešto doživjela nije. Brus, skinuli su auto, ostala je kazna od 500 kuna, pa se ti jebi.
S druge pak strane dični Holding i dično Komunalno redarstvo vodi vrlu brigu o raji koja plaća visoki harač svaki mjesec za nešto što uopće ne dobiva. Osim što je cesta puna rupa, osobno imam slučaj JABLAN koji sam oprostila Gradu, ali sada neću, jer sam ispala glupa i naivna kokoš.
Dakle, prije tri godine, za vrijeme velike oluje, krenula sam sa sinom preko dvorišta unijeti u kuću kuju koja se tek okotila. U tom trenutku odlomila se ogromna grana jablana o prijetnji koje sam prije toga upozoravala sve nadležne službe. Grana je bila tolika da smo pet sati gledali akciju vatrogasaca kako bi omogućili meni i mojoj djeci da izađemo iz dvorišta. Osim što je grana okrznula mene i mog sina po glavi, devastirala mi je cijelo dvorište, sjenicu, cvijće, vrt... Svu tu dokumentaciju posjedujem, a i interesantne fotke samog "spašavanja". Nakon toga pozvala sam policiju, HEP (na čijoj polovici terena se nalazi jablan), te Odsjek za zaštitu okoliša. Ubacili su me u igru na način da mi je gospođa iz Zrinjevca na očevidu rekla kako je jablan opasnost i kako ga treba rušiti, ali neka ja formalno obavijestim Odsjek za zaštitu okoliša. Iz tog Odsjeka dobila sam odbijenicu u kojoj su rekli kako je s jablanom sve okej. Nitko se o tom jablanu ne brine, jer on zapravo nije ničiji, nitko nema ingerenciju podrezivati ga, pa je sada prošlo tri godine od nemila događaja i ja cvikam do slijedeće oluje hoće li mi sruštiti kuću ili nas sve potamaniti, pa da više nemam brige. O tome Komunalno redarstvo ne brine, već očito brine kako će ljude strefiti srce, jer su parkirali tamo gdje parkiraju već 30 godina nikome ne smetajući.
Nedaleko tih "dignutih automobila" uredno se parkaju auti na pješačkom kolniku, te majke s kolicima moraju prolaziti posred ceste, no to je cool, to je u redu.
Indikativno mi je ono što su mi rekli u Zagrebparkingu, a to je kako je ta akcija sada u tijeku po svim kvartovima. Dakle ljudi, pazite se i ako živite u pripizdini nikom na smetnji, dobro gledajte, jer pauci su počeli plesti mreže. Je li moguće da je to moguće.?! Očito jest! I ja preko toga neću prijeći ne zvala se ja Ivana Orleanska.

- 17:16 - Komentari (11) - Isprintaj - #