Pjesma o jednoj mladosti

04.06.2008., srijeda

Šoping u Rijeci

Jutros smo dragi i ja zapalili u Rijeku, u Tower Center. Jedva sam nagovorila muža. Trebaju mu hlače al mu se ne da cunjati po trgovinama i isprobavati odjeću. On i moja starija Potočnica su tipovi koji čim uđu u dućan znaju da li im se nešto sviđa ili ne. I ak frknu nosom, nema šanse da ih nagovoriš da ipak pogledaju nešto. Srećom, danas je kupovina bila vrlo uspješna. Ušli smo u dosta trgovina, no dva para hlača upala su u oko iskusnom kupcu, isprobao ih je i zadovoljan platio. To se nije već godinama dogodilo, da je odjednom čak dvoje hlača kupio. Kao šećer na kraju kupovine, imali smo zadovoljstvo popiti kavu s Korom te je izlet u Rijeku bio pun pogodak.

Treba obaviti još jedan predljetni dječji šoping. Potočnicama ni ne smijemo više sami kupovati ako želimo da nose kupljenu odjeću. Preostaje nam ili zajednički izlazak u neki tržni centar i isprobavanje, uz neizbježnu dosadu onog dijela obitelji koji trenutno ne bira odjeću, ili naručivanje preko kataloga. Obzirom da do sada imamo samo pozitivna iskustva kad je u pitanju kataloška kupnja, moglo bi se dogoditi da nam to bude slijedeća faza u obnovi dječje garderobe. Pogotovo što se s približavanjem ljeta povećava gužva na cestama i granici pa izbjegavamo odlazak u Italiju koliko god možemo.

Što se mene tiče, kupovina se ljeti svede na par novih majica ili bluza. No, ove se godine specijalno bacam na marame. Crvena marama s ribicama, palmama, perajama i cvijećem, kupljena u Zagrebu, moj je zaštitni znak protekla dva tjedna. (Jedan me znanac usporedio s Lupinom, hihihihi.) Ljudi me malo čudnovato gledaju, al i ja sam sebi čudna zadnjih mjeseci em s kapama em s maramama – pa nek se i oni naviknu. Iako mi je kosa već narasla skoro dva centimetra, i ofarbala sam je u plavo (izrasla mi je neprepoznatljivo tamnosivo-sijeda lapa a ja ZNAM da sam plavuša), ne pokazujem je u punoj ljepoti. Nek još raste. Marame su mi se toliko svidjele da sam odlučila promijeniti imidž. Još trebam nabaviti pokrivala u nekoliko osnovnih boja, kako bih ih mogla kombinirati sa svom odjećom. I eto nove mene.
- 18:35 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu