skaska

četvrtak, 17.07.2008.

DVAPUT U POL SATA

Ne znam kaj je bilo, al nekaj se sfrkalo, a ja sam se jako iživcirala kaj je osječki mengele dobil sam godinu dana za bludničenje nad maloljetnikom, a to mu nije ni prvi, ni drugi, ni treći put... Djeca su naša budućnost, jeltete teta ministrice? I sad si pak mislim ovak: zamislite klinca gleda na telki neki film i u desnom kutu mu je ono kružno žutilo koje izaziva svaku
dobru rvacku domaćicu pa makar i britvicom da ga ljušti dok zora ne svane. i klinac gleda taj filmek, razvalil se na trosjed, te usput liže sladoled. ujutro boli grlo. ode do doktora, kad tamo bemti nema onog kružića. i zaprav, mislim da je nekak sve u tim kružićima. Evo ti ga na i s Laptalom. Bez obzira na gusti smog koji se uvek al baš uvek spusti nad naše glave, ja sutra ne bum jela grčku salatu. Mislim ono fakat da se narod zaželil gole istine čemu svjedoči i petnaest somova prodanih primjeraka, kaj ne?
Ak nekog zanima, meni je u Zatvoru bilo jako lepe. Sam mi je falil donkatjunko da mi ulije nadu u rostfraj pljoskicu.

- 23:44 - Komentari (22) - Isprintaj - #