Pjesma o jednoj mladosti

30.04.2010., petak

Asocijacija

Znate li igru asocijacija? Kažeš neki pojam, drugi igrač kaže na što ga asocira taj pojam, treći igrač izgovara pojam na kojeg ga asocira riječ drugog igrača i tako dalje. Asocijacije nalazimo i u stvarima kojima smo okruženi. Kad me nešto što ugledam podsjeti na nešto drugo, i naglas izgovorim tu asocijaciju, obično doživim razumijevanje. Ako ne od vlastite djece, a ono bar od rođenog muža. Jer čovjek zna kako dišem, više od dvadeset godina. Eh, nedavno ostadoh neshvaćena. I iznenađena zbog toga.

Što se dogodilo? Bili smo u Žminju, na Susretima ljubitelja američkih automobila. Na parkiralištu u blizini trgovačkog centra sparkirali članovi Društva američkih automobila svoje ljubimce, što na četiri a što na dva kotača. Ušminkani motocikli i automobili,









neradni dan, suho vrijeme, odlična rock glazba pulskog benda The Night Express,



mogućnost osvježenja u obliku pivice, kave ili sladoleda – prava prilika za okupljanje velikog broja znatiželjnika (neki izvori kažu da nas je bilo oko dvije tisuće). Organizirane su i igre za posjetitelje – obaranje ruku i bacanje lasa, a izabran je i najbolji auto na izložbi:



I sad, čim sam vidjela ovaj prekrasni Chevrolet Pickup, odmah me asocirao na Malog princa.








Gimnazijalka i muž me ismijali. Pa, mislim, stvaaaarno... meni sliče. A vama?

- 16:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu