Pjesma o jednoj mladosti

20.06.2008., petak

Kraj školske godine

Zadnji dan škole. Mašala!

Mlađa je već tijekom tjedna ostavljala udžbenike u školi, kako je koji predmet imao zadnji sat u školskoj godini. Jučer je donijela pribor i alat za likovnu i tjelesnu kulturu. Danas je ležeran dan, danas se ide na slajac s učiteljicom. Starija pak tek danas morala odnijeti svih deset kila knjiga. Pa poslije trećeg sata razrednica pregledava tko je što vratio i u kakvom stanju. Đačke knjižice i svjedodžbe dijele se 3. srpnja. U ranu zoru, u 8 ujutro.

A ja od ponedjeljka počinjem s novim radnim vremenom. Dosta dizanja u 6.40, sad ćemo laganini. Stavit ću si da radim ujutro od pol 9, mislim da je to u redu. Većina susjeda u ulici otvara u 9 ali ja imam fotokopirku, gradske vlasti su u blizini, pa možda nekome zatreba moja usluga i prije 9. Radit ću do pol 2. Ionako će curke ćoriti do nekog kasnojutarnjeg doba pa će kasno doručkovati. Ter nema potrebe za nekim ranim ručkom. Popodne opet na posao, od 5 do 9, kako se sezona bude zahuktavala i 10 ili kasnije. Već mi je pun kufer dvokratnog rada al ne mogu si pomoći...

Pita bakica hoćemo li slati djecu u Sisak. A ne. Ove godine smo svi tu. Nema više ni odlazaka u ljetni kamp (jer je curama dosadio nakon toliko godina, a i morale bi se rano dizati što im nikako ne odgovara). Potočnice će dobiti kućanske zadatke, pospremiti kuću i po potrebi početi pripremati ručak prije nego dođem s posla. Sa starijom pišuljom dogovorih ovo ljeto peglanje za plaću. Ne stignem jednostavno sve popeglati, iks puta nemam ni volje ni snage. Nek si dijete zaradi koju kunu a mene odtereti...
- 09:41 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu