LUTANJE U PROLJEĆU

28.03.2023.

Za međunarodni dan poezije – NARODNI MUZEJ ZADAR dana 12.3.2023. sam dostavila moju pjesmu


LUTANJE U PROLJEĆU


Pjesma je uvrštena u pjesničku zbirku, a dobila sam e-mail poruku koju sam stavila ispod pjesme:




slika: digital art


LUTANJE U PROLJEĆU

Lutala sam noćas snovima
kao što sam jutros dolutala
do svog odredišta.

Iz visina na dno duše
pale su bijele latice
proljetnog drveća,
a ja sam bila samotnjak
u napuštanju topline doma,
vodili su me duhovi jutra,
dok su ljudi hodali
i nisu se gledali.

U praskozorju proljeća
okovanog nitima
nadolazećeg toplog doba
koje se tiho prikrada,
osjećam da su teške
moje pripreme za proljeće.

Otvaram se polako,
obuzdavam svoju
nemirnu prirodu
i pripremam je
da se otvori
dolaskom toplih vjetrova s juga,
bistrog jutarnjeg neba
i mekanog plavetnila noći.

Do tog vremena,
kad se sve otvara,
čekam duhove prirode
da me povedu u susret snovima
gdje neću dolutati
do svog proljetnog odredišta.




"Drage naše pjesnikinje i pjesnici,

srdačno zahvaljujemo svima vama koji ste sudjelovali i doprinijeli iznimno lijepoj i posjećenoj izložbi u Kneževoj palači.

U prilogu vam dostavljamo zbirku svih pristiglih pjesama, kao i popis autora sa ostvarenim glasovima, kako biste imali uvid u glasanje posjetitelja.

Želimo vam svima sve najbolje u vašem daljnjem pjesničkom radu i stvaranju i nadamo se da ćete nam se pridružiti i slijedeće godine.

Kako bi rekla gospođa Poljarević: "Čovjek je mlad dok ima stihove u sebi i dok ih dijeli."

Srdačan pozdrav,
Marketing asistent
NMZ"




napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.