LISTOPAD

15.10.2022.



slika: digital art


tisuće listova pada
s drveća iz parkova
moga grada
i tog mjeseca
rođena je moja anđelica
koja me i dalje prati
na Zemlji i u snovima
radujući se mojim
novim poetskim slovima
kojima Duša piše svoje rime,
a u svakoj diše njeno ime
- ime moje mame -



napisano: 04.10.2014. 21:48h na portalu Magicus
https://www.magicus.info/ostalo/poezija/listopad-oktobar



15.10.1921. - Slavica, moja najbolja prijateljica, mama, njen rođendan - nikad ga ne zaboravljam


napiši nešto, ako želiš: (15) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.