~Rose Ocean~

subota, 27.02.2021.

Full moon

Lijepo, kad sam ga ugledala
neki trzaj neba, nigdje nikoga
samo on i ja, ode u noć smiraj
svoga sna.

Kao da se srami a opet ističe,
boje se same diče. Danas
nešto kao proljeće u zraku..
svojim danom izašao u mraku.
Puni se i prazni ali nikad ne bulazni. Mjeseče..

Imaj svoje mijenje, u srce
da se preobraze tamo negdje
novog sebe nalaze Oooo Mjeseče...

Osvijetli me za novo proljeće a zima
u tragu sna nestaje. O moj Mjeseče..

Laku noć utihnuo si me.. pa nek dodir
ostaje tamo negdje gdje sve prestaje.
Ooo Mjeseče

Kad mjesec ljubi more..



Oznake: #fullmoon

27.02.2021. u 22:17 • 11 KomentaraPrint#

petak, 26.02.2021.

Ka dva svita

Proljeće ima nadu
Ima boju, ne gubi
snagu u zraku tu
neodoljivu baladu.

Grije, cvijet i vrt
mirisom dana bez
cvijeta nema smijeha
kao ruža rascvjetana.

Pustim srce da govori
mene proljeće, ljeto ludo
voli. Kad se oduvijek s
njima slažem, izgaram
svijetlo iznutra stvaram.

Ima li bolje proljeće nosim
ljetom se ponosim. Tko sam
ja da tu išta kosim. Udišem i
znam da sam baš tu gdje
pripadam.

Budi me kao iz sna jer ljetna
je prilika biti dio mora, ogromna
kap svijeta ta divna pjena meka,
tvoja silueta.:))

Dva topla svijeta... proljeća i ljeta

Proljetno



Ljetna



Oznake: #kadvasvita

26.02.2021. u 21:41 • 3 KomentaraPrint#

utorak, 23.02.2021.

HVALA

Ako je Hvala
Jedina molitva
Koju izgovarate tokom cijelog
Života

To je dovoljno!

Zahvalnost je alfa i omega svega.
Osjećati zahvalnost a ne izraziti ju
je isto kao i zamotati poklon a ne
pokloniti ga. Budite zahvalni na
onom što imate jer ćete na kraju
imati više. Ako se fokusirate na
ono što nemate, nikada nećete
imati dovoljno. Kad voliš ono
što radiš tom lakoćom izvođenja
kao da govoriš zapravo HVALA.
Zahvalnost može preobraziti
običan dan u blagdan, pretvoriti
rutinski posao u radost i promijeniti
ograničene mogućnosti u blagoslov.
Otvoreno srce je uvijek zahvalno.
Uvijek ima nešto na čemu biti zahvalan.
Zato hvala na onom što sam kraj tebe.
Budite zahvalni na životu koji vam je dan.
Poklon koji samo jednom dobiješ.
HVALA TI na udahu, što me oblikuješ
iz dana u dan...
sinticama zahvalan!!!:)))

Oznake: hvala

23.02.2021. u 21:24 • 6 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 22.02.2021.

ONA

Ljubav je neizreciva, reci je na sto načina,
nedohvativa
svugdje se krije a nigdje nije,
ne vidim je a gledam je.
Miriše
meka je
slatka lijepa,
šapat je
ali to ona nije.
Uvijek je jedan korak ispred,
stvara i nikad ne odmara, a odmara.
Kontradiktorna je a Jedna je,
i nikad ne spava i bdije nad nama i spava.
Sve stvara ali to ona nije i svugdje se krije.
Sakrivena iza misli i riječi. Ni osjećaj nije.

I odlučih zatvoriti lampu blizu prozora plavog mjesečevog neba i ona dalje svijetli,
ona je, ...



Oznake: ona

22.02.2021. u 20:26 • 3 KomentaraPrint#

subota, 20.02.2021.

Legenda za legendom

Otišle su mnoge legende,
korona je odnijela pre više
duša. Malih i veliki divnih
glasa, zgodnih stasa preko
nizina, krša, valova i brijega
i poneka kosa sjeda. Iskustvo
stoljeća, trag ostavlja svaka
pojedina osoba. Trgne riječ
do srca ona dira poput žice
gitare dok se s njom lagano
svira, to je ono neizbrisivo u
svakom od nas, legende su
vječno potražile spas.

R.I.P Đorđe Balašević
"Ne vredi nam brinuti deco. Sve je to zapisano tamo negde gore u zvezdama." Balašević

Volio je ispjevati o raznim mjestima pa tako i o Lijepoj našoj Hrvatskoj zemlji punoj raznih ljepota.. evo koji stih.
"Na stanici u Puli pod vrelim suncem leta
Sam čekao autobus i svirao gitaru
Tad sela je kraj mene i pitala dal smeta
I znam li dobar hotel u Rovinju il Vrsaru..."

I dalje s anđelima im pjevaj i koncerte kao onaj od 2001 što je sinoć prikazan na tv-u u areni u Puli, pamtit ćemo te svi,
kao legenda i dalje slušat ćemo te mi. Neki su više, neki manje poznavali te ali kroz rijeć i stih bitno je u srcu da ostane dodir tih.

Pratim riječi koje mi u srce stanu zato evo jedan od tih.. hvala i za ovaj stih. (citat)

Oznake: #legendazalegendom

20.02.2021. u 19:31 • 5 KomentaraPrint#

četvrtak, 18.02.2021.

Zadivljena

Govoriti sve i svašta može svako. Ali osjetiti, zaista osjetiti, malo tko.....
Osjećam i ovaj divan pogled.
Duša osjeća, bez osjećaja
ne znam kako??!!
Bez osjećaja hladno je sve,
dubinom se do duše prodire.
I more osjeti, posebnu čar ima
a te koliko osjećaj ljudskih dubina.

Meni je čudna ljubav bez osjećaja,
ne razumijem to. Ili je ima
ili nema tu nema nikakvih dilema.
Sunce s puno osjećaja daje toplinu,
ljubi te dodirujući tvoju cjelinu.
Ta mala čuda otvorenog srca
pogledaj s koliko žara frca.
Jednostavno topi me.. zaljubljeno gledam i ovo prostranstvo "zadivljena" ne dam.
Toliko ljepote u jednom kadru..


18.02.2021. u 21:49 • 8 KomentaraPrint#

srijeda, 17.02.2021.

Opušteno svoja

Ulovite zraku sunca ,miris vjetra
Plešite s njima
Priroda je najbolji lijek

Uživajte u svakom trenutku jer mir uma je jedan od najljepših bisera
mudrosti. Ono kad osjećaš let, spremno preokret.

Jedva čekam dodir sa suncem ali i toplinom, ljepotom ali i milinom, da srce opet slobodom kuca a čovjek više ne škuca.
Izvuci iz života svaku kap. Radosti. Jednostavnosti. Ljepote. Ne traje dugo.
Pamti takve trenutke da se sjetiš kad ti zafale kad iz nekog razloga ne ide
tad sjeti se šale.

Osluškuj svoje srce. Kad te nema srce puca a fali kad grebe i grca. Ti, ono moje od srca.
Neka ti njegove nepisane izjave budu vodič u
pisanju stranica vlastitog života. Volim biti kao vjetar ta lagana melodija i riječi bez slova tek poneka simfonija nova.

Sva mudrost je u slušanju vlastite duše
jer duša vidi dalje. Tu nas nose prijateljice bez kojih se nigdje ne ide.
Tamo gdje nema ničeg uvijek ima nade, krije se stih moje balade. S njom se rađamo. Ljubav i nada dva stabla puna ploda isprepleteni zagrljenih sinoda.

Svaki let je sloboda, duh leti i ne da se zatvoru. I ne dam se jer samo sam tada ostvarena, duhom ispunjena.
Za let stvorena, toj lakoči prepuštena poput letu lastavica laka ja sam ptica. Krilatica..
To je onaj divan osjećaj koji u duši prebiva i tako prožima. Mislima te doziva. O moja opušteno svoja, jaaaa..


Misli su tamo gdje je srce.

Oznake: #opuštenosvoja

17.02.2021. u 20:28 • 3 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 15.02.2021.

Putevima snova



Pitam se da li snovi uopće mogu biti preveliki?!?
Smatram da sve ima neko svoje ograničenje
kad si odrastao znaš mogućnosti a ostalo su
mašta, bajka ili fantazija otrikiče realnog svijeta.
U našem je najljepše, jednostavnije, poetično
i apstraktno mogu kako hoću. Bijeg od ozbiljnog,
pandemija i raznih "frustracija" današnjice.
Zato je privilegija pisati izaći iz ovih svjetovnih okvira
i uči u ovaj misaoni, maštom isklesani, drugačije dekorirani
a u srcu inspirirani blogovski i neki baš svoj poseban
svojstveno dubok i dalek svijet. Letimo ali s nogama
spušteni na zemlji. Poput oblaka tražimo neko svoje
mjesto. Dakle snovi nas grade u veličini naših mogućnosti,
da li je to preveliko prosudite sami?

