Pjesma o jednoj mladosti

21.04.2009., utorak

48

Ova mi baš paše:

Image Hosted by ImageShack.us

A može i ova:

Image Hosted by ImageShack.us

Rođendan, da. Ovaj današnji okupan suncem. Započeo poljupcima najmilijih. I maminim telefonskim pozivom. Utvrđivanje priče kako sam se rodila nakon odgledanog filma "Gola Maya". Poslije filma juriš u bolnicu, taju su potjerale žemskinje i nije mili moj ni stigao doma a ja se već rodila...

Svoditi neke račune sama sa sobom nemam namjeru. Živim punim plućima, svaki dan. Veselim se sitnicama i krupnicama. Što si želim? Zdravlje i dug život (al da sam svjesna svijeta oko sebe, jel).

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

U idealnoj kombinaciji "posao u kojem uživam + dobra plaća", uživam u prvom dijelu. Tak da bi mi treća želja bila – dosta novaca. Mi Bikovi volimo biti situirani. Ne sad neka bezobrazna lova pa da me bude strah da me netko ne pokrade, nego onak – za solidan život. Rumenih obraza trepće
- 09:42 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu