CRNO SRCE

09.11.2023.

347567474-787624096346219-716272788754794659-n
slika: https://www.facebook.com/photo/?fbid=787624069679555&set=g.410835146313287



U meni se podijelilo vrijeme na tamne i svijetle boje, u meni se podijelilo srce na crno i bijelo.

Prolazim ovim svijetom kao sjena, teška i pogurena, tamna od svoje tame i bolesnog crnog srca koje u toj boli stalno grca.

Prolazim kao bez tijela, a nisam to htjela, prolazim i prizor se gubi u tim prolazima, tamnim hodnicima moje duše koju vlastite misli guše.

Prolazim, a bolesno crno srce se bori i ništa mi ne govori, jer nema u njemu zdrave zlatne niti koja bi mi rekla: biti ili ne biti.

Prolazim, a iznad mene ptica leti, slobodna kao jesenji list na vjetru i zaustavljam pogled ispod tog neba koje mene više ne treba.

Trebam li se u ovom svijetu ili me lovi neka tamna sjena, je li dijete ili žena – to ne znam, ali pticu iz pogleda ne puštam.

Crno srce, bolesno od te crnine, od te tame i beznađa, jedino zna što želi, a to je da se bijela zora ponovo rađa i osvijetli to crno srce prepuno – tuge.



napisano: 29.10.2023. u 13:30h iz moje 25. neobjavljene zbirke poezije u nastajanju

@Copyright https://www.facebook.com/varga.jadranka/ - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika

napiši nešto, ako želiš: (13) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.