Pjesma o jednoj mladosti

16.06.2008., ponedjeljak

Pepeljuga

Sinoć smo mlađa Potočnica i ja gledale baletnu predstavu Pepeljuga u koreografiji i režiji Nicolaea Vasca. Uz polaznice baletne škole iz Umaga i baletne prvake (Ivančica Mirošević i Antun Bogov), sat vremena protekao je u hipu. Lijep završetak školske godine, uz dugačak pljesak za trud djevojčica koje vikende provode na prstima.


Pepeljuga

Pepeljuga

Pepeljuga

Pepeljuga

Pepeljuga

ISPRAVAK I ISPRIKA:
Neznalica sam, priznajem. U nastojanju da istinito izvijestim, napisah kriva imena. Jer sam čula priče da je bilo problema i da prvaci HNK najavljeni na plakatu nisu bili u mogućnosti plesati i da su organizirane zamjene. Kako roditelji balerina koje sam pitala nisu znali, potražih na Internetu, pokušah iz fotografija prepoznati prvake. I prevarih se grdo. Stoga se ispričavam i ispravljam: Ivančica Mirošević i Antun Bogov a ne Petra Vargović i Svebor Sečak.

Hvala na ispravku, Bubi. U najboljoj namjeri pogriješih. Ali ne slažem se da bih TREBALA znati ako sam bila tamo. Dođoh uživati, i zaista sam uživala. Ako roditelji i balerinice koje sam pitala nisu znali - a očekivala sam da bi oni prije "trebali" znati - ne znam zašto bih ja to morala. Ne ponosim se svojim neznanjem, nimalo. No mislim da ste prestrogi prema meni. eek

- 09:41 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu