NEMA NI MENE...

12.03.2023.



slika: digital art


Što da radim kad se u prolazu okrenem i pitam se, a tko su ti ljudi koji su grlili moja ramena, tko su ti ljudi koji su ljubili moje usne, tko su ti ljudi koji su me uzimali i ostavljali?



slika: digital art


Biti najtiša unutra, to je naučila ona u meni, ona koja je bez duše i tijela od sablasnog straha zbog tih ljudi u prolazu pa se uhvati rukom za grlo i ne diše.



slika: digital art


Osjećam je kako je prestravljena, osjećam je kod svakog muškog poljupca na meni kako bježi još dalje u dubinu mene, osjećam je da nema čak ni njene sjene.



slika: digital art


Okrenuta na desni bok pokušavam nonšalantno zauzeti pozu uskovitlane ljubavnice, ali hladnoća iznutra onemogućava one mekane i podatno lagane pokrete pa se uspravim kao da vidim duha i ponovo zagrlim nečija ramena za koja ne znam, čija li su… moja ili njena?



slika: digital art


Nje nema… sakrila se, negdje u blatu strave i užasa pokušava naći tu svoju osakaćenu bludnost koja je tako “sveta” kao što je klonula tuga na samrti oteta.

Nema ni mene …


napisano: 02.02.2023. u 18:40h iz 22. zbirke poezije "SABLASNO BLUDNO"

http://www.digitalne-knjige.com/varga22.php



autorica: JADRANKA VARGA, pjesnikinja
https://www.facebook.com/varga.jadranka


Evo ih, nove naočale za čitanje...100% free preko HZZO, a za daljinu mi još ne trebaju... i neeeeee, nije photoshop! roflroflrofl pa zna se kako slika izgleda u photoshopu roflroflroflrofl

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/


ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-312-3
@Copyright Jadranka Varga - Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.



Moja 22. samostalna zbirka poezije ,,SABLASNO BLUDNO" objavljena je 22.2.2023. i to je jedina od mojih 22 samostalnih knjiga (i 7 zajedničkih knjiga=s drugim autorima) koju sam pisala izvan moje poetske komforne zone.

Ova knjiga odskače po svemu što sam do sada pisala i prikazuje tzv. ,,pjesme crnice" ili ,,tamne pjesme", ali i to je dio pjesničke duše. Knjiga je na ovom linku i BESPLATNO se skida na sve uređjaje

http://www.digitalne-knjige.com/varga22.php

Knjiga je od 22.2.2023. kad je objavljena pa do sada preuzeta-download knjige - 1221 primjerak

napiši nešto, ako želiš: (17) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.