Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 29.08.2011.

OVAJ DAN

(2006.)

ovaj dan, baš ovaj dan
neće biti kao ijedan dan prije
budućnost ima pakleni plan
da se u lice povijesti nasmije

za ovaj svijet, baš ovaj svijet
samo za njega znamo, jedan i jedini
al u trenu bi bili spremni za let
kad bi za neki drugi svijet saznali

ništa, baš ništa nije kako se čini
a sve se mijenja iz trena u tren
nije to samo daleki oblak u visini
već tren potom svijet je potopljen

nije nas strah i toga da se bojimo
gorimo od žudnje da ugasimo želje
ponekad mislimo da čvrsto stojimo
a zapravo visimo naglavačke sa zemlje

ovaj dan, baš ovaj dan
neće biti kao drugi dani pred nama
u kojem sve unaprijed znam
u kojem gazim ljude bez srama

ništa, baš ništa nije kako izgleda
svi nosimo svoja lica tek rijetko
i moje se ponekad istini preda
taj dan i ja možda postanem netko

- 14:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.08.2011.

BROJKE I FORMULE

(25.08.2007.)

uz tebe sam pri tvom posljednjem pokretu u snu
iz kojeg otvaraš oči u novi dan
i širiš ruke da zagrliš najdraže svoje
s osmijehom razvučenim u sjajno sunce
dok bezbrižno uživaš u toplom pecivu
ne brinući za mrvice koje padaju na pod
tu sam i kada bezbrižno uranjaš u vodu
u tišini dubine ti se prikradam u misli
a ti me ne želiš
vjeruješ da je sve to samo slučajno
ti imaš svoja pravila osjećanja
zacrtane jednadžbe tvoje ljubavi
kemijske formule za ljudske odnose
sve one improvizacije ne podnose
nisi navikla osjećati bez plana
tješiš se da to samo tvom egu godi
što netko te kojom rječju dublje pogodi
kad odgovara ti nečija toplina
pretvaraš se da si zvijezda
i da svi bi ionako trebali biti takvi
a od ljudi pamtiš samo brojeve
ni lica nit duše već mjere i formule
pa ostajem samo mrva zgažena na podu
udah kada napokon izranjaš iz vode
misao o snu koji je bio tek slučajan
jer ti me ne želiš
moje brojke i formule su pogrešne

- 10:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 22.08.2011.

GOLA ISTINA

(2006.).

uzalud je nekima licemjerje spas
nagost je svuda oko nas
sve boli ta gola istina
iza suludih misli izvire golotinja
sve je to umna sirotinja
i car je već odavno gol
pa zašto onda i mi nebismo goli zaplesali
neki naš tango ljubavi


isprepleteni, nespretni, drhtavi,
bez ijedne riječi u ovoj tami
takav nam svijet ništa ne znači
pa nek i nestane, mi smo jači
mi ćemo i dalje svemirom ploviti
mi ćemo i dalje jedno drugo piti
budi moje more, bit ću ti rijeka
i čvrsta stijena, u duši meka
i obala mi budi, a ja val ću biti
pa me duboko u sebe pokušaj skriti
i teći ćemo skupa put oceana daleka
nek vječnost bar jednom na nas čeka

opkoli me, osvoji me,
cijeli svijet budi mi ti
zagrli me, povedi me,
u tebi se želim izgubiti
zarij mi nokte u kožu
ne brini, preživjet ću
zagrizi me, stisni me
vrisni, luduj, smij se
šapni mi, diši, uzdiši
izgubi se iz svijesti
nestanimo na tren
umrimo na tren
budimo tren


to ne može znati ko probao nije
da neki je poriv od svega jači
kad tijelo se topi a duša se smije
a lice sve maske sa sebe svlači
neka nam zavide, nek nam se čude
dok jadne sudbine u sebi stišću
pa nek nam i za taj zločin sude
ne bojim se nikog sve dok si tu

nije još kraj, ne odustaj
toliko još sokova u nama teče
toliko strasti da nam ukrasi večer
mrak je sad postao naš sjaj
zaboravimo sva životna pitanja
bar na tren da zaista živimo
bar na tren da stvarnost ne vidimo
ti i ja smo sada gola istina

- 09:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.08.2011.

