TATINE SUZE

02.12.2022.



slika: obiteljski album


Plakao je,
dok sam odlazila
i ostavljala ga u bolnici,
uhvatio me za ruku
i rekao: “nemoj me
ostavljati ovdje”,
a suze su kliznule
iz njegovih očiju.

Bila sam mlada
i nisam shvatila
tatine očajne suze,
a sad kad ih se sjetim
osjetim i ja tu bol
koja mu tijelo uze.


napisano: 06.10.2022. u 19:45h
/ovo se dogodilo 1978./


Danas je mom tati rođendan. To je bio dan kad smo nas troje slavili njegov rođendan, to je bio dan kad je od mene dobivao svoj poklon: novi šešir, novi bicikl, novo odijelo, novi sako, novi baloner, svake godine je bilo nešto novo.

Mama bi spremala fini ručak, a on je brojio godine. Njegove duboke tamne oči bi zasjale kad bih mu davala poklon, bio je jako sretan, a poklanjala sam mu od onog dana kad sam se zaposlila (02.08.1976,) s mojih 19 godina starosti i od tada nije prošao niti jedan njegov rođendan, a da ja tati nisam kupila poklon.




ova svijeća gori za tatinu dušu





Danas moj nick

https://blog.dnevnik.hr/shadowofsoul

slavi 19 godina svog postojanja, smišljen je 02.12.2003. i od tad je sa mnom sretan

napiši nešto, ako želiš: (9) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.