Oznake: #putevimasnova

15.02.2021. u 16:13 • 5 KomentaraPrint#

obajana lipotica

Evo i moje Orhideje kao i ljubiteljice @modrinaneba
Ljepotica cvijeta..

Oznake: #obojanalipotica

15.02.2021. u 14:03 • 3 KomentaraPrint#

subota, 13.02.2021.

VoljenTinovo

U svakom Valentinovu
manje te ima, više te volim
u svakom danu da se budim
i zaspem samo.

Tu gdje jesi ostaješ
skriven Valentinovo
u meni, prekrivenim
držim te u sjeni.

U duši i srcu crvena piše,
plava je moja i ništa
više.

Kao ocean tišine skriva
se među stijene valovima
tu tvoje ime piše. Nosi me
i ništa više..

VoljenTinovo moje dubine
beskrajne znaš da spajaju
se i grle to uživaš.
Voljene struje zovu, ljubljeno moje.

Rose ocean tvoja to je...
:)))
P.S.
Uvijek zaljubljen bar
malo mora se biti .. a ovaj dan
tek simbolično poezijom označiti.
Zaljubljen, voljen, u braku ili ne neka
uvijek nosi te... Sretan ti dan LJubavi!!!

Oznake: #voljentinovo

13.02.2021. u 22:51 • 6 KomentaraPrint#

petak, 12.02.2021.

Labuđa hrabrost

Postižem to da uzdignute glave idem
svojom cestom. Prolaz je to dug, radim
novi, ljepši samo svoj put. Poput leptira ili
labuda znam tko sam ja, izaberi i dominiraj
svojom prisutnošću za to si stvorena.

Ljepotom satkana..

Neka se dive jer kakav jesi znaju oni
koji te listaju i iz dana u dan otkrivaju.
Knjiga piše moje mane i vrline poput
labuđeve osobine. Nekad crni, nekad bijel ti
si svoj, plutajući ili leteći mitski stvor.

Patnja je mač s kojim se iz dana u
dan susrećemo i iznova borimo.
Režemo ali i stvaramo da se ne
slomimo. Jakost pribiremo u sitnicama
jer ljubav je u ... suncu, zraku, bližnjima,
voljenima, pticama.

Zapravo esencija života su ove
ne male već velike, ogromne stvari bez
kojih ne bismo opstali a niti znali. Bili to
što jesmo, sve nas to klesa mi smo mali
veliki ljudi iz različitih mjesta i adresa.


Samo tako spoznaš život Iz
nje nastaju najjače duše, najveći karakteri
su prekriveni ožiljcima.

Priče za sebe...

Ljepota duše ima i patnju i ljubav
borba između boli i jakosti. Jedno bez
drugoga ne ide. Tu smo svi za borbu
stvoreni, jedni uz druge na duže ili
kraće pruge. Tko kako zna i može
..

Svoju skrivenu samo odabrani vide,
njom se skrivam ispod svoga ruha ali
dobro biram s kim ću i tko se vrati,
drage volje ću uz njega stati.

Tko će uz koga nego labud uz labuda svoga.

Ne trudi se da uhvatiš leptira. Ako želi da se igra s tobom, sam će sletjeti na tvoju ruku. Tako je isto i s ljudima. Ne trči za njima, ako te žele sami će doći.
(Ivo Andrić) Slažem se i ja, ne trčim za nikim tko želi sam će doći.

Oznake: #labuđahrabrost

12.02.2021. u 14:46 • 7 KomentaraPrint#

srijeda, 10.02.2021.

Kad sunce ljubi more



Vatreno sunce kao ljubav moja
volim te volit s malo slova.
Slovo si poput niza i reda moja
si vječna abeceda. Ti si abeceda
bez riječi to voljeni posebno mogu reći.

Sunce sija crvena postaje kad iskri
prava energija. Neka nas spaja kao
što sunce grli more tad se isto različiti
spoje. Sintagma to je..

Oznake: #kadsunceljubimore

10.02.2021. u 21:29 • 5 KomentaraPrint#

nedjelja, 07.02.2021.

Samo moj maštosvijet

Od dva svijeta uvijek opciju imaš
bijeg od svega više uzaludnog pa do
strmoglavog neka bude vrtoglavo moje
s puno razne maštosvijet boje.

Ono pre obično preobrazim dok u
maštosvijet ja pregazim. Monotonost
ne volim ja prošaram riječi igra je to
slova obrnuta, izmiješana kao filozofija moja.

Mašta se da raznoliko pišem, bojam ti ono
što bez boje ne postoji. Budim se da ti novi
dan u svijet pretvorim, ponudim ono što se
oblacima gradi, a naočalama rozim sve dobro
izradim dok ružno izbacim.

Smišljam, ubacujem, novo, staro razno, isto
nebitno što je, bitno da ušarenim si, a i
kad drugog nasmijem znači pravi bingo
moj maštosvijet to je.

OOOOOOOOOOO
OOUUjeeeeeeeeeeeeee

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOuUUUUUUUjeeeeeeeee

Oznake: #samomojmaštosvijet, Mašta....

07.02.2021. u 18:54 • 4 KomentaraPrint#

subota, 06.02.2021.

Očima srca

Sve je u sitnicama. Ne zato što su bitne, već zato što nas otkrivaju.

Sitnicama odajemo ono u nama,
dobrota koja nam je darovana, u
očima skrivena tek dušom otkrivena.
Sitnica je prava, samo voli ljubav ima
krila da putuje kroz stotine milja.

Tako malo treba, otvoreno srce
kao let do neba. Let je skok u bolji svijet.
Ljudi čudni vide dobro i loše, nek u svijet
srca uskoče. Kad ne zaborave svoje srce
na prvo mjesto stave.

Ne možeš da svima budeš dobar.. idealan..
ali dovoljno je da si nekome poseban, to čini razliku.
Srce je čudo, može da daje, stvara nema da se kaje
snaga bez zaborava. Ludost bez kraja, neka nas čisto
srce za život spaja, neko za nekog.

U dobar dan.. bez
srca je nesiguran i bezvoljan.
Voli, to ima smisla a ne boli, liječi dani su nam
ljepši i veći. Put stvaraš, bez voljenog se ne odvajaš.
Jednostavno i skromno a tako ogromno.. prepustiš
se toj maloj čari i miru, nešto lipo je u điru.

Oznake: #očimasrca

06.02.2021. u 15:11 • 3 KomentaraPrint#

četvrtak, 04.02.2021.

Više čuda

Ako želite biti posebni budite obični,skromni i zahvalni. To je danas velika neobičnost.

Budite čudo, ono što se nikom ne nada a dogodi se. To je ta rijetkost današnjice.
Posebni neobično obični. Istaknuti u skromnosti, mali u svojoj veličini. Neprimjetno veliki.
Ajde nekad i priželjkujemo čuda pa neka osim ona neprimjetna budu i ona značajna i velika
bila bi poželjna. Neka se dogode, dobrodošla čuda života!! Sada u svemu ovom trebaju i
nikad više nego sada su potrebna čuda. Neka se ovo smiri i nestane te sve opet normalno
postane bit će najveće čudo svih čuda. Tome se nadamo, to želimo.

Oznake: #višečuda

04.02.2021. u 21:33 • 4 KomentaraPrint#

utorak, 02.02.2021.

Budi trag



Puštaj tragove ljubavi oni su neizbrisivi
a u snijegu da te prati, onaj tko ljubav
ne zna dati. Takvi tragovi ostanu otisnuti
pamte se vječno, zato takve ostavljaj zaleđene tečno.

Zato diši i stvaraj trenutak od toga
sačinjavaj svoju oazu, omiljeni ti kutak.
Tu ljepotu duša stvara, budi ljubav nek te
uvijek iznova savladava. Kako zračiš tako
privlačiš.

Budi svoj, voli, duša zrači onog sličnog tebi zakači. Trag ostaviš gdje god se pojaviš, autentičan budi trag ostavljaju hrabri ljudi.

Takav budi, upečatljiv. Trag srca prepoznatljiv. Neka probaju i drugi trargom tragati biti jednostavni ljudi. Budi se, budi..
Tragom u tragu.. ostavljaj u snijegu neka znadu.

