Pjesma o jednoj mladosti

04.03.2009., srijeda

Kišobran, umbrella, ombrello, Regenschirm, parapluie, paraguas

Kišobran i čizme


Opet daždi. Po gradu pustoš. Pitala direktora moram li raditi kad pada kiša. Veli – moraš. Mrsko, ne mrsko – evo me i u drugoj smjeni. Odradit ću, otključati, potrošiti telefonskih impulsa, struje za svjetla i klimu, pa zaključati. Jedino što me veseli po ovom vremenu je novi kišobran, kupljen u Benettonu. Oduševih se vidjevši ga u izlogu. Izgleda otprilike ovako:

Kišobran prozirni žuti


A na internetu nađoh svijetleći

Kišobran svijetleći


oblačni

Image Hosted by ImageShack.us


mačje-pseći

IKišobran mačje-pseći


Blad Runner

Image Hosted by ImageShack.us


handsfree-kišobran

Kišobran handsfree


bluetooth-kišobran

Kišobran bluetooth


Možda ovakav baš i ne bih nosila, iako je otkačen

Kišobran fuck the rain


a da sam si nabavila ovo čudo, vjerojatno bi me se djeca odrekla

Kišobran-UFO-kapa
- 18:01 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu