Dan prijateljstva

30 srpanj 2023

Ne treba nam mnogo prijatelja uopće.
Uglavnom malo ali istinito, nesebično i iskreno - onih pravih. Bez lutanja, traženja.. kad znaš
ne zamaraš se - dva do tri da imaš na to svodi se. Samo onaj pravi doprijet će do tebe, dođe kad treba, razumije i podupire te a vjeruje s tobom u tvoje snove. Poštuje i cijeni te.. Iskren prijatelj to je... Sretan vam međunarodni dan prijateljstva:)) oni pravi prepoznaju se, ostaju i ne odustaju. Biti tu je znak prijateljstva.. budi prijatelj, budi tu..

Oznake: #dan prijateljstva, budi prijatelj

Najljepša šminka :)

29 srpanj 2023

Budi s onima s kojima se smiješ. U sebi i van sebe.
jer tako se raste, stvara, sjeća, ostaje u mislima
srcu i ono što ti netko ostavlja a trag pušta. Smijeh je
dobar pogotovo onaj iz svega gušta. Kad te pokrene osjeti
se val emocija a drugom je to ono normalno jer bez njega gubi
se čar a on je dar. Iskoristi ga.. smij se.. onom tko ga shvaća bit
će mu lijep i drag a nekom lijek za ovo sad. Ti si smijeh a ono te
prati, oslikava daje sliku bez zaborava. Najljepša šminka je
osmijeh.

Oznake: #najljepša šminka, osmijeh

Putuj

26 srpanj 2023

Svaki dan je jedno putovanje. Uživaj u njemu..

ponekad je najbolja terapija dug put i dobra muzika..

Otpustiti kočnice i otići a odredištu na iznenađenje stići..

Svaki dan se drugačije odrola pozitiva, ljubav i što manje bola..

Neka se krene na put do snova svaki je dan avantura nova..

Oznake: putuj

~Reci~

25 srpanj 2023

Reci,

nisi li umoran

od licemjerja,

egoizma,

zavisti

i taštine?

Nije li ti dosta

briga,

tuga,

neuroza,

stresa

i praznine.

Ne misliš li

da je nešto naopako,

da treba biti prirodniji,

prijateljskiji,

skromniji,

i samo je problem razumjeti

da si previše važan

a da bi živio zarobljen

od stvari koje te ograničavaju,

osljepljuju,

i ne dopuštaju ti da vidiš sebe

i shvatiš

da mir,

znanje

i Bog

leže unutar tebe.

°Preuzeto s neta° ali istina je da skriveno se otkrije jer živi u nama.. a svjesnost je tu da spozna ono za što si izabran/a.:)))

Oznake: reci

Najbolje

23 srpanj 2023

Uvijek biraj ono najbolje.. u svakom danu ima nešto lijepo.. u tmurnom danu ubaci boje.. budi kao suncokret okrenut svijetlu to su sitnice koje čine srce tvoje .. :))) ostaju lipote koje su darovane, raduj se s malim ima ih na sve strane*!*

Sedam trikova za sreću.

1. Ne slušaj tračeve
2. Ignoriraj što ljudi kažu za tebe
3. Gledaj stvari s vedrije strane
4. Uvijek imaj osmijeh
5. Prošlost ostavi iza sebe
6. Sam dizajniraj svoj život
7. Prakticiraj zahvalnost

I neka sitnice budu velike stvari,
U srcu nosi danas da klije sutra tvoj
svijet mali. I raduj se lipom jer u danu
se nađe, budi ono što će nekom biti
slađe. Daruj osmijeh, nekom treba a
Ti si snaga kada se nekom ne da..
Dobre vibre svakom dati, biti sunce
koje briše ono danom kapi kiše..







Oznake: najbolje

Sirena

18 srpanj 2023

U toj prozirnoj gleda
me svijet, a on zna
kako izgledam i shvaća
da voda je ono bez čega
ne mogu i sirena je tom
svijetu odana slobodi.

Kad se te dvi strasti
spoje u valove odlazi
ono što čuvam moje,
poput obala, plaži.
I taj se spoj ljeti stvara,
uranjam, izranjam ona
sam koja ne spava.

Na obzoru čeka zalaskom
prati dok sunce svojom
pojavom sve pozlati.

Oznake: sirena

Plavom

16 srpanj 2023





volim plavu boju..
i plavi suton..
i plavo more..
i nakon tmurne noći..
kad jutrom plave..
bude se zore..
i možda u sebi..
plave boje srce..
nosim ja..
ali zar bitna je boja..
Ona o meni zna
otkriva, otvara, dubina
s puno žara.
Udahnula sam
svijet kroz plavo
u svoje oko malo.
I ona se prostire nebo
svijetli i šara bijelo plavo
poziva me velom mala..
boja u boji, nijansom
svojom postoji.
Srce se plavi..
odsjajem neba u
more to su te boje
koje u meni postoje..

Oznake: Plavom

Mir Mora, Mora Mira

15 srpanj 2023



I pustim da mir zavlada..
da more ostane moja balada
Da svjetlost srce zauzme
da vodu okrzne, u njoj
je sva svježina što je to
nego milina. Dok samo
pogled pruža mir, more
ljeto duši je eliksir.

Samo se prepusti, to su oni rijetki
gušti, čuje se šušur, a pijesak
koji stopala masira, vjetar u kosi,
valovi me miluju a sunce svojim
zrakama dodiruje. Tada sam off
line u mislima a s morem na on line,
posebno se Ljuljuška i daje svakom
trenu oduška.

U zaronu školjke gledam, tu sliku
kao u filmu vrtim a nikom ne dam.
One su društvo morskog sistema,
blage, lijepe krase koralje morskog
grebena. Mir mora, bistrina kad me
srcem osvoji ta dubina, u toj neukrotivoj
veličini ponese me priroda i plavetnilo
tog bisera.. nekad on.. nekad ja.. :)))))

Sreća našeg blaga, od tog beskraja
ostade snaga..pjeva

Oznake: #mir mora, mora mira

Volim..

11 srpanj 2023

Volim ljude malo lude.
Iznenadne zagrljaje.
Spontane geste.
Darovane osmjehe.
Volim ljude koji te prvi pozdrave, koji ti daju pozornost, one koji te gledaju izravno u oči dok s tobom pričaju.
Volim one koji ne bježe kad je gusto.
Volim one koji prvi otvaraju ples.
Volim one koji se opijaju osjećajima.
I koji me zaraze radošću.
— nepoznat autor

Oznake: volim

Nebo i zemlja

10 srpanj 2023

Nebo i zemlja se nikada dotakli nisu a tako se divno vole. Primjer bi trebala biti, jednostavno je nekom se nakloniti i tako voliti. Toliko lipote, prirodne divote dok gledam tu količinu prostranstva dok se jednom pred drugom vatreno rasplamsa. To su te iskre, promatraj tu veličinu i voli to stvara milinu. Iz zvijezda noći i mjesec zna kuda će poći a reči ti da..



Oznake: #nebo i zemlja

Negdje, netko..

09 srpanj 2023

Nigdje me nema osim tamo gdje me ima.. gdje me cesta misli, staza dana i san noći odvede. Gdje sam što želim a osim ono kad moram tad letim, stvaram onom svom se priklanjam. Hoću da uhvatim ono što jesam, da budem mir, da budem neki novi leptir. I da hvatam svoj đir. I kad ne znam u svoj svijet ulazim, neku novu sebe otvaram i tu pronalazim. Da ovaj svijet gledam s visoka, da budem ponosna na šarenilo moga oka. Da nekad i ono što ne može, mogu.. da dam svijetu boju i tu tirkizno novu slobodu. Neka se neki novi izvori dogode da se umovi s visoka pogode. Da se iz ovih malih sredina spozna nova veličina. Budimo veliki u svom malom jer pozvani smo rasti u ovom svijetu preostalom. Neka nas ne zavara izgled već hranimo um, budimo svoj univerzum. Ima tu još puno materijala, podataka i svega dobroga što nam je majka priroda dala. Okreni se i sagledaj, možeš biti promjena koja svijetu treba..:))) Mali su a postaju veliki, novi svjetovi oni ko zna što nose samo trag u vremenu što sa sobom odnose.

Oznake: Negdje, netko

Beskraj u meni

08 srpanj 2023

" Oni koji me sreću, misle da ja to putujem. A ne putujem ja. To beskraj po meni
hoda. " n/a


Predivno je.. beskraj u očima, beskraj u moru, beskraj neba
možeš otići i ostajati u tom beskraju, dubina je to koja se
osjeti uz čar jednostavnosti tog beskraja koja se osim
prirode krije u nama. Osjeti i putuj.. hodaj.. plovi do
beskraja koji se za tebe lovi..:))) Beskraj je ljubav,
ono je gdje smo vođeni dubinom osjećaja, trag
zvijezda po nebu što beskonačno sjaji, samo
pusti da te obuzme val koji se po tebi iskali.

Hodajući smo tu ali let je u beskraju..yes





Promatrajući u daljinu

07 srpanj 2023

Gledajući u daljinu,
promatram tišinu
volim tu neograničenu
dubinu. Prostranstvo
se tu prostire, nove obale
oko nadzire. Idem tamo
gdje me zovu, ja.. tvoja..
u mojem moru. Plavi se
plavo, ljubi nebo zemlju
zdravo.. dušu ima ovaj
sjaj, tamo sam gdje zove
zemaljski raj.





Oznake: #promatrajući u daljinu

Dan poljubaca

06 srpanj 2023

Nekad do nedavno nisam znala da postoji dan poljubaca a sad i toga ima. Istina je da svaki dan je dan nečega ali zašto je tako. Neka se to daje, neka se o njima govori tada oni žive a tako još više voli. Kad se primjenjuje, rasprostranjuje onda lepršaju i kao cvjetovi raduju. Pustiti taj trag, osjetiti nježnost, blagost pogleda, a onda eto kisseka. Kada daruješ, neka se osjeti tada pravo iskreno puninom srca sve iz ljubavi u poljupcu izleti. Možda je taj dan posebna prigoda da nastojimo u svojim poljupcima - upućenima djeci, roditeljima, mužu, ženi, djevojci, mladiću... darivati malo više duše. ljubav ispriča svoje, daje osjećaj i puninu kao sunca sjaj i ono kad vitar puše. To s poljupcem sve zidove ruše. Djela prelaze riječi a time sve se može reći. Ovo je međunarodni dan poljubaca pa neka se više s njima raduje, jer ljubav je sve. :)))







Oznake: #dan poljubaca

Iza slike oka mog

01 srpanj 2023

Jako je interesantno dok promatram puno različitosti u jednom pogledu
zapravo isto gledamo a drugačije tumačimo, opisujemo a to je čar kod nas ljudi.
Slika nas i spaja a riječima stvara svoju sasvim novu formu svog postojanja.
Zato je zanimljivo biti nešto a kao i ljubav teško je opisati ali me oduševljava
jer sam to ja, ti ili tko se tu prepozna. Bit je u sebi pronaći ono što te u slici očara
i tad si i ti, ja ili tko god dio nje.. izvlači ono lijepo, bitno je svjetlo te slike a iz svjetla
i boje izađu razne emocije i svoje okom uhvaćene priče, snovi, putovanja što se u sebi nose.
Budi dio, budi to što nosi tren pogleda, poput vala koji putuje... neka se očituje i srce
tu izlazi najbolje..

Oznake: #iza slike oka mog

Ono što nas gradi

“Jednom je ova djevojčica igrala školice. Jela sladoled plavo nebo, pila 7up i obožavala milky way čokolade zvijezdice. Igrala playstation i slušala muziku na walkmanu. Gradila kuće na drveću, trčala po šumi, lovila ribu. U kuću je ulazila kad bi mater zvala s prozora. Koljena su joj bila krvava od utakmica i biciklističkih utrka, ali je osmijeh bio od uha do uha.

Slušali smo prve pjesme na cd-ovima i učili se kako ih spržiti. Imali smo fotoaparate kojima smo jednom mogli opaliti sliku pa kako god ispala kada je izradimo. Dane smo provodili na plaži, a večeri u igranju laštika. Svi smo bili skupa i svi jednaki. Nije postojao facebook, ali smo se lajkali. Osmjesima i dušom. Učili smo se poštovati. Prljavi i blatnjavi, ali sretni i ispunjeni. Nismo imali ništa posebno, a imali smo baš sve. Jer smo imali jedni druge, loptu i ulicu. Nebo nad glavom, plažu i ekipu.

Jednom je tako ova djevojčica bila malena. A onda je odrasla. A i drugi su. Nekih i nema više. Neki žive tisućama udaljeni od ulice na kojoj su odrasli. Ali su osmijesi isti kao tada.
A djetinjstvo? Njega nikada neće zaboraviti. Iako nijedne slike na instagramu nemaju od tada. Niti im trebaju. Takve slike žive iznutra. Zauvijek. I takve slike su jedine vrijedne. One koje žive i kada oči zatvoriš.”

N/A preuzeto s neta

Oznake: #ono što nas gradi

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.