Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 11.09.2008.

HLADNA VODA TVOJIH RIJEČI

(2005.)

zvuk... ton... tišina...
mrak... slom... praznina...
hipnotički titraji izmaglice
vlažne karavane putuju niz lice
ocean ništavila put mi priječi
korak, dva, sve vodi ka beskraju
ta hladna voda tvojih riječi
ledene sante koje me okivaju
sve je odjednom tu, oko mene
i duboko iznutra, sve teče niz vene
tvoje davne strasti, sadašnji otrovi
sve je moralo pasti
u moj bezdan očaja
svi ti bolovi
svi tragovi negdašnjeg sjaja
i opet me opkoljuju neki novi rovovi
novi se poraz tek na prošli zbraja
bez prava na izbor, bez smisla i reda
tako daleko od svijeta a nadomak kraja
a toliko još toga mora se prijeći
uz hladnu vodu tvojih riječi
okupan tim mrazom kao posvetom
da je nosim tim svojim svijetom
još malo, još tren, još život samo
ništa ne traje vječno, to svi znamo
ni zvuk, ni ton, pa ni tišina
samo mrak, slom, i moja praznina

- 11:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme