24

nedjelja

rujan

2017

Malo i pozitive

Ljudi moji, ovom blogu treba malo i pozitive. Dobra je informacija da već 5 dana 13 sati i 32 minute ne pušim! :D Baš kao i prošli put jednostavno mi je došlo da više ne pušim. Naravno, uzimam i nikorete, ali nadam se da ću kroz 3-4 sedmice i njih prestati uzimati. Treba mi jedna pobjeda. Odavno nešto nisam uradio dobro za sebe.

Sreća - kao agnostik često pokušavam naći smisao životu. Ako je smisao ili uspjeh života biti sretan, onda je velika greška imati stav "kada ovo završim/postignem bit ću sretan, kada ovo, kada ono...". Vrijeme brzo prolazi i mislim da je upravljanje svojim vremenom najvažnija vještina koju čovjek treba imati. Sreću čine male stvari i to treba najviše raditi. Materijalne stvari te usreće kratkoročno i onda tražiš više i više. Nikad mi nije bilo jasno kako ljudi troše toliko novca na ogromne vile, ogromne jahte i kontam zar je zaista neophodno toliko novca trošiti kada se taj novac može uložiti u društveno korisne stvari. Ali čovjek izgubi mjeru. Čak i ja sam to primijetio kod sebe. Imam solidnu platu, imam i solidno auto, ali često pomislim "Eh da mi je još bolje auto" a zaboravio sam kako je izgledalo kada sam vozio G2. Naravno, čovjek uvijek traži bolje, ali mislim da sreća dolazi iznutra. Eh, ono što mene često zabrinjava je to što zapravo i ne znam šta me čini sretnim, odnosno ima jako malo stvari: volim putovati, lijepo se osjećam kada imam produktivan dan na poslu, volim se cijeli dan izležavati i gledati TV, volim šetati u prirodi, jesam li rekao da volim se izležavati? To je to.

Ipak, sistem je podešen takav da svi moramo raditi da bi obezbijedili svoje egzistenciju. Neko radi više, neko manje, neko je plaćen više, neko manje. Uglavnom ogromna većina ljudi ovisi od svoga rada da bi se mogao prehraniti i obezbijediti krov nad glavom i druge stvari. Što znači da čovjek većinu svog životnog vijeka provede radeći... Nakod odrađenih 8 sati imaš još 8 sati za sebe i svoju porodicu, od tih sati 3 sata provedeš na spremajući se za posao, u WC-u, u prevozu. Od ostalih 5 imaš da nešto središ po kući, da vidiš nekog od prijatelja, da provedeš neko vrijeme sa porodicom, malo eventualno nekog hobija i tako svaki dan. Na kraju, 8 sati spavanja. I tako svaki dan osim vikenda.

U suštini, život je 8 sati nakon posla. Možemo se mi zavaravati i reći i da je i posao život, ali ukoliko voliš svoj posao to je samo olakšavajuća okolnost pri zarađivanju novca za život. I to je to. Dakle, pravo je umijeće dobro rasporediti dobro tih 8 sati nakon posla i utrošiti to vrijeme u prave stvari. Šta je to, to ovisi od osobe do osobe.

U posljednje vrijeme počeo sam raditi i nešto sa strane tako da i to slobodno vrijeme trošim na drugi posao. Ne puno. Ponekad pomislim da li to meni treba... Nije vala neka lova. Al et. Odradit ću još ova tri klijenta pa ćemo vidjeti šta će se dešavati dalje. Moram završiti magistarski.

Toliko za sada.

Odoh raditi.

<< Arhiva >>