28

ponedjeljak

prosinac

2020

U 2021. volio bih...

Bio sam na kratko ponovo počeo pisati na lokalnom blogger servisu, ali sam se vratio. Više se i ne sjećam što sam otišao sa njega, ali imam neki čudan osjećaj odnosno zadršku u pisanju tamo, kao da neko zna moj identitet. Anonimost mi je veoma važna jer ovo je jedino mjesto gdje mogu biti iskren do kraja i misli pretvoriti u riječi bez ograničenja i stege.

Maloprije sam prošao kroz stare poruke na facebooku. Kako čovjeku sjećanje kopni i nekih se ljudi uopće ne sjećam. vidio sam neke poruke još sa fakulteta. Kako vrijeme brzo leti. :)

E daa... i evo sada slušam Enigmu i sjećam se kako sam uz nju pripremao ispite. Heh, to je bilo neko drugo vrijeme i ne mogu da vjerujem da je prošlo 14 godina. Hej 14!

Danas sam nešto bio nervozan, ne znam ni sam šta mi se dešava. Sve je brzo ljutilo i tačno je ovo bio dan za neke samoizolacije. x)

Kraj je godine i red je da se zabilježe neki planovi za ovu godinu. Volio bih, ali što ne znači da i hoću:
- Završiti magistarski - taman će i sestra naredne godine magistrirati pa da to završimo zajedno. To bi bilo baš lijepo. :)
- Napraviti sistem tj. naviku da se 90 minuta dnevno bavim budućnošću - up-skill, posao vani, vlastiti biznis, drugi posao ovdje šta god.
- Dobiti priliku da se ode odavde.
- Pomoći supruzi da i ona nađe posao ili da pokrene svoj mali biznis. Sve su prilike da će biti ovo drugo jer mi neko djeluje da je najboje za njen životni stil koji traži puno slobode.

Prije svega ovoga, da nas sve zdravlje posluži.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>