Suncokreti na oblacima (blogerica Adrica)

ponedjeljak, 27.05.2013.

Bojim li se ....

Često me pitaju bojim li se budućnosti? Valjda bih se trebala bojati ....

Ne znam, vrlo čest je moj odgovor na to pitanje. Iskreno, o budućnosti baš ne razmišljam puno. Neke stvari ne možeš birati, neke stvari ti se jednostavno dogode a na tebi je kako i iz kojeg ćeš ih kuta gledati.

Da li ćeš se doma zabiti u kut, sjesti i plakati ili ćeš slaviti život ma kakav on bio, to je čisto stvar osobnog izbora, malo i stvar karaktera.

Ja sam onaj jebeni optimista i često se radujem svemu kao malo dijete. Iako i taj optimista ima svoje crne dane i trenutke kad sve dugine boje mog života počnu lagano i neprimjetno prelaziti u crnu boju. Imam takve trenutke i proživljavam ih vrlo duboko i vrlo emotivno jer na žalost drugačije i ne znam.
Voljela bih ponekad da sam onaj površan tip ljudi, onaj tip ljudi koji nema i nikad nije spoznao dubine u sebi, ali na žalost nisam. Otkrivajući dubine u sebi često su vrlo bolne, to su živi ponori bez dna a ti padaš i padaš i padaš i ne možeš natrag, jer to nešto što te vuče k dnu jače je od tebe samog. I onda se borim sa svojim umom, pokušavam u svojoj jebenoj glavi pohvatati sve one konce svih alternativnih knjiga, sve one mudrosti, sve one tehnike mog transurfinga, ali ne ide. Loše i zle misli u tim trenucima nadvladaju one pozitivne, one vesele misli.

Zle misli su zaista proklete.

Dođe ti samo jedna u glavu i tada krene kotrljanje niz padinu, kao u crtanim filmovima kad od jedne male grude koja se kotrlja odjednom nastane ona velika, ogromna i ne možeš je zaustaviti...
Tako je i s mislima. U glavu dođe samo jedna mala obična zla i crna misao i od te male nastane jedna ogromna koja nema kraja. Ždere te iznutra, sustavno i polako, tiho..Kao jedan rak...Neda ti mira, neda ti jesti, neda ti spavati, neda ti normalno živjeti....A sve zbog samo jedne misli od koje nastane cijeli film u hipu. Naravno, ne bilo kakav film, najčešće je to neki teški psihološki triler s elemntima strave iz stvarnog života...
Tada se bojim, tada počinje moj strah jer vidim da u bitci sa zlim mislima gubim, ja gubim, nemam dovoljno snage da ih odmaknem iz glave.... One su jače od mene, ili možda i nisu.
Možda im samo dozvoljavam da budu jače jer mi paše bol koju mi nanose, jer mi paše osjećaj straha, jer volim život na granici...Jer mi je život savršeno posložen u svakom smislu pa mi treba malo drame i patetike u životu. Čisto malo da bih znala da sam živa, jer ako mi nema drame i akcije u životu, onda mi je kao i da ne živim, tipično škorpionski....

Ne bojim se budućnosti, ali se jako bojim svojih zlih i crnih misli jer mislima oblikujemo našu budućnost ....

- 18:32 - Komentari (9) - Isprintaj - #