subota, 24.11.2007.

Tajna lista - Izbori

Image Hosted by ImageShack.us


Danas, dugo godina nakon što sam postao pionir, na svom blogu objavljujem tajnu listu koju čine tri blogera (3) od kojih će samo jedan sretnik(ca) u ponedjeljak 26. studenog 2007. dobiti mogućnost da se vrate natrag na listu sa koje su ispali jer su zanemarili istinski smisao suživota u blogerskoj zajednici, a to nikako nisam mogao tolerirati. No, odlučio sam im dati još jednu šansu nakon što sam jutros shvatio da Bog zbilja postoji, jer mi je od 8-12h na posao slao sve najgore mušterije koje sam imao priliku upoznati u proteklom petogodišnjem radnom ciklusu servisera računala.

1. Milou - ne piše više, što je dovoljan razlog da ga vratim natrag. (dajem mu 36% šansi)
2. 2tref - rjeđe piše, ali najbolje cmizdri, te je iskren do boli što iznimno cijenim. (dajem mu 63 % šansi)
3. Baka – nažalost (po nju), perfekcionist i frojdovac kakav jesam, razotkrio sam kako se iza jedne plahe krhke blogerice krije pomračeni um i potencijalna masovna silovateljka taksista na Remizi. (dajem joj 1% šansi)

NAPOMENA : tajno možete glasovati u komentarima.


- 20:57 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>