četvrtak, 10.08.2006.

slike iz bračnog života


ZAŠTO NE VOLIM

SVOJU VOLJENU

SUPRUGU
I dio


Vraća se moja voljena supruga s posla, ulazi na vrata i već s praga ogorčeno viče:

- Kada ću se ja jednom vratiti kući i zateći sve pospremljeno, uredno, da ne moram ulaziti u svinjac!

Imam nekoliko opcija što bih joj mogao odgovoriti. Recimo, da smo već deset godina u braku, da je u tih deset godina barem jedanput tjedno ušla u naš dom nakon što sam ga ja prethodno doveo u red, da je to pedeset i dva tjedna godišnje puta deset godina, što čini najmanje pet stotina i dvadeset puta… I, što je najbolje, ona to zna! Ali već kako je krenula s uvodnim nastupom, očigledno je da ne kani uzeti u obzir, kamoli priznati. S druge strane, ja nisam vodio evidenciju da bih mogao izvući dnevnik rada pokazati: evo, ja sam pospremio, ovog, ovog i ovog datuma…. u dvije tisuće navrata! Nemam ni fotografije da ih razastrem po stolu i kažem: vidi, prebroji, svaka fotografija je dokaz kada i kako sam sve sredio. Ona je moj jedini svjedok, a postavlja se u ulogu suca kojemu treba dokazivati. I kada bih ja sad odgovorio "Nije istina, dogodilo ti se to već nebrojeno puta", znam njezin odgovor. Uzela bi ulogu tužitelja i još me napala da izmišljam i lažem. Zato šutim. Nisam raspoložen za svađu. No evo nje:

- Nemaš ništa reći na sve što kažem?!

To je isto ono kao što svi mi znamo da su naši političari gomila nekorisnih trutova i štetnih parazita, ako ne i nešto gore; oni znaju da mi znamo, mi znamo da oni znaju, ali ne možeš to ni dokazati ni uvjeriti ikoga tko bi mogao s tim u vezi nešto napraviti, niti takav netko postoji, i osuđeni smo da ih trpimo. Onome koji zna, a pravi se da ne zna, ne možeš ništa dokazati, jer kada bi mu bilo stalo do istine ne bi ni istupao sa lažima. Nažalost, u takvim slučajevima istina se ne dokazuje argumentima; ona se ostvaruje odnosom snaga. Kada bi mogli pomesti sve te trutove i parazite, bilo bi sasvim svejedno što oni pri tome kukaju i leleču. Kada mi ne bi bilo stalo do žene, ne bi mi bilo stalo ni do onoga što govori.




u sljedećem nastavku: Tko je ostavio prljavu kadu?




<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker