VISOKO PODIZANJE KROVNIH GREDA ...

Image and video hosting by TinyPic

...lijepljenje ogledala

i nešto

...krpljenja i kotlokrpljenja


samosanacije

29.03.2011., utorak

kako smo mind(ali) the gap



























































































aquarium sea life



























covent garden































hyde park


















london zoo















tower of london

















tate modern



































harrods


















look left

















natural history museum
















































science museum




































i još...
link na - kako sam sama mindala gap


tessa k






- 15:58 - Komentari (13) - Isprintaj - #

17.03.2011., četvrtak

penjanje po vodi

trompe l'oeil



Image and video hosting by TinyPic






gledala sam u te redove u kojima me sakrio,
kojima me obavio,
začarana...
dugo...

a onda sam ga nazvala,
progovorila...



i rekla sam nešto svakodnevno i obično
i kao... ništa


... a u stvari sam htjela reći toliko toga više.


Image and video hosting by TinyPic












Image and video hosting by TinyPic









Image and video hosting by TinyPic








rekli su mi nedavno:
ti si
(ne nužno ovim redom...)
tako slatka
i nježna
i čvrsta kao tvoji nokti
komplicirana...
i puno snažnija nego što misliš.

umjesto da im kažem sve razloge
zbog kojih nijedna od navedenih stvari
ne može biti istinita

nasmiješila sam se
i jednostavno rekla -


možda...




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic




tessa k




- 07:26 - Komentari (14) - Isprintaj - #

11.03.2011., petak

o neobavještenim snovima

.
.




Image and video hosting by TinyPic



ispričala sam mu što sam sanjala, pa sa samodopadnom sigurnošću artistice koja čitav život provocira ravnotežu koračajući po istom uskom rubu, priču završila s mekim:

- ... a onda ste iskoračili iz mog sna.

rekao je smješeći se:

- Suzana, sad ste me baš razvedrili... i zbunili
... i pomalo uplašili.


a ja sam pomislila kako naravno da to kaže; pa on ne može znati da su moji snovi u snu iznimno rijetka i potpuno sigurna mjesta.



Image and video hosting by TinyPic






...

jeste li se ikad dugo vremena vraćali u isti san koji bi vam se dozvan, izdajući svoju varljivu bit, iz noći u noć pouzdano vraćao, začudan i lijep?
jeste li se ikad žurili sanjati već s večeri ćuteći miris halucinacije u zraku kao što se miriši snijeg koji će pasti?
i jeste li se onda jedne noći iz istog tog sna kojem ste hrlili, probudili, a srce je prestravljeno kucalo jer ste u tom kratkom trenu pred buđenje, najednom jasno vidjeli da su "dobri" likovi oni od kojih treba bježati...
a da su sporedni likovi koje niste puštali u srce sna, nego ste ih samo ćutili na njegovim dalekim periferijama - u stvari bili glavni?
ili su to trebali biti...

... i da u stvari ništa nije kako se činilo...

i da li vam se dogodilo da ste poslije, po buđenju, zaboravili taj san, njegove detalje i tanka prediva sve širih noći u koja vas je umotavao, a zapamtili samo taj osjećaj buđenja?
način na koji vam je san dopustio da ga spremite pod jastuk...

naravno da je.
mislim... svakom se to dogodilo.
pa i meni.

jednom...

na javi.



...

s vremenom vidim da ono što pamtim, što mi znači, i što brojim
nije - kako se bilo u vremenu uz mene... dok smo sanjali
nego - kako se pristajalo na vrijeme bez mene... nakon što smo se probudili.






Image and video hosting by TinyPic



tessa k








- 10:19 - Komentari (8) - Isprintaj - #

10.03.2011., četvrtak

... u bijegu



a onda sam kratko završila svoje dugo samopredbacivanje:
- a ja svejedno ne mogu... razumiješ?

odgovorila je:
- a ti svejedno ne možeš...
uhhh... ti si toliko ranjeno lane da ne možeš biti srna.





Image and video hosting by TinyPic
Photobucket
Image and video hosting by TinyPic



kako si, zvjerci klecavog koljena, nanjušiti trag?

tessa k

- 12:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

08.03.2011., utorak

Grad u kojem sam učila slobodu

Image and video hosting by TinyPic

Večeras smo D.(9), N.(7) i ja, igrali - “Država, grad,…”

Njih dvoje protiv mene, bila je podjela koju sam, smatrajući je pravednom, zagovarala mirno i strpljivo dok sam iscrtavala kolone,
no onda sam je morala provesti dekretom i potpuno se oglušiti o njihov zahtjev da -"svatko igra sam" jer...
- jer je bilo kasno
- jer sam ipak ja – Mama
- i pametnija
- i ne volim pobjeđivati zato što u rukama imam dobre karte
- i znam kako odgajati djecu da im ne narušim samopouzdanje
i tako…

A što se tiče države na “D”… odgovor na moje “Danska” bio je –

“DR Kongo”.


Mislim da sam čak u stanju priznati da moje ustrajanje na Danskoj, nema apsolutno nikakve veze s mojim ustrajavanjem na Hamletu, kao i to da se DR Konga ne bih sjetila ni da mi život ovisi o njemu…

No za utjehu poraženoj meni, koja se na putovanje volim otisnuti i sama, jer i tako se ljudi i susreti pribrajaju sa svakim kilometrom koji ostavim za sobom, no koja sam, ipak, najviše uživala putujući s nekim tko bi s jednakim ushitom birao iste destinacije, hotele, kvartove i ulice u koje se valja zavući, iste noćne klubove, nacionalna kazališta i ona u uskim uličicama, istu hranu koju treba kušati ili riskirati, iste slike pred kojima treba zastati i zadržati se u dugim minutama i iste čitave katove kojih se zbog takvog izbora treba lišiti…i tko je derući potplate pokazivao jednaku količinu umora… i (pogotovo to) neumora…

za utjehu poraženoj meni - oni svoje male kofere pakiraju s barem jednakim zanosom


i kada se izgubim baš uvijek pronađu moj sjever.

(listopad 2009.)
____________________________________________________________________________



nad Zagreb je pala noć, a ja imam tri dobre avionske karte u rukama i znam što.
pokazat ću im uskoro jedan grad koji silno volim. grad u kojem sam proživjela prvu od godina "opasnog življenja".
mjesta koja sam voljela - mjesta koja su bila "moja" mjesta; na koja izlazila, gdje sam stanovala, radila... u školu kasnila. pokazat ću im onaj grad u kojem sam kao mlada cura učila slobodu i ah da - usavršavala engleski.
i nešto malo french kissing...
ali to poglavlje nije u itinereru.

jer sam ipak ja – Mama.



...
danas mislim da znam zašto sam voljela živjeti u stranim gradovima:
na dalekim se destinacijama nisam osjećala pogrešnom što nisam - "odavde".
mogla sam se mjesecima osmjehivati svim privremenim prolaznicima u svom životu
i dok bi londonski tube ponavljao svoj MIND THE GAP... u vjetar,
mirno gledati kako svemir puca na pola svaki puta kad kažem - da

... ili - ne.

tessa k


____________________________________________________________________________

appendix:
prijatelj koji me čita, kaže mi:
- kao da si se u zadnje vrijeme, s avionskim kartama u rukama spustila malo na zemlju.
i dobro je to...

kažem:
- jesam. i znam da je dobro. a opet... uvijek kada se prelijem u veću posudu i kad svaki dah postane samom sebi dovoljan... uvijek si zavidim na hodanju po oblacima i onim momentima kada sam otvarala vrata da bih pokazala svu svoju osjetljivost, budalaštinu i kukavno srce...
a vuk je onda nudio bezbroj mogućnosti kamo me može otpuhati.
zavidim si...


a ovi zadnji redovi...
pitam se... da li se ja to upravo ispričavam što sam - "odavde"?
ili ću se tek...



- 23:25 - Komentari (16) - Isprintaj - #

07.03.2011., ponedjeljak

kad snovi napuste cul-de-sac

...

priznajem si da nemam novih halja i lažnih dragulja za izloge malih dućana u slijepim uličicama,
tih nekad tako opasnih mjestašaca što su rađala žudnjom za pripadanjem...
u vrijeme karnevala vadim iz kutija i kradem od sebe lica koja mi više ne pristaju
svjesna da mi ne mogu nauditi,
a koja silno volim izraz - cul-de-sac, s tim zgodnim minusima unutar pojma -
ne nalazim više ni slijepe uličice.

pred proljeće su mi margine uvijek široke i razbarušene.



Image and video hosting by TinyPic

...

mislim da je već prošlo dosta vremena otkako sam izgubila umijeće spavanja u dvoje
kao što se postepeno, ali u jednom času konačno izgube mliječni zubi

ti slatki, mali, šarmantno razmaknuti zubići… tako skloni kvarenju

otkako sam potpuno zaboravila taj “knowhow”
koji je navodno u uskoj vezi s tjelesnosti,
ali na navodnostima se često slome mnoge iluzije,
pa se na primjer određene tjelesnosti koja su… nekako tjelesne
s istim tim zaboravom nedaju ni razrijediti, ni prožeti...
ni protresanjem (za uska ramena) pomiješati.
tjelesnost i zaborav su kao ulje i voda,
pa će, koja je manje specifične težine... ili - nepodnošljivo “laka”,
uvijek isplivati na površinu…

(a mislim da to pogotovo vrijedi za ona ulja opterećena mirisnim notama…)

pa sam na koncu možda svoje umijeće spavanja u dvoje izgubila baš zbog nje… te tjelesnosti
jer spavanje je - bestjelesnost,
a spavanje u dvoje je k tome još - prisnost.
(and now… define “prisnost” for me, pls)

što se tiče spavanja u jedno...
posljednjih sam si dana potpuno izbila i zadnju preostalu siću prospavanih sati iz noći,
koji su mi preostali nakon silnih godina postepenog otkidanja od nje,
svjesnog erodiranja njenih obala u korist života,
i koji su mi,
provedeni u besanom snu,
(rijetki kao djetelina s četiri lista),
ostali kao posljednje utočište od nikad presušujuće bujice budnih snova.

i sad eto strepim da sam možda
izgubivši na koncu i umijeće spavanja u samoći
narušila posljednje ostatke prisnosti koju sam,
moguće je...
jednom imala sa sobom.

(studeni 2009.)




p.s.

moja me osmogodišnjakinja neki dan potpuno ushićena nazvala u ured... da mi ispriča što je sanjala,
a ja sam onda između dvije ravne linije jednog projekta, dugo slušala taj zavijeni, neobični san...
san razbarušen, kompliciran i divan,
ali više od zagonetnih obrata, kopkalo me - zašto njihove krivine slijedim tek sada, a ne ujutro za doručkom.
na kraju je ipak pitam:

- mila, a kad si ti to sanjala?

- maloprije... na solfeggiu.



tessa k

- 11:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #

05.03.2011., subota

tipfeler




Image and video hosting by TinyPic



čitam:

prosijavam snove, provlačim 99 poteza četkom kroz uspomene
prije sna, bez sna.....
i onda se spotaknem na tvoj bezazleni tipfeler i pomislim-
ona bi ga sigurno željela ispraviti - "...jesam li okrutna ili nomšalatnta, kad to namjerno zaboravim?"
ne. ne mislim na tebe uopće. to je mnogo više.




s uzdahom brišem kvačicu na svojoj trepavici kojoj tu nije mjesto, pa onda u tekstu ispravljam životno nikad zadobiveni tipfeler na nonšalanciji.
najednom sam bolno svjesna da mi je život u stvari, negdje putem napravio tipfeler u onoj prije riječi.


i da je taj možda nepopravljiv...







Image and video hosting by TinyPic








...
ili sam trajno izgubila neka slova. treba mi pomoć... u pisanju.


tessa k



- 07:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2016 (5)
Kolovoz 2015 (2)
Lipanj 2015 (6)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Prosinac 2014 (1)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2013 (1)
Kolovoz 2013 (7)
Srpanj 2013 (5)
Lipanj 2013 (2)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (3)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (5)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (6)
Studeni 2012 (6)
Listopad 2012 (10)
Rujan 2012 (15)
Kolovoz 2012 (15)
Srpanj 2012 (8)
Lipanj 2012 (7)
Svibanj 2012 (6)
Travanj 2012 (12)
Ožujak 2012 (6)
Veljača 2012 (13)
Siječanj 2012 (6)
Prosinac 2011 (9)
Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (5)
Rujan 2011 (8)
Kolovoz 2011 (5)
Srpanj 2011 (3)
Lipanj 2011 (7)
Svibanj 2011 (8)
Travanj 2011 (10)
Ožujak 2011 (7)
Veljača 2011 (7)
Siječanj 2011 (3)
Studeni 2010 (4)
Listopad 2010 (4)
Kolovoz 2010 (4)
Srpanj 2010 (2)
Lipanj 2010 (5)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (3)
Veljača 2010 (2)