31

nedjelja

srpanj

2022

Master rad

Moj master rad - to je nešto što mi visi nad glavom više od 10 godina.
Iako često krivim eksterne faktore zašto ga nisam završio do sada zapravo to je nešto što mi se baš nije dalo.
Tema koju radim me više uopće ne zanima, a opet mi je mrsko mijenjati - a da budem iskren ne znam ni šta bi uzeo.

Sve u svemu, mučim se, imam više i neku aneksioznost, ali ostalo mi je tako malo - 10 sati rada maks.
E baš ću da pokušam da logiram koliko mi je trebalo od danas.

25

ponedjeljak

srpanj

2022

Pravilo jednog sata

Posao, brak pa dijete je značilo sve manje vremena za sebe. U stalnoj borbi sa sobom i vremenom često budem ljut na sebe kako ne uspijevam raditi nešto na sebi ili što mi je važno. Imam neku teoriju da kada bih odvojio svaki dan sat vremena za nešto da bi od toga nešto napravio dobro npr. napokon magistrirao, naučio još jedan jezik, učio neke nove vještine ili šta god.

Bilo je nekih pokušaja npr. ustati u 5 ujutro, ali mislim da ni jedan put nisam ustao i radio nešto. Jednostavno, nisam taj rano-jutarnji tip. Interesantno je da se oko 23 sata automatski gasim i tada mi se užasno spava, posebno radnim danima što je vjerujem i očekivano tako da ni u tom terminu nisam baš pogodan za rad na bilo čemu što traži rad moždanih vijuga. Zatim sam pokušavao kao ostati sat duže na poslu i to sam uspio nekoliko sedmica pa sam prestao, a onda je još i Junior krenuo u vrtić tako da posebno ljeti ga često moram ja pokupiti iz vrtića najkasnije do 17:30 pa je i ta opcija propala. Četvrta varijanta je bila da tokom radnog vremena ukradem sat vremena u nekom slack periodu. To je opcija, ali teško je održiva jer nekada jednostavno nema tog sata slobodnog čak i ako ga uplaniraš, moraš završavat ono za što si plaćen.

Na kraju, kad sve saberem i oduzmem, kasno večernji termin je ono što mi preostaje - već sam budan, Junior i supruga su na spavanju i imam mir do jutra pa izvoli majstore. Stisni zube i kad si umoran i odvoji tih sat vremena za sebe. Otvorio sam i sheet pa da pišem šta sam koju večer radio. Kažu da je potrebno 21 dan da se stvori nova navika pa da počnemo. :)

17

nedjelja

srpanj

2022

Bračne vode

Čovjek u braku i čovjek u braku sa djecom nije isto.
Dijete u svojoj potpunoj ovisnosti za roditelje bude odličan povod da se istaknu različitosti ljudi. Tako je i kod nas slučaj.
Mislim da nam je to povod za 90% svađa jer jednostavno gledamo drugačije na njegov boljitak.

S druge strane, posebno u mlađem periodu potpuno promijeni vašu svakodnevnicu a i način života. Sve je drugačije. Gubite značajan dio nezavisnosti. To me navodi dalje na moju poentu danas - da li želim još jedno dijete? Mislim da ne. Ali opet nekako mi žao da B. bude sam, a s druge strane ko garantuje da će ostati povezan sa svojim bratom/sestrom? Ne znam, ali nisam siguran više.

07

četvrtak

srpanj

2022

Ljetni dani

U posljednje vrijeme mi se vrate uspomene na neka ljeta prije 10 i više godina.
Iz ove perspektive izgledaju tako spokojno - ljetni raspusti, beskrajno igranje igrica bez grižnje savjesti i posljedica, bez brige neke posebne - novca je falilo ali se nije ni tražilo puno.

Onda se počelo raditi, ali i kad se sjetim i tog prvog posla i tu me obuzme neka sjeta. Dva zaposlenika - direktorica i ja. Najčešće sam u kancelariji. Radi ovo, radi ono, ali jednom kampanjac, uvijek kampanjac. Haos pred rok isporuke - ne znam je li do mene ili do obaveza koje sam imao tokom mjeseca pa nisam stigao. Pa gotovo svaki projekat zanoćiš na poslu da stigneš da završiš. Ali opet imam neka lijepa sjećanja - bilo je puno strasti tu, mnogo ljudi se upoznalo iz raznih idustrija.

Moj golf 2... ne sjećam se da mi je smetala ljetna vrućina u 25 km dugoj vožnji kući. Tad sam i prvu ozbiljniju vezu imao. To je bila ludnica - pa prvi seks, pa opet ludnica s njom. Ma bilo je lijepo. Ne kažem da nije i sada. :)

Ali imaju neke pjeseme koje me posebno vrate u te neke ljetne dane npr. 1003 od Tamare Todevske, Tose Proeski - Igra bez granica, Vlado Georgiev - Zena bez imena...

Svako vrijeme ima svoje ljepote i neke posebne momente koji nam ostanu u sjećanju zauvijek i trebamo se potruditi da tih momenata bude što više.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>