Oznake: #buditrag

02.02.2021. u 12:33 • 4 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2021 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Svibanj 2024 (5)
Travanj 2024 (25)
Ožujak 2024 (21)
Veljača 2024 (17)
Siječanj 2024 (15)
Prosinac 2023 (14)
Studeni 2023 (22)
Listopad 2023 (18)
Rujan 2023 (17)
Kolovoz 2023 (14)
Srpanj 2023 (16)
Lipanj 2023 (7)
Svibanj 2023 (12)
Travanj 2023 (16)
Ožujak 2023 (10)
Veljača 2023 (15)
Siječanj 2023 (19)
Prosinac 2022 (18)
Studeni 2022 (18)
Listopad 2022 (20)
Rujan 2022 (22)
Kolovoz 2022 (16)
Srpanj 2022 (21)
Lipanj 2022 (12)
Svibanj 2022 (18)
Travanj 2022 (17)
Ožujak 2022 (16)
Veljača 2022 (15)
Siječanj 2022 (18)
Prosinac 2021 (16)
Studeni 2021 (13)
Listopad 2021 (14)
Rujan 2021 (17)
Kolovoz 2021 (18)
Srpanj 2021 (21)
Lipanj 2021 (14)
Svibanj 2021 (10)
Travanj 2021 (14)
Ožujak 2021 (8)
Veljača 2021 (16)
Siječanj 2021 (19)
Prosinac 2020 (16)
Studeni 2020 (13)
Listopad 2020 (23)
Rujan 2020 (6)
Kolovoz 2020 (12)
Srpanj 2020 (18)
Lipanj 2020 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~Rose ocean~

Datum i vrijeme kreiranja bloga: 06.12.2017 (19:22)

Jednostavna kao more..(✯ᴗ✯)
Teku moje misli i plove..🎶❤️
Ono što trenutak stvara poput zora u zagrljaju beskraja,
dok zalaskom ljubi more tamo gdje u suton se snovi spoje.


Tko želi i sa pristojnošću uvijek je dobrodošao na moj blog a ja volim
to što jesam i kako jesam a uvijek svoja i drugačija. Nikad kopija,
uvijek unikat. Ponekad tvrdoglavo svoja, držim do svojih lepršavih
misli. Volim svoj svijet i ne bih ga ni za što mijenjala. Blog je svijet
u svijetu riječi, možeš iza nje stati a u svom pobjeći. O moru se svijet
prostire.. i svemu dubinu grabi, riječi ljuljuškaju i ne znaju stati...Tu
se može lako čovjek pronaći kad znaš kako zračiš..:))))

Toliko o meni... Malo a tko škicne sasvim dovoljno, morsko srce
za sve takve..。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。.
Priroda je čudo za oči, ali more
..more je šarm za dušu.💙🩵✨



Kao more svaki tren nove valove odazove, oni se njišu, ljuljuškaju i
i nešto novo stvaraju i prepuštaju a pogledom opuštaju. Nove staze
tu nalaze, pišući plove u nove avanture kroz razne bonace i oluje(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)

My favorite quotes

"S ljubavlju neba stvarao te Bog
K'o glinu valjao na dlanu svom.
Stvarao je biće nalik sebi,
Ljepotu raja utisnuo tebi."


Ljubav su prostor i vrijeme mjereni srcem ...

Svoju ljepotu nosiš u sebi, naravno da je neće vidjeti oni što sve gledaju površno.


I am the ocean
I am the sea
there is a world
inside of me.

Najveća hrabrost je biti ono što jesi. Nesavršen. Originalan. Jedinstven.



Ako tražiš beskonačnost, samo zatvori oči..

Najbolja sloboda je biti ono što jesi. (J. Morisson)

:)))

Moj novi e-mail: roseocean0827@gmail.com

Breath with the ocean,
be blue like sea and sky
here I am, I belong and
I be like a sea girl.. mermaid
My world is rose ocean blog
where I always am and I
love to be the beauty of the
sea:)))))

O vama i komentarima

Za sve Vaše sugestije, komentare, prijedloge ili reakacije u potpunosti otvaram svoje srce...Zajedno smo jači!

Ipak, glupe i vrijeđajuće komentare brišem, - jer ovo je MOJ blog, moja kuća i moje misli, a ja u svojoj kući ne dozvoljavam da me vrijeđaju i na bilo koji način ograničavaju MOJU slobodu.
"Ono što nam je potrebno da bismo bili slobodni jeste ljubav; ona ima snagu da s radošću nosi breme svijeta".
Jer - sloboda nije anarhija - to je otvoreno srce i sloboda ima svoja pravila!!!!
Molim da ih na MOM blogu poštujete!