JA SAM SMRT ZA TEBE

(1986.)

evo, posljednji dinar stavi u džep
i kreni na put...
nek te san vodi u planine
u hladnoj vodi osvježi obraze...

...i idi dalje...
...još dalje...

primi dah što svijetom luta
bježi svud gdje ima puta
ne daj da te snovi zanesu
i nemoj mi slati adresu...

pusti neka rijeke te nose
vjetru predaj pramen kose
preskoči krku i slap
sa svakog izvora upij po kap...

...i idi dalje...
tamo gdje nema mene
...i idi dalje...
ovo je prokleto vrijeme
...i idi dalje...
što dalje od mene
..i idi dalje...
krv dok teče niz vene
...ja sam smrt za tebe!

pusti neka maze te noći
ne puštaj suze u oči
bježi u snove daleke
nek nose te nemirne rijeke...

pronađi ljubav koja ne laže
poslušaj srce nek ti to kaže
jednim korakom pregazi more
takni nebo s najviše gore...

...i idi dalje...
tamo gdje nema mene
...i idi dalje...
ovo je prokleto vrijeme
...i idi dalje...
što dalje od mene
...i idi dalje...
krv dok teče niz vene
...ja sam smrt za tebe!

- 10:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.08.2011.

MODRA TIŠINA

(2006.)

ovo nije moj dan
samo još jedan u nizu
sunce pritišće i ne pušta van
a dah svježine nije ni blizu

zatvaram oči i tonem duboko
lagano zaranjam u svijet mira
sve je tiho i sve je modro
tek srce u ludom ritmu svira

odmaram misli od njih samih
otpuštam sva zla da odu od mene
i dugo u beskrajnom miru ronih
tu ništa mi nije značilo vrijeme

ovo nije ta noć
još nije došla da budem sa njom
ali jednom će mi trebati sva moć
da od modre tišine stvorim dom

opuštam tijelo i tonem do dna
još uvijek padam jer dno ne postoji
kao u polju punom mirisnog sna
tu čovjek se budi samo ako se boji

a mene strast vodi još dublje
pa neka i nestanem sred sve te modrine
neka me nema pa nek drugi se čude
kako sam napokon našao put do tišine

- 09:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.08.2011.

LJEPOTA SLOBODE

(1992.)

šumi, šumi šumo moja
slušam tvoj pjev, i tišinu
nek čuje se sloboda tvoja
neka poleti u visinu

pokloni mi slobodu poput tvoje
livado prostrana, puna trava i cjetova
nek me se leptiri više ne boje
nek stanica im bude sred mojih dlanova

daj da me prati miris sijena
i mlade djevojke koja ga nosi
poželjeh biti njena sjena
poželjeh joj biti vjetar u kosi

okupaj me toplinom, sunce u usponu
nebo nek mi daruje vedrinu duše
osvježi me bistrinom u hladnom potoku
prije no što ga tvoje zrake osuše

nek dođu i jeleni i srne
da daju mi moć divljine i snagu slobode
nek vjetrovi otpušu misli crne
i nek se iznutra nove sretne ljubavi rode

uživam u borbi mirisa i cvjetova
dodirujući leptire volim cijeli svijet
krošnje se ljuljaju poput valova
u ovoj bi slobodi bilo slatko i mrijet

i u pokretima mlade žene uživam
brižljivo skuplja sijeno i gleda me
a ni ja svoje poglede ne skrivam
dok me njeni osmijesi zavode

ali meni je dovoljna ljepota u očima
jer sve oko nje čini je još ljepšom
zašto kvariti tu sliku krivim djelima
tu ljepotu treba uokviriti slobodom

- 09:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme