19

nedjelja

svibanj

2024

Učinak godina ili?

Nakon svih mojih "izleta" sa ženama došao sam u trenutak da mi sve one djeluju isto... Sve mi je bilo teže naći ženu koja bi mi zaista bila privlačna. Da li je to zbog godina pa se vatra u meni lagano gasi, ali bez obzira što je bilo veoma lijepih žena i lijepih proporcija to kod mene ne izaziva neku posebnu privlačnost. I evo sada u realnom životu situacija je poprilčno slična.
Odnos sa suprugom je nekako zahladio. Jedno drugo krivimo da ne komuniciramo, svađamo se oko glupsti, ona kaže da ne smije da otvoreno priča sa mnom jer burno reagujem na njene izjave, komentare ili bilo što. Bojim se da moji "izleti" su dijelom doveli do toga iako moje "jedno-noćne" avanture ne tumačim kao prevare i ona je idalje moja no1